petak, 30. listopada 2015.

#RECENZIJA: MAX FACTOR CREME PUFF BLUSH




Danas vam donosim recenziju Max Factorovih Creme Puff Blush rumenila koja su me osvojila na prvi pogled. 



Creme Puff Blush rumenila dolaze u 6 nijansi  od kojih je nemoguće ne pronaći neku za sebe. Ako ste neodlučna vaga poput mene možda ćete ih morati imati i više. Recenzirati ću 3 koje sam do sada smjestila u svoj kozmetički kofer (Seductive pink, Lavish mauve i Alluring rose).  



Ono što je zajedničko svih 6 nijansi je elegantna plastična ambalaža koja je da se mene pita jedina zamjerka ovome proizvodu. S obzirom da su rumenila poprilično mekana, a ambalaža nesretno osmišljena nerijetko ćete u trgovinama naići na razmrvljen sadržaj unutar iste i to vam posebno  naglašavam da obratite pozornost prilikom kupovine. Pohvaljujem  prozirni poklopac koji omogućava da vidite o kojoj se nijansi radi bez otvaranja proizvoda ili čitanja naziva.
Svako rumenilo sadrži 1,5 g proizvoda i ima rok trajanja od 36 mjeseci. Lagano su pečene teksture i ono što mene posebno uveseljava imaju sitne čestice shimmera u sebi koji jagodicama daje zdravi sjaj. Sve su nijanse lijepo pigmentirane, lako se blendaju, daju se nadograditi, jedino što sam primjetila da se sa nekim kistovima nikako ne slažu. Najbolji u paru sa ovim rumenilom mi se pokazao Real techniques cheek brush iz Nic´s picks kolekcije. 
Što se same trajnosti proizvoda na licu tiče, moje je kriterije zadovoljio. 5+ sati koliko proizvod izdrži sasvim nepromijenjen meni je i više nego zadovoljavajuće. S obzirom da je redovna cijena rumenila od 91,90 kn možda malo previsoka savjetujem da vrebate Bipine vikend akcije kada spuste cijene dekorativne kozmetike -30% i tada ugrabite svoj primjerak ovog savršenstva.

Moji ljepotani:





















Seductive pink 15
Ovo je rumenilo kombinacija dvije nijanse roze boje sa malo neprimjetnog shimmera.  Čini mi se dosta topla na obrazima i nekako me podsjeća na ljetno rumenilo.




















Lavish mauve 20
Roza boja koja vuče na ljubičasto. Rekla bih da je to od ove 3 koje posjedujem najhladnija i najmanje pigmentirana nijansa. Ni ovdje nije izostavljen shimmer, ali u odnosu na druge dvije nijanse, kod ove se najmanje primjeti.




















Alluring rose 25
Ova mi je nijansa definitivno najdraža (nju sam dobila za rođendan od drage prijateljice). Mješavina bakrene i roze koja na obrazima daje nekakvu breskvastu nijansu i sa kombinacijom sitnih čestica shimmera djeluje baš glamurozno.

Imate li već neko Creme Puff Blush rumenilo? Koja rumenila su vama najdraža?

Pišite mi...

Nema komentara:

Objavi komentar