subota, 24. lipnja 2017.

#RECENZIJA: Farmasi hranjivi šampon i maska sa uljem crnog kima

Vjerujem da ću vas iznenaditi jer do sada još na blogu nisam pisala zasebnu recenziju nekog proizvoda za kosu, no šampon i maska o kojima sam vam odlučila pisati vrijedni su pažnje i znam da nećete ostati ravnodušni ukoliko im i vi nakon ove recenzije odlučite pružiti šansu. Tema današnjeg posta su proizvodi zbog kojih zadnjih tjedana dobivam više komplimenata na svoju kosu nego ikada ranije- Farmasi hranjivi šampon i maska sa uljem crnog kima.


Aktivni sastojci ovih proizvoda su ulje crnog kima koji je zadužen za jačanje kose i davanje sjaja. Sadrže aminokiseline, masne kiseline, dragocjene minerale i jedinstvene probavne enzime. Zbog svojih antibakteriskog i antigljivičnog djelovanja smanjuju pojavu prhuti. Provitamin B5 dubinski prodire u strukturu vlasi i uspostavlja ravnotežu vlage. 

Hranjivi šampon s uljem crnog kima namijenjen je za sve tipove suhe, oštećene i slabe kose. Dubinski čisti tjeme i ostavlja kosu mekanom i sjajnom. Nanosi se na mokru kosu, umasira i ispere.



Šampon je gotovo bezbojan, srednje gust, ne pjeni se i lako se ispire iz kose. Miris se ne zadržava predugo u kosi što je meni pozitivna karakteristika s obzirom da se ne mogu odlučiti sviđa li mi se ili ne. Nekolicina osoba ga je okarakterizirala kao pravi miris ulja crnog kima što ne mogu potvrditi s obzirom da ga nisam jako dugo imala kod kuće niti koristila. Svakako nije neugodan.


Redovna cijena za 500 mililitara iznosi 60 kuna (u katalogu za lipanj 24 kune). Rok upotrebe je 12 mjeseci po otvaranju, a sastav možete vidjeti niže.


Hranjiva maska za kosu sa uljem crnog kima namijenjena je svim tipovima suhe i oštećene kose. Lako se ispire, ostavlja kosu mekanom i sjajnom bez osjećaja težine, Nanosi se na kosu nakon šamponiranja, ostavlja da djeluje 2-3 minute, te potom ispire.



Maska je također transparentna, nešto gušća, a za miris vrijedi sve rečeno kao i za šampon. U potpunosti se slažem sa navodima proizvođača da se ispire sa lakoćom.


Redovna cijena za 500 mililitara je 66 kuna (u katalogu za lipanj 26 kuna.) Treba je potrošiti u roku od 12 mjeseci od otvaranja, a sastojke možete vidjeti niže.


Nakon što smo prošli najosnovnije specifikacije proizvoda mislim da je vrijeme da sa vama podijelim svoje dojmove. Na samome početku teksta napisala sam vam kako rijetko recenziram proizvode za kosu, čemu je najveći uzrok moja neposlušna kosa sa tjemenom koje se previše masti i vrhovima koji izluđuju svojom suhoćom. Obično proizvodi koji djeluju na jedan kontraindiciraju sa drugim problemom i vječito se vrtim u krug kada poželim svoju kosu dovesti u red. Proizvode sam koristila proteklih mjesec dana prema uputstvima sa ambalaža, a masku sam nanosila samo na donju trećinu kose kao što to činim i sa većinom ostalih maski.

Prvo i najveće iznenađenje koje je uslijedilo već nakon početka korištenja šampona i maske sa uljem crnoga kima je bilo što sam se uvjerila u namjenu šampona za sve tipove suhe, oštećene i slabe kose i tako je ostalo do danas. Ostala sam pozitivno iznenađena činjenicom da proizvodi nakon čijeg korištenja je moja kosa, mekana, glatka i sjajnija, a to se posebice odnosi na donju polovicu koja je prethodno izgledala suho i beživotno bez dodatnih preparata za njegu kose, ne maste moje tjeme i kosu i dalje perem uobičajenim ritmom što je svaki treći dan.
Kosa je nakon pranja temeljito očišćena i lako se rasčešljava. Vrhovi su mi već nakon prvih nekoliko korištenja bili lijepo nahranjeni, a ni dalje nema tragova pucanju (šišala sam se prije početka korištenja) što sam očekivala s obzirom da sam drugi mjesec za redom farbala čitavu dužinu kose. Također me iznenadio  i vidljivo puniji i zdraviji izgled kose.
Smanjuje li prhut, nažalost vam ne mogu napisati, no zasigurno je ne izaziva kao ni bilo kakve reakcije na tjemenu.

Nikada nisam dobila komplimenata za svoju kosu kao što je to u poslijednje vrijeme, a moje će vam zadovoljstvo biti jasnije kada napišem i da sam ponovila kupnju šampona (maske još imam), te kupila i liniju sa kapiksilom i češnjakom koju jedva čekam isprobati. Moji doma su također oduševljeni, a ogroman plus je količina u kojoj proizvodi dolaze jer sad ne moramo kupovati šampone na dvotjednoj bazi kako to činimo uobičajeno.

To što moja kosa obožava ove proizvode, ne znači da će i vaša, no s obzirom na pristupačnu cijenu i moje izuzetno pozitivno iskustvo, svakako bih voljela da budem odgovorna za to da se neki među vama zaljube u njih. Ako je i vaš najveći problem tjeme sklono mašćenju sa suhim vrhovima i želite se riješiti tog beživotnog dijela bez da češće perete kosu, vjerujem da nemate puno za izgubiti ako im pružite priliku. Svakaki mi javite kako ih je vaša kosa prihvatila! :)

(izvor nakošenog teksta: Farmasi)
*proizvod dobiven na recenziranje od Farmasi Sanella

Jeste li već isprobali ove proizvode?
Preporučate li neki drugi Farmasi proizvod za kosu?
Pišite mi! :)





Broj komentara: 11:

  1. Nisam znala da je kim tako dobar za kosu! :) Nisam vidjala ove sampone ali vredi ih pogledati :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ni ja dok nisam probala :) ima mala hrpa proizvoda za kosu u njihovim katalozima tako da zbilja vjerujem da svatko može naći nešto za sebe :)

      Izbriši
  2. Baš sam nedavno čitala o dobrobitima ulja crnog kima tako da me ovo sad baš zainteresiralo. Zvuči mi super. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Odgovori
    1. Slažem se za ruževe, dosta sam dobrih imala prilike probati :)

      Izbriši
  4. Hocu.Trenutno sam porucila univerzalnu kremu za suvu kozu sa nevenom od Dr.Tune.Procitaj recenzije o Farmasi proizvodima na kostadinovic95.blogspot.com ili slike na parfume_makeup blogerima :-* Super su ti postovi

    OdgovoriIzbriši
  5. Hocu.Trenutno sam porucila univerzalnu kremu za suvu kozu sa nevenom od Dr.Tune.Procitaj recenzije o Farmasi proizvodima na kostadinovic95.blogspot.com ili slike na parfume_makeup blogerima :-* Super su ti postovi

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Proučiti ću :)
      Hvala ti puno za preporuku i za kompliment :*

      Izbriši