srijeda, 21. lipnja 2017.

#RECENZIJA: theBalm Time Balm primer za lice

Unazad nekoliko mjeseci koristim jedan te isti primer za lice kojim sam izuzetno zadovoljna, a bezobrazno ga skrivam od vas s obzirom da vam pored svih obaveza na fakultetu i još koječega sa strane nisam još stigla pisati o njemu. Danas ispravljam tu nepravdu i recenziju posvećujem *theBalm Time Balm primeru za lice, a sada kada sam napokon i akademsku godinu privela kraju, obećajem da uskoro možete očekivati sve dugo obećavane recenzije.


Vrijedan sadržaj Time Balm primera za lice dolazi pohranjen u plastičnoj tubi narančaste boje sa smeđim detaljima. Iznenadilo me što je ovo prvi theBalm proizvod koji imam, a da na sebi nema retro detalja na koje sam navikla i kojima se posebno radujem kod theBalm proizvoda. Na stražnjoj strani tube otisnuti su sastojci koje ću vam ostaviti niže.


Primer dozirate kroz mali otvor koji se krije iza čepa, a prilikom prvog otvaranja zaštićen je folijom. Tubica je fleksibilna tako da se jednostavno dozira koliko će se proizvoda iz nje istisnuti, higijenska je, a omogućuje i da se sadržaj iskoristi u potpunosti. Sigurno pogađate kako ponovno nemam što prigovoriti na cjelokupnu ambalažu proizvoda.


Nema mirisa, transparentne je boje i lagane gelaste teksture što me itekako iznenadilo s obzirom da se radi o silikonskom primeru, a njihove su teksture nerijetko puno gušće i masnije na dodir. Upija se ubrzo po nanošenju, a namijenjen je za samostalno nošenje ili kao podloga za šminku. Možete ga koristiti na svim tipovima kože.


Nanosim ga na cijelo lice koncentrirajući se na područje t zone za što mi je potrebna jako mala količina proizvoda nakon čega najčešće slijedi tekuća podloga. Nije ljepljiv i ne mrvi se! Nakon nanošenja primera ten je ujednačeniji, a lice zaglađeno kao i linije ispod očiju. Pore čini manje vidljivima, no mislim da onima sa izrazito proširenim porama neće imati zadovoljavajući učinak. Tekuća podloga i korektor savršeno sjedaju na svoje mjesto i produljeno im je trajanje u odnosu na one dane kada nanosim podlogu bez primera. Najvažnije od svega je što mi ni najmanje ne isušuje kožu niti ona na njega reagira na bilo koji drugi način, tako da ga mogu koristiti svakodnevno kako bih svoju podlogu učinila još ljepšom. Mislim da već znate da upravo tom dijelu posvećujem najviše pažnje i kako smatram da bez lijepe podloge ni najsavšeniji ostatak makeup-a nema smisla.

Količinu od 30 mililitara potrebno je potrošiti u roku od 6 mjeseci od otvaranja što ovom primeru smatram jedinim nedostatkom s obzirom da ga za cijenu od oko 180 kuna ne možete raspodijeliti na dulji vremenski period, a itekako bi mogli s obzirom da ga je potrebna jako mala količina. Primerom bi bila bez zamjerki oduševljena kada bi mu cijena bila samo malo niža. Na slici ispod možete vidjeti sastav. Obogaćen vitaminima A, C i E.



*PR PROIZVOD

Jeste li isprobali theBalm Time Balm primer za lice?
Koja je vaš trenutno omiljeni primer za lice?
Pišite mi! :)





Broj komentara: 6:

  1. Zvuci savrseno, ja ga licno nisam probala, a ni nasla u prodaji kod nas u BiH ♡

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nažalost nemam informacija gdje bi u BIH bio dostupan, ali uvijek možete pitati na njihovim službenim stranicama na društvenim mrežama ;)

      Izbriši
  2. Isprobala sam the Balm primer i jako mi se sviđa, mislila sam ga čuvati za specijalne prilike kao bi mi make up bio u najboljem sjaju, ali zbog kratkog roka trajanja morati ću se požuriti sa trošenjem. Svoj primjerak sam dobila u jednom od Tester boxova zbog cijene bi se teško odlučila kupiti ga ovako na blef. Sada kada znam o čemu se radi možda ga i sama ponovno nabavim.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jedino je taj rok trajanja trn u oku...drago mi je da su ga mnoge djevojke dobile priliku isprobati kroz Tester Box jer vjerujem da nam je većini problem izdvojiti tu svotu novca za proizvod poput primera, a kada ga prethodno isprobaš i vidiš da ti odgovara, ipak ćeš već nekako lakše pregrmiti cijenu i uštedjeti za njega :)

      Izbriši
  3. Nisam ga probala, ali svakako se veselim probavanju. :)

    OdgovoriIzbriši