srijeda, 17. veljače 2016.

#RECENZIJA: APIVITA Natural Serum Hydration

U jednom od mjesečnih new in postova imali ste priliku vidjeti kako sam kupila set od dva Apivitina seruma, jedan za hidrataciju, drugi za blistavost. Danas vam donosim recenziju ovoga za hidrataciju sa aloe verom i hijaluronskom kiselinom.


Da vas podsjetim, moja je koža mješovita sa normalnim obrazima i t zonom koja je nešto masnija, no ona mi i često voli zadavati probleme u vidu dehidracije stoga su mi hidratantni serumi uz kreme za mješovitu kožu neizostavni dio njege.

Prirodni serum za hidrataciju sa aloe verom i hijaluronskom kiselinom, te prirodni serum za blistavost sa borovnicom i vitaminom C, dva su od ukupno četiri Apivitina seruma koje možete pronaći na našem tržištu. Osim već spomenutih, Apivitin asortiman sadrži i prirodni serum protiv bora sa vitaminom E i resveratrolom, te prirodni serum za lifting sa matičnom mliječi i vitaminom A. Osim seruma, tu je još čitav niz drugih proizvoda kojima se danas neću posvetiti, a vi ih svakako možete istražiti na njihovoj internetskoj stranici.

 internet
Apivita je inače grčka kozmetička tvrtka čija tradicija seže u davnu 1979. godinu. Ona je ujedno i prva grčka tvrtka koja se  počela baviti proizvodnjom prirodne kozmetike. Inspiracija za pokretanje samoga brenda iscrpljena je iz fascinantnih dobrobiti pčelinjih proizvoda (posebice propolisa), grčke flore i Hipokratovog holističkog pristupa zdravlju i ljepoti. Apivita je naziv nastao iz dviju latinskih riječi, APIS što znači pčela i VITA što znači život. Apivitini su proizvodi sa i do 100% prirodnim sastojcima, spajaju ekstrakte 5.500 biljaka prikupljenih iz Grčke flore s čistim pčelinjim proizvodima i  organskim eteričnim uljima. Zanimljivo je kako je Apivita običnu voda u proizvodima zamjenila organskim infuzijama, uključujući infuziju vode zelenog čaja, vode ružmarina, vode hamamelisa i vode maslačka. Niti jedan proizvod ne sadrži parabene, polipropilen glikol, silikone, umjetne boje i mirise. APIVITA koristi i reciklirane materijale za pakiranja svojih proizvoda.


logo brenda

Vraćamo se na današnju temu. 



Apivita Natural Serum Hydration je kao što i zaključujete, hidratantni serum. Predstavlja dodatak njezi kože u trenucima kada hidratacija koju pruža sama krema nije dovoljna. Uobičajeno se koristi u sklopu jutarnje i/ili večernje njege, moguće i paralelno sa nekim drugim serumom, no sve zavisi od potreba vaše kože, starosne dobi i okolišnih čimbenika kojima ste okruženi. U mojoj njezi, uobičajeno je Apivitin serum za hidrataciju na rasporedu u jutarnjoj njezi, dok navečer koristim serum za blistavost jer njega ostavljam nešto dulje prije nego li nanesem kremu za lice (ujutro mi je to neizvedivo većinu dana).

Krenuti ću od same ambalaže. Serum dolazi u plavoj staklenoj bočici sa bijelim natpisima, te bi se trebao dozirati pipetom. Pišem "trebao dozirati" jer ćete za tu radnju potrošiti puno više živaca nego da okrenete bočicu naglavačke i pažljivo isipate proizvod. Naime, pipeta koju inače odobravam u nekim drugim proizvodima, ovdje je potpuno beskorisna jer je proizvod nešto tekućije teksture, te pipeta ili pokupi premalo ili previše proizvoda, pa većinu vremena trošite više proizvoda nego li bi zapravo trebali. S obzirom na količinu sastojaka koji su skloni oksidaciji smatram da bi sretnije rješenje za ovaj proizvod bila pumpica.



Kao što sam već napisala, serum je mliječne, nešto tekućije teksture, bijele boje. Na slici ćete imati priliku vidjeti polovicu količine koja mi je otprilike bila dovoljna za jedno nanošenje. U početku sam koristila nešto veću količinu, no ona se smanjivala jer je s vremenom lice tražilo sve manje. Jasno je da sam serum nanosila na temeljito očišćeno lice, prije svoje hidratantne kreme (trenutno je to Avene Hydrance Legere Optimale). Serum se brzo upija i ne ostavlja ljepljiv trag na koži. Ona je trenutačno osvježena, te spremna za nanošenje kreme. Što se tiče mirisa, meni nije smetao, a ne vjerujem ni da će vama, blag je i osvježavajuć, za moja osjetila u jutarnjim satima, rekla bi čak i razbuđujući.



Iz Apivite obećavaju višestruku hidrataciju svih slojeva kože. Prirodni aktivni sastojci trebali bi stimulirati proces hidratacije kože, pružajući:
  • hidrataciju svih slojeva kože, zahvaljujući aloe veri i hijaluronskoj kiselini
  • trenutno povećanje vlažnosti kože do 63%, zahvaljujući zobi i lecitinu
  • održavanje vlažnosti kože i nakon 24h, zahvaljujući zobi i lecitinu
  • dugotrajnu hidrataciju kože do 28%, zahvaljujući medu
  • povećanje vitalnosti kože, zahvaljujući aloe veri i hijaluronskoj kiselini
Što se potreba moje kože za hidratacijom u proteklom periodu tiče, ovaj mi je serum bio zadovoljavajući. Napominjem kako mi u tom periodu koža nije bila posebno dehidrirana, te sam ga koristila isključivo zbog okolišnih čimbenika (nižih temperatura i grijanih prostorija) kako bi prevenirala isušivanje. Nisam sigurna bi li ovaj serum korišten jednom na dnevnoj bazi nekoga riješio dehidracije, a ukoliko ga se nanosi ujutro i navečer bočica će potrajati toliko kratko da učinke nećete stići ni vidjeti. Dakle, ne preporučam u slučaju da je vaša koža jako suha i dehidrirana!

Militraža koju dobivate za cijenu od 299 kuna je svega 15 mililitara sa rokom trajanja od 6 mjeseci. Rok trajanja je i više nego dovoljan ako uzmete u obzir da je nanošenjem jedanput dnevno potrajao jedva dva mjeseca. Upravo zbog te male količine ne savjetujem da se njime pokušate riješiti dehidracije. Ukoliko imate problema sa takvim stanjem kože, možda vam u potrazi za rješenjem pomogne ovaj POST.
Sastojke možete pročitati niže, a još jednom napominjem da je ovaj proizvod sa 98% prirodnim sastojcima i u potpunosti bez parabena, silikona, propilen glikola, mineralnih ulja i ftalata!


Sastojci:
Aqua (Water), Glycerin, Propanediol Dicaprylate, Aqua (Water), Microcrystalline Cellulose, Sodium Hyaluronate Crosspolymer, Sodium Hyaluronate, Hydrolyzed Sodium Hyaluronate, Aloe Barbadensis Leaf Juice Powder, Avena Strigosa Seed Extract, Vitex Agnus Castus Extract, Mel (Honey) Extract, Olea Europaea (Olive) Fruit Oil, Olus (Vegetable) Oil, Olea Europaea (Olive) Leaf Extract, Cetyl Hydroxyethylcellulose, Sodium PCA, Panthenol, Tocopheryl Acetate, Sucrose Laurate, Benzyl Alcohol, Phenoxyethanol, Lecithin, Cellulose Gum, Ascorbyl Tetraisopalmitate, Sorbitol, Bisabolol, Allantoin, Potassium Sorbate, Alcohol, Tocopherol, Serine, Proline, Sucrose Dilaurate, Sodium Phytate, Sodium Hydroxide, Cellulose, Camellia Sinensis Leaf, Sucrose Trilaurate, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Retinyl Palmitate, Arachis Hypogaea (Peanut) Oil, Cyclodextrin, Pelargonium Graveolens Flower Oil, Parfum (Fragrance), Farnesol, Limonene, Linalool, Citronellol, Eugenol, Geraniol.

Kao što sam već napisala, ovaj je proizvod zadovoljio potrebe moje kože u periodu kada sam ga koristila, no cijena koju bi trebala platiti za novih 15 mililitara proizvoda, nažalost me odbija od ponovne kupnje. Vjerojatno ćete i same zaključiti da ovaj proizvod neće napraviti neka pretjerana čuda što se tiče poboljšanja nivoa vlažnosti kože, a proizvoda sa sličnim učinkom naći ćete i među onima jeftinijeg ranga. Pitanje je samo volite li da proizvod sadrži najprobranije sastojke, pa se ipak odlučite za ovaj. Više puta sam ponovila, a i opet ću, vlasnicama dehidrirane kože savjetujem da ga izbjegnu i uštede si ne tako malu svotu novaca.
Apivitine proizvode možete pronaći u Mullerovim poslovnicama, te na Delmerion web shopu.

Koji je vaš omiljeni hidratantni proizvod?
Koristite li serume u njezi lica?
Pišite mi! :)







Broj komentara: 11:

  1. Obožavam Apivitu i probala sam puno toga, no ovaj, kako ga ja zovem, plavi serum nije mi nešto wow. Solidan je, no za tu cijenu mogu se naći puno bolji serum za hidrataciju. U drugu ruku, zeleni serum mi je vrh :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ponovno se slažemo! Dok je ovaj solidan, zeleni je čudo! :)

      Izbriši
  2. Jooj, i moj dragi seže u davnu 1979.g. A nisam ni ja dugo. LOL

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hehehe, koja sam ja..zapravo se radi o relativno mladom brendu ;)
      sad gledam da sam napisala da je kao bila DAVNA 1979. godina, a svega su samo 13 godina stariji od mene! xD
      nadam se da mi nitko neće zamjerit semantiku! Baš sam se dobro nasmijala koliko sam zbunjena :)

      Izbriši
    2. hvala ti! :)
      ponekad mi je drago da sam dovoljno zbunjena da nekog uspijem i zabavit :)

      Izbriši
  3. Proizvod se čini baš super, sviđa mi se ambalaža baš je onako sleek :P
    Ali realno, ne bih ga nikada kupila zbog visoke cijene :/
    Inače, slike u ovom postu su ti krasne :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti! :)
      Je, ambalažica je baš simpatična :)
      A cijena je stvarno napuhana i u potpunosti te razumijem što se toga tiče..da je jeftiniji bi sigurno ponovila kupnju, ovako teško...

      Izbriši
  4. Kad vidim cijenu proizvoda uhvati me sreća što nemam problema s hidratacijom! :D
    Sviđaju mi se fotografije, jako su čiste. I super su mi bijele ruže u pozadini.
    p.s. Mislim da bi trebala zaštiti fotke s watermarkom. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Cijena je stvarno trn u oku :/
      Ajme, hvala za fotke, nisam očekivala da će se tolikima svidjeti..fotkam sa mobitelom, pa sve sile ulažem u to da ipak na nešto liče :)
      Hvala za savjet, moram priznat da još nisam razmišljala o tome!

      Izbriši