ponedjeljak, 11. srpnja 2016.

#RECENZIJA: Biobaza Bee Balm

Kao što ste mogli vidjeti u new in postu, nakon višemjesečnog korištenja EOS Lip Balmova odlučila sam se na malu promjenu. Tako je i nastala današnja recenzija o Biobazinim Bee Balmovima u kojoj ćete, ako nastavite čitati, doznati jesu li zadovoljili moja očekivanja.


Iz Biobaze su nam ove zime stigla četiri nova proizvoda za njegu usana- Bee Balm Hydra Therapy Maslina&Grejp, Spa Therapy Đumbir&Med o kojima ću vam danas više napisati, te Aroma Therapy Lavanda&Vanilija i  Classic Therapy Karite maslac&Avokado.
Cijena za 4,5 grama proizvoda je 14, 90 kuna. Treba ga potrošiti u roku od 12 mjeseci od otvaranja.

Zajednička svim balzamima je 100% prirodna formula na bazi pčelinjeg voska i njegujućih ulja. Ne sadrže parabene, konzervanse, parfeme niti prirodna ulja!


Biobaza Bee Balm Spa Therapy Đumbir&Med namijenjen je njezi i zaštiti suhih i ispucanih usana. Inovativna formula sa hranjivim uljima i vitaminima A i E:
  • štiti usne od isušivanja u svim vremenskim uvjetima,
  • trenutačno zaglađuje ispucane usne, a
  • 100% prirodna formula hrani i obnavlja ispucane, osjetljive usne.
Biobaza Bee Balm Hydra Therapy Maslina&Grejp namijenjen je trenutnom zaglađivanju i omekšavanju usana. Inovativna formula sa hranjivim uljima i vitaminima A i E:
  • sadrži antioksidanse koji pridonose obnovi usana,
  • stvara ugodan film na usnama koji štiti od isušivanja, a
  • 100% prirodna formula koja zadržava vlažnost, ostavlja usne zaglađenim i mekima.



Potvrđujem da balzami bez greške obavljaju svoje zadaće. Od kada ih koristim usne su mi mekane, nahranjene i nemam problema sa isušivanjem, čak ni nakon nošenja teških ruževa.
Formula balzama je nešto masnija što je i za očekivati s obzirom na njihov sastav, a prilikom korištenja prisutan je i blagi bezbojni sjaj. Dugo se zadržavaju na usnama bez prisutnosti ljepljivog osjećaja kakav nam neki balzami znaju priuštiti i nemate potrebu stalno iznova mazati usnice.
Mirisi su prebožastveni, prirodni i blagotovorni za osjetilo njuha.
Jedino što me kod ovih balzama zasmetalo je to što se brzo troše, no to me neće spriječiti u ponovnoj kupovini jer su uz EOS balzame za usne, ovo jedni od rijetkih pored kojih moje usne nisu suhe i ispucane. Također, ne želim zaboraviti spomenuti kako je ovo hrvatski proizvod.
Iduće što mi je u planu kupiti je Bee Balm Sun & Sea Forever na bazi mrkve iz Sun linije koju sam nedavno primjetila na policama jer sadrži zaštitni faktor (SPF 15) koji ljeti nikako ne smijemo zanemarivati. Ono u što sam sigurna je da su Bee Balmovi zadovolji moja očekivanja i da ću ponoviti njihovu kupnju.

Sastojci Đumbir&Med:                                                              


   Sastojci Maslina&Grejp:


Nadam se da sam vas nagovorila da isprobate ove balzame jer ih smatram itekako vrijednim vaše pažnje. Osim što učinkovito obavljaju svoju zadaću, sadrže i 100% prirodne sastojke i potječu iz Lijepe Naše što garantira da ću vam još dugo dosađivati njima :)

Jeste li isprobale Biobazine Bee Balmove?
Koji vam je omiljeni?
Pišite mi! :)






Broj komentara: 15:

  1. Imam lavandu i vaniliju.
    Meni je dobar 😉

    OdgovoriIzbriši
  2. Nisam ih još isprobala, ali mogla bih :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Nisam ih isprobala, ali od nedavno sam zaluđena prirodnim balzamima za usne, tako da ih nakon ove recenzije kupujem definitivno :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Gledam ih kako su došli u drogerije i čitam same pohvale, no kako sam na izbjegavanju proizvoda s retinolom, tako i njih izbjegavam :D Ali svakako ću ih isprobati kad budem mogla :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Imam ovu verziju sa maslinom. Odličan je!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da se slažemo..taj mi i posebno lijepo miriši :)

      Izbriši
  6. probala sam od lavande i super je :) stvarno su im odlični balzami za usne

    OdgovoriIzbriši
  7. grejp/maslina je meni najbolji balzam za usne... a isprobala sam ih puno, od jeftinijih do višetruko skupljih.
    Miris odličan, ne osijeća se masnoća na usnama i nema potrebe konstantno ga nanositi.. 10/10

    OdgovoriIzbriši