nedjelja, 24. srpnja 2016.

#RECENZIJA I DARIVANJE *zatvoreno*: Essence BLOGGERS BEAUTY SECRETS 03 shape & shadows eye contouring palette by Mary

Stoti post donosi nam jedno lijepo darivanje uz recenziju. Kada sam nedavno krenula razmišljati čime bi vas mogla iznenaditi povodom okruglog posta, nije mi dugo trebalo da zaključim kako u ladici imam proizvod koji me opasno osvojio i za koji bi voljela da nađe put do nekoga od vas i upravo to učini i vama. Iz naslova se dalo naslutiti da je moje iznenađenje shape & shadows eye contouring paleta iz Essence bloggers beauty secrets kolekcije, a na koji način je možete osvojiti, doznati ćete na kraju posta.

Bloggers beauty secrets limitirana kolekcija vjerujem da vam nije nepoznanica, a ako i je, to ćete riješiti brzim klikom OVDJE. Sastoji se od četiri palete i lakova za nokte, a Essence ju je osmislio u suradnji sa četiri strane blogerice. Kolekcija je dostupna u drogerijama tijekom lipnja i srpnja, no na nekoliko mjesta sam vidjela informacije kako bi se mogla naći  i u redovnom asortimanu što bi bilo i više nego odlično i čemu se najiskrenije nadam!

Kao što ste mogli već pročitati, između ponuđenih paleta moja je odluka pala na onu shape & shadows dizajniranu od strane britanske blogerice Mary Oliver sa bloga strikeapose. Nije to bila neka neplanirana kupovina s obzirom da sam se taman rješavala svog dragog starog duo sjenila za obrve (također iz Essence asortimana), a ova mi je paleta nudila više različitih nijansi sjenila uz vosak i highlighter, te preslatko osmišljeno pakiranje što je bilo ono što sam tada trebala i malo više od toga.


Ajmo krenuti od preslatko osmišljenog pakiranja. S jedne strane mozaičnog otiska, a sa druge jednobojni. Tu neću puno duljiti jer fotografije govore više od riječi. Ono što vam fotografije neće reći jest da kartonska ambalaža funkcionira na principu magnetskog zatvaranja, te da će kao takva biti sasvim sigurna ukoliko je se odlučite smjestiti u svoju torbu.


Kada otvorite paletu, ugledati ćete malo praktično ogledalo, dvostrani kistić odnosno kombinaciju kosog kistića i češljića za obrve, 4 nijanse sjenila, highlighter i vosak za obrve. Ako volite rozu boju, unutrašnjost palete će vas još više iznenaditi.


Paleta sadrži 4 sjenila za oči/obrve. Tri su mat završnice dok je jedna shimmeraste. Sjenila mat završnice (hazel grooe, audrey highbrow i brigitte brown) u prvome su redu namijenjena za popunjavanje obrva i prilično sam sigurna da će većina vas među te tri smeđe nijanse pronaći odgovarajuću za sebe. Moja je navika koristiti ili sve tri ili dvije tamnije za postizanje prirodnijeg (gradiranog) izgleda obrva.
Također odlično funkcioniraju i u službi sjenila, pa tako najčešće najsvijetliju koristim kao prijelaznu nijansu, onu malo tamniju u pregibu kapka, a najtamniju u vanjskom kutu oka.
Četvrta shimmerasta nijansa (marilyn metallic) odlična je za nanošenje preko cijelog kapka. Radi se o nježnoj bakrenoj nijansi rose gold odsjaja koja će odgovarati svima.
Highlighter (billie vanilli) nanosim ispod luka obrve i u unutrašnji kut oka. Dosta je svijetao i lijepog bisernog odsjaja, pa bi ga bila šteta ne imati.
Sve nijanse su odlične pigmentacije, ne truse se pretjerano, lako se i ravnomjerno blendaju i nadograđuju. Lagala bi kada bi rekla da sam to očekivala od ove palete kada sam je kupovala, no time je i moje ugodno iznenađenje njome bilo veće.
Vosak iz palete također nije razočarao. Možete ga koristiti kao bazu za puder za obrve ili kako bi sačuvali željeni oblik obrva. U koju god da ga svrhu upotrijebite, nećete pogriješiti.


Ispod možete pogledati swatcheve da se uvjerite u kvalitetu palete. I ne krivim vas ukoliko vam bude teško povjerovati u to što vidite jer ni sama isto nisam očekivala! Možda pretjerujem, ali zbilja nisam naviknuta biti oduševljena nečime što nisam skupo platila. Uglavnom mi se iskustva svedu na onu, kol´ko para, tol´ko muzike...SREĆOM POSTOJE PROIZVODI KOJI SU TU DA NAS RAZUVJERE! :)


Gore spomenuti kistić kojeg ćete pronaći unutar palete također je pravo iznenađenje. Ne toliko da ga koristim na dnevnoj bazi pored svih kistova koje imam, no dovoljno ugodno da sam sigurna da ćete se u nedostatku boljeg, snaći sa njime.


Paleta sadrži sveukupno 8,4 grama proizvoda čiji je rok upotrebe 12 mjeseci od otvaranja.
Sastojke možete vidjeti na slici ispod (kliknuti za povećanje).
Cijena iznosi 43,90 kuna.



Da zaokružim priču, iako je jasno kao dan, ova fantastična kombinacija sjenila, highlightera, voska i dvostranog kistića u jednom čine paletu shape & shadows mojim apsolutnim favoritom Essence asortimana. 

*****

Kao što sam na početku spomenula, za danas sam vam pripremila DARIVANJE povodom stotog posta na blogu. Osvojiti možete svoj primjerak ove krasne palete, a za sudjelovanje u darivanju potrebno je:


1.Biti fan Facebook stranice Beauty kutak by Iva,

2.Like na objavu darivanja,
3.Share (public) objave darivanja,
4.U komentarima objave darivanja označiti tri osobe za koje smatrate da bi im se paleta svidjela, te bi također voljele sudjelovati i darivanju.

Igramo se do 31.7. u 23:59, a odabir će se izvršiti putem Random.org aplikacije.

Dobitnika/cu darivanja objaviti ću 1.8. u toku dana.
Sretno svima! :)

*Dobitnica darivanja je ANITA LUČIĆ!*

*****


Jeste li već nabavili koju od paleta iz bloggers beauty secrets kolekcije?
Kako vam se sviđa shape & shadows paleta?
Pišite mi! :)






21 komentar:

  1. nisam isprobala paletu ali mi izgleda super :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mene je oduševila!:)
      Ukoliko budeš u prilici, isprobaj svakako :)

      Izbriši
  2. Inače ne popunjavam obrve, tako da mi je sve u vezi obrva, iscrtavanja, popunjavanja- nepoznanica.
    Sve što ja radim je - čupanje obrva malo pincetom i to je to.
    Ja mislim da nisam vješta i zato neću ni pokušavati crtati ili popunjavati obrve.
    Srećom, zasad nemam ni potrebe za time.
    Ali, ako se ipak odlučim na taj korak, znam gdje ću potražiti savjete. 😉

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ti si tolika sretnica da toga nisi ni svjesna :) Svih nas je obuzelo ludilo oko tih obrva i odjednom su one postale sveprisutne na svakom uglu!
      Nemaš potrebe misliti da ti treba neki veliki talent jer obrve dolaze s vježbom i vremenom..hladan znoj me oblije kada se sjetim sa kakvima sam sve izlazila iz kuće ;)
      Hvala ti na komentaru na Facebook stranici, obećajem da iduće darivanje isključuje obrve :*

      Izbriši
    2. A imam dosta tamne i guste obrve. Samo ih malo pocupam i oblikujem i to je to.
      Kažem, zasad nemam potrebe za ičim drugim, Al iako budem morala.. hoću. 😁
      A nista, ja sam samo napisala kako je. Bilo bi bezobrazno od mene da igram a ni ne koristim to. Pa bolje neka osvoji netko kome je zbilja potrebno 😉
      Hehe, može, može. Odmah ću prva igrati 😘

      Izbriši
  3. Obrve su mi svijetle,presvijetle,a s obzirom da sam seprtlja to rijesavam pomocu olovke za obrve.
    Nikad ih nisam cupala,al tesko se pojavljujem u javnosti nenasminkanih obrva,trauma iz srednje,kad su decki zakljucili da mi fale obrve (dosla nenasminkana)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. imaš tu sreću u nesreći da ih ne moraš čupat ;)
      i mene je preuzelo ludilo da bez popunjenih obrva ne izlazim..to kada se jednom navikneš- gotovo! Čak sam razmišljala da ću jednom isprobati i neku od trajnjih metoda :)

      Izbriši
  4. Joj , već dugo gledam ove palete za obrve, nikako da se odlučim za koju, za sada obrve još uvijek ocrtavam i popunjavam olovkom za oči /obrve! Dobro bi mi došla!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uz olovku je dobro imati i sjenilo za još ljepše obrve! Sretno :)

      Izbriši
  5. Ja sam isto ostala oduševljena kvalitetom ovih paleta. Baš su na razini nekih skupljih bradnova. Šok i nevjerica. :D

    OdgovoriIzbriši
  6. Nemam još tu paletu, iako mi se jako sviđaju njene nijanse boja. Jednostavno obožavam takve boje...

    OdgovoriIzbriši
  7. predivno darivanje :-) sretno svima

    OdgovoriIzbriši
  8. Hjoj,e,mislim da bi mi ovo bio spas..imam svijetle obrve,pocupam sa strane visak,a onda ih nadocrtam kak' znam..i opet to ne lici na nista,a u ovo vrijeme obrve su zaista najbitnije za izgled lica..iii mislim da bi vosak puno pomogao,jos nisam isprobala,mozda je sad vrijeme :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ma kladim se da nisu tako loše ;)
      vosak radi čuda sa neukrotivim dlačicama...
      sretno! :)

      Izbriši
  9. presviđa mi se ovo! imam tamne obrve i idu cijelom duzinom,ali opet nisu popunjene skroz tako da ih volim sama korigirati. ovaj set izgleda savrseno!
    Essence zbilja zna znanje :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Postaju sve bolji i bolji...mislim da ću još koju paletu iz ove kolekcije otići uzeti :)

      Izbriši
  10. Već sam pisala na svom blogu, ova me je kolekcija oduševila i palete su predivne! Ova mi se najviše svidjela, baš sam jučer testirala ove sjene i iznenadila sam se kako su dobro pigmentovane i super za blendanje :) Ko god je dobije - veliki je sretnik i oduševiće se :)
    http://nayadoesmakeup.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši