subota, 24. prosinca 2016.

#NOTD: Royal Red and Flower Decals

Napokon sam našla vremena i za dugo obećavanu manikuru, te vam se ovim putem najprije želim ispričati što ste toliko čekali na nju. Danas ću vam pokazati kako nanosim vodene naljepnice koje sam naručila sa Ali Expressa, te zbilja krasan Avonov Perfect Reds lak za nokte u nijansi Royal Red. Jako mi je žao da ne stignem objavljivati više NOTD postova jer je to nešto što obožavam, no obaveze i općeniti manjak vremena prisiljavaju me da mi se manikure već dulji period svode na lakiranje jednom nijansom laka bez ikakvih  posebnih detalja koji bi vam mogli biti zanimljivi.

Ono što će vam biti potrebno za ovakvu manikuru je:
  • lak ili lakovi za nokte po izboru,
  • proziran lak odnosno top coat,
  • vodene naljepnice (Water Decals),
  • posudica sa vodom,
  • manje škare,
  • pinceta.
Prvo što sam napravila jest da sam nalakirala nokte. Koristila sam Avonov Perfect Reds lak za nokte u nijansi Royal Red, te Essence bijeli lak kako bi se naljepnice koje ću zaljepiti na te nokte intenzivnije vidjele. Inače bi odabrala neki drugi lak na ove naljepnice, no nezamislivo mi je u ovo blagdansko vrijeme stavljati išta osim crvenog laka na nokte, a i ovaj lak mi je stvarno divan, pa sam vam ga htjela još jednom pokazati. Bijeli lak nije obavezan, ali ja ga nekako ipak volim iskoristiti jer mi naljepnice jače dođu do izražaja. Stavila sam i drugi sloj, te pričekala da se nokti osuše. 

Zatim sam uzela naljepnice i škare, odstranila foliju sa naljepnica, te ih izrezala i dodatno oblikovala škarama prema obliku nokta. Jako je važno da odstranite foliju jer ukoliko uronite naljepnice u vodu  sa njom, najvjerojatnije će vam se preslikati i biti neiskoristive. Naljepnice ostavljate kratko u vodi, te ih od bijele podloge odvajate sa picetom i potom ljepite na nokte.

Jednostavno, zar ne? :)


Za kraj sam sve to prekrila sa slojem Essence prozirnog laka. Ovo je konačan rezultat.



 
Prije nego završim sa postom, želim vam poželjeti prekrasan dan u društvu vaših najmilijih i sve najbolje povodom Božića. Želim da mi budete zdravi, voljeni i okruženi ljudima koji vas usrećuju u svakom trenutku vaših života! 

Kako vam se svidjela manikura?
Pišite mi! :)




2 komentara: