četvrtak, 8. prosinca 2016.

#RECENZIJA: Essence midnight masquerade tekući iluminator

Danas vam pišem o tekućem iluminatoru iz limitirane Essence kolekcije midnight masquerade. Neću previše duljiti oko samog uvoda jer bi se dok ga pišem moglo dogoditi da ne stignete uhvatiti svoj primjerak s obzirom da je kolekcija već vjerojatno na odlasku. Ako i nije, biti će uskoro, pa požurite ako si poželite priuštiti svoj primjerak.


Essence midnight masquerade tekući iluminator dolazi u plastičnoj tubici bež boje sa crnim detaljima i čepom, te sadrži ukupno 15 mililitara proizvoda. Tubica je super rješenje za ovakav proizvod i tu mu nemam apsolutno što prigovoriti, a osim toga je i sva nekako slatka.


Dostupan je u samo jednoj nijansi i to 01 sitting, waiting, witching. Nijansa je lijepo pigmentirana, roza sa blagim lila i srebrnim odsjajem koja će najviše odgovarati svijetloputim osobama koje su hladnijeg podtona. Mene to nije spriječilo da ga koristim iako sam toplijeg podtona i zadovoljna sam kako izgleda na meni. Sjaj koji pruža je suptilan i primjeren za korištenje na svakodnevnoj bazi.

Tekuć je i nešto rijeđe teksture, te mu je potrebno jako malo vremena da se posuši u potpunosti. Miris mu je gotovo neprimjetan.

Ponekad ga koristim pomiješanog sa tekućim puderom da bi dobila blistaviji izgled kože, no najdraži mi je na vrhovima jagodica kao highlighter. One dane kada želim suptilniji izgled nanesem ga prstima samog na vrhove jagodica, a kada se zaželim izraženijeg highlighta koristim ga kao bazu za praškasti proizvod što super funkcionira. Osim što zbilja doda na intenzitetu highlighteru, također mu i produži vijek trajanja. Može se koristiti i na tijelu, a vi ga naravno možete koristiti i za naglašavanje bilo kojeg drugog dijela lica.


Proizvod obično skidam na kraju dana u gotovo jednakom intenzitetu kakvog sam ga nanjela. Iznenadila me ta njegova karekteristika s obzirom na cijenu od samo 19,90 kuna. Količina je pozamašna i ne bih se kladila da ću je stići potrošiti unutar roka od 12 mjeseci od otvaranja koji se navode na ambalaži. Reakcije na proizvod nisam primjetila.

SASTOJCI: AQUA (WATER), BUTYLENE GLYCOL, MICA, POLYACRYLAMIDE, C13-14 ISOPARAFFIN, LAURETH-7, TIN OXIDE, BENZOPHENONE-4, METHYLPARABEN, SODIUM DEHYDROACETATE, PHENOXYETHANOL, CI 77491 (IRON OXIDES), CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE). 

Jeste li isprobali Essence midnight masquerade tekući iluminator?
Koristite li tekuće iluminatore i koji su vam najdraži?
Pišite mi! :)






4 komentara:

  1. Joj meni to miješanje highlightera s puderom nikako ne paše...on divno izgleda kad se tek nanese a nakon par sati sam disco kugla...hahhaha....imam par tek.hig. ali ih uopće ne koristim... Probala par puta al nema glow dok ti ne staviš onaj u prahu.... Ovaj nisam probala a mislim da ću ga preskočit

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni da, ali baš malo malo stavim :) nema ti smisla gomilat ako ih ne stigneš potrošit...

      Izbriši
  2. Imam Aurin tekuci iluminator u nijansi Sunlight. Divan je. Ovaj Essence nisam probala jer imam Aurin a da kupujem i gomilan proizvode nema svrhe. Ni Aurin vjerojatno necu stici potrošiti u zadanom roku.
    Nego, cime tj kakvin kistom nanosis tekuci iluminator?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se da nema svrhe gomilat, pogotovo ne tekuće proizvode! Odgovorila sam na FB jer sam tamo bila brža, ali čisto da ponovim ako nekog bude zanimalo da na jagodice iluminator nanosim prstima, spužvicom ili manjim kisto gusto zbijenih dlačica, a kada ga miješam sa puderom, o puderu ovisi što ću koristiti :)

      Izbriši