srijeda, 22. veljače 2017.

#WISHLIST: ZAFUL / 4 /

Današnju listu želja sastavila sam od dvodjelnih kombinacija i kombinezona koje sam našla na Zafulu. Znam da su vani još uvijek oštre temperature i da nikako nije vrijeme za ovakvu odjeću, ali baš iz tog razloga mi je trebalo da ne klikam na dio sa jaknama i debelim vestama i da poručim proljeću da se požuri. Tim više što tmurni dan nisam htjela učiniti još tmurnijim sa onim tamnim jesensko/zimskim komadima. Hajde da vidimo što mi se to ovoga puta učinilo zanimljivim.



Ovaj kompletić mi je predivan u obje boje koje nude i vjerujem da ću si ga naručiti kada dovoljno zatopli. Trebati će hrabrosti za odjenuti ga, ali jednom se živi! Mislim da je kao stvoren za ljetni izlazak.




Kod ove druge kombinacije su me najviše zainteresirali mali pom ponići koji vise sa oba dijela.




Mislim da ne moram puno pisati o svojoj opsesiji cvjetnim uzorcima. Ovo je još samo jedan takav komad u nizu.



Čipkasti odjevni komadi u bilo kojoj izvedbi su također uvijek dobro došli i rado viđeni u mom ormaru. Jako mi se sviđa ova baby plava boja, jedino je dekolte za moj ukus malo prevelik, no to nije problem prepraviti.




Ovdje me ni suknja ni top nisu oduševili koliko ovaj ušiveni uzorak. Definitvno se bacam u potragu za još takvih odjevnih komada.


Ako je i kod vas cijeli dan ružno vrijeme i hladno, nadam se da sam vas bar malo utješila sa činjenicom da niste jedini koji više ne podnose ovu zimu.
Veselite li se proljeću, zatopljenju i smanjenju slojeva odjeće?
Pišite mi! :)




2 komentara:

  1. Ja iskreno jedva čekam toplije vrijeme. Već polako izvlačim haljinice i proljetne jaknice i pripremam ih a još uvijek su temperature li-la :D malo toplo malo hladno. Ali jedva čekam spakirati zimske jakne i kapute pod krevet i uživati proljetnim temperaturama. Prva kombinacija mi je odlična *.* Mislim da dijelimo ukus što se odabira odjeće tiče :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da nisam jedina koja čeka da zima završi i da dijelimo sličan ukus :) ja još nisam izvukla tanju odjeću, ali ne mogu dočekati...

      Izbriši