ponedjeljak, 13. ožujka 2017.

#Review with GAMISS: Zipper Stiletto Heel Short Boots

Ne vjerujem da sam se usudila naručiti cipele putem interneta, no jesam i to dva puta u posljednje vrijeme. Ne žalim ni najmanje jer ove cipele, odnosno čizme da ne proturječim klasifikaciji sa Gamiss stranice, odakle i dolaze, su nešto najsavršenije što sam u zadnje vrijeme dobila na kućnu adresu. Već sam vam u postu gdje sam pisala o stalku za sušenje kistova (OVDJE) pohvalila stranicu za brzu dostavu od tjedan dana, no ponoviti ću još jednom jer sam se jako ugodno time iznenadila i mislim da mi ni sa jedne srodne stranice dostava nikad nije brže stigla.

Ne znam kako vi stojite sa naručivanjem cipela na petu putem interneta, ali meni su cipele za čiju veličinu nisam sigurna, kojima je peta visoka 12 centimetara, te općenito cipele koje nisam vidjela uživo, prilična nepoznanica. Uvijek ću se radije odlučiti cipele kupiti fizički u trgovini, a to me možda košta da propustim kupiti mnoge lijepe cipele na koje nabasam na inernetu. Ovoga sam puta odlučila riskirati. Mislim i ne riskiram nešto naročito s obzirom da mi se šalju kao PR uzorak (besplatno), ali opet, da su stigle u pogrešnoj veličini, ne bi mi bilo lako. U konačnici, moram ih isprobati i predstaviti, a to bi bilo teško da mi ne odgovaraju.

Čizme možete naći OVDJE zajedno sa drugim informacijama koje bi meni mogle promaknuti.


Stigle su zapakirane u svojoj kutiji, a jedino se moram malo požaliti na intenzivniji miris koje su imale dok ih nisam prozračila.

Na stranici su dostupni brojevi od 37-40, te dvije boje: crna i roza. Moje cipele su očigledno u crnoj, a odlučila sam se na broj 39 s obzirom da sam uvijek između 38 i 39 i nekako mi se učinilo logičnijim izborom odabrati upravo broj 39. S veličinom nisam pogriješila, a čini mi se da su i mjere sa stranice točne.

Materijal mi nalikuje brušenoj koži, no mogu tvrditi da to sigurno nije. Na stranici je pod materijalom naveden Flock što mi nije poznato što bi trebalo biti. Čini mi se da su zlatni obruči od čvrste plastike, dok su vezice najuobičajenije. Vezice planiram zamijeniti ukoliko nađem ono što sam si zamislila.

Čizme naprijed idu u špic, a vezanje završava malo ispod gležnjeva. Sa stražnje strane je patent na koji ih i obuvate nakon što ste vezice namjestili kako želite. Pete imaju 12 centimetara i smatram da su za tu visinu čizme i dosta udobne. Dodatnu stabilnost im svakako pruža to što možete regulirati vezice.

Da ne duljim, fotografije će vam sigurno reći više od riječi. Iskoristiti ću ih sigurno za neki outfit post, pa ćete ih još viđati na blogu.






*PR PROIZVOD

Naručujete li kad cipele putem interneta?
Kako su vam se ove svidjele?
Pišite mi! :)




2 komentara:

  1. Naručila sam prija par mjeseci Nike tenisice iz Suport &Mode i zadovoljna sam jedino sto isto na prvu sam sa velicinom bila malo li la narucila sam 25,5 kao sto imam i ostale tenke kod kuce i izmjerila stopalo, ali su mi na prvu bile malo naknap dok se sada nisu foemirale po nozi. Sva sreca platnene su i mekane tako da je sve brzo doslo na svoje. Inace opcenito me frka kupovati stvari preko interneta sto se tiće odjeće i obuće bas zbog tih veličina da ne fulam . Nekad mi odgovra S, a nekad moram neku stvar uzeti L, noga mi je 39,5 idealan broj pa i tu znam imati problem pogotovo sa balerinkama 40 mi znaju ispadati sa noge, a 39 premale.Zato ipak volim otići u dučan i isprobati.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sreća pa uvijek možeš zamijeniti ako pogriješiš :)
      Ja se Nike nikako ne usudim naručivati online i vjerujem da ne bih naručila ni da naletim na cijene za više od polovicu snižene jer sam sa tim brendom na ratnoj nozi..kalupi su im živi očaj, imam njihovih tenisica od 38-40 i polovičnih brojevima između i to me jako ljuti :/
      Robu je već nekako lakše jer se izmjerim i obično naručim dobru veličinu :)
      i apsolutno se slažem da je odlazak u trgovinu u biti najjednostavniji i najmanje stresan način kupovine! Znaš što kupuješ i dolazi istog trena na adresu :)

      Izbriši