subota, 29. travnja 2017.

#OOTD+ Review with GAMISS: Double Breasted Belted Trench Coat

Taman kad je GAMISS narudžba sa balonerom o kojem ću vam danas pisati stigla, vrijeme je odlučilo prolupati, pa sam se ja (ni prvi, a ni zadnji put) smrznula prilikom fotografiranja. U normalnim okolnostima, zadnja trećina travnja značila bi prelazak na tanju odjeću, balonere, kožne i traper jakne, balerinke i da ne nabrajam sada dalje, a meni se čini kako dan za danom vadim ponovno sve deblju odjeću i čizme iz ormara. Da se ne žalim na vrijeme jer to je nešto što ljudi oko mene inače često slušaju, idem današnjim outfitom prizvati proljeće da nam se vrati nazad.

Dakle, ovoga sam puta, između ostaloga sa Gamiss stranice naručila i bež baloner koji ćete pronaći na ovome LINKU. Naručiti ga možete u veličinama od S-L, ja sam se ponovno vodila time da ovakve odjevne komade volim naručiti nešto veće i odlučila se na veličinu M. Kao materijal se navodi poliester, no unatoč tome, baloner mi se činio prozračnim i udobnim za ovo kratko vrijeme što sam ga stigla nositi. Neću duljiti o detaljima na samome baloneru jer vas čekaju fotografije, no svakako želim zaključiti sa time da me za cijenu od 18 dolara (nešto manje od 130 kuna) oduševio svojim izgledom i kvalitetom izrade. S obzirom da se kod ovakvih narudžbi često znaju dobiti tanki kardigani koji samo na fotografijama mogu ličiti na balonere, presretna sam što su fotografije sa Gamissa vjerodostojno prikazale proizvod koji sam naručila tako da nije bilo neugodnih iznenađenja, te što ću baloner moći nositi kroz čitavo proljetno razdoblje (nakon što ga sada dozovemo natrag).






*baloner (Gamiss)
*traper košulja (Zaful)
hlače (Caliope)
naočale (Guess)

*PR PROIZVODI

Kako vam se svidio današnji outfit?
Sviđa li vam se baloner?
Pišite mi! :)




Broj komentara: 6: