subota, 8. travnja 2017.

#Review with tosave.com: Cherry and Ice Cream Shirts

Sa tosave.com stranicom sam počela surađivati tek nedavno, te je ovo i prva narudžba koja mi je od njih stigla. Moram primijetiti kako je ovo stranica sa najpristupačnijim cijenama između svih onih sa kojima surađujem, no također je i stranica čiju sam dostavu najdulje čekala (20 dana). Neću previše duljiti jer ukoliko vam je stranica nepoznata kao što je bila i meni prethodno, onda ćete zanima li vas ili ne, najlakše vidjeti upustite li se u virtualni izlet na tosave.com. Dodatni plus je svakako to što ne drže samo odjeću, obuću i modne dodatke, već i čitav niz drugih proizvoda.

Za prvi put sam naručila dvije stvari. Odnosno istu majicu sa različitim motivima da budem preciznija. Ukoliko vam se svidi ono što ćete vidjeti, možete ih naći OVDJE.
Prvo što ćete primijetiti na linku jest da je cijena stvarno pristupačna i da se majica nudi u više veličina (S-XL) i sa različitim motivima (trenutno ih je 7).
Odlučila sam se naručiti M veličinu, iako inače nosim S i njome sam zadovoljna jer mi se čini da su brojevi nešto manji nego uobičajeno. Majice su stisnute na rukavima i pri dnu. Rukavi su mi dovoljno dugački i nisam primijetila da se išta skupilo u pranju. Majice su od poliestera što im je po meni najveća mana.

Motivi na koje sam se odlučila su trešnjica i sladoled, oba na majicama bijele boje. Majice ne dolaze sa ušivenim čupavim kuglicama kako sam mislila već njih dobivate u zasebnoj vrećici. Ako ste pomislili da ćete ih morati šivati, ne brinite, niste jedini, no ispalo je da su kuglice zapravo bedževi koji se jednostavno zakače što je zapravo odlično jer sumnjam da bi ih pranje poštedilo katastrofe.
Što se motiva tiče, malo sam zabrinuta oko kvalitete otiska, no nadam se da se neće uništiti nakon nekoliko pranja. Na fotografijama su netom nakon otvaranja, a prvo pranje su prošle bez promjene.

Na fotografijama možete vidjeti sve o čemu sam vam pisala. 












*PR PROIZVODI

Jeste li već upoznati sa tosave.com stranicom?
Kako su vam se svidjele majice?
Pišite mi! :)





Nema komentara:

Objavi komentar