utorak, 30. svibnja 2017.

#FAVORITI ZA SVIBANJ

I svibanj nam je pri kraju što na moju žalost znači samo jedno- stižu ispitni rokovi u lipnju. Vrijeme pojačanog stresa, konstantnog učenja i vjerojatno slabijeg bavljenja isprobavanjem kozmetikom i novitetima (posljedično i blogom), no brzo će i to proći, a onda me čeka nekoliko mjeseci nesmetanog uživanja u bavljenju blogom i ostalim što me veseli. U svibnju su se često koristili neki proizvodi koje imam od prije, a našlo se i među novitetima nekoliko proizvoda koji su me osvojili tako da sam odlučila sa vama podijeliti te proizvode.

Osim što ga smatram idealnom jesenskom nijansom *The Balm Overshadow u nijansi You buy, I´ll fly na mojim  je kapcima obožavan i u proljetnom razdoblju, a vjerujem da će se to nastaviti i u narednih par mjeseci. U tu brončanu nijansa zaljubljen je i Macov Evening Rendezvous mat ruž kojeg od kada je sunce dulje na nebu sve češće nosim. Recenzije ćete pronaći na linkovima, pa neću ponovno pisati detalje, no svakako sam ih željela spomenuti u favoritima za svibanj s obzirom da sam ih najčešće koristila.


O *L´oreal Infaillible Blush Paint paleti rumenila u nijansi Ambers mogli ste čitati nedavno i vjerujem da ako jeste, moje vam oduševljenje nije moglo promaknuti. L´oreal je sa ovim paletama napravio sjajan posao jer osim što su rumenila divno pigmentirana, laka za nanošenje i dugotrajna na licu, u drogerijama je dugo vremena nedostajalo upravo paleta rumenila koje će biti pristupačne i omogućiti nam veći izbor nijansi na jednome mjestu. Obožavam i Pinks verziju, no Ambers je definitivno bila više upotrebljavana kroz svibanj.


Farmasi Magic Pearls Powder u nijansi 02 Beached Bronzer je također proizvod o kojem ste već mogli čitati. Pigmentiran bronzer bez izraženog narančastog podtona koji odgovara i nama sa svijetlijom puti, jako se lijepo nanosi i dugo se zadržava na licu. Smatram da je za svježi proljetni izgled šminke na licu potrebno bar malo shimmera  tako da mi je odlično što nije mat, a posebno mi je drag zbog toga što je to jedan od rijetkih proizvoda za lice koji imam u obliku perli.


Svoje oduševljenje oko *Clarins Lotus ulja za njegu mješovite kože lica nisam krila ni prilikom pisanja recenzije tako da ako ste je imali priliku čitati jako dobro znate što mislim o ovoj bočici. Još mi ni jedan proizvod nije djelovao na lučenje sebuma, konkretnije na pojavu komedona na licu poput ovog ulja i iz tog razloga sam njime najviše zadivljena. Koža mi je puno uravnoteženija od kada ga koristim- čišća sa hidratacijom na nivou. Ako imate mješovitu do masnu kožu, ovo ulje bi moglo biti spas i za vas. Recenzija je na gornjem linku, pa svakako pročitajte detalje ako već niste.


Revlon Uniq One jedan je stari favorit koji vam nikada nisam spominjala jer sam ga zadnji put koristila prije nekoliko godina. Naime, još za srednjoškolskih dana kupila sam originalnu Unique One (crvenu) verziju i već sam tada ostala oduševljena učinkom na svoju kosu, no kasnije je nikako nisam više nalazila za kupiti. Kada sam na Lijepa.hr ugledala noviju varijantu sa mirisom kokosa, naručila sam je trenutačno. Kako znate da ja nisam od onih koji za kosu koriste puno preparata, Uniq On pokrije veći dio onoga što želim osigurati svojoj kosi. Između ostaloga, to je zaštita od topline, zaštita boje od UVA/UVB zračenja, vrhova od lomljenja, lakše rasčešljavanje, mekšu i svilenkastiju kosu, obnovu oštećenih vlasi itd. S obzirom da sam sa kosom najslabija, uvijek su dobrodošle preporuke za preparate za kosu, no imajte na umu da u tom  segmentu nisam spremna previše potrošiti jer sam puno puta ostala ravnodušna ili pak razočarana.



*PR PROIZVOD

Koji su se vama proizvodi istakli u svibnju?
Jeste li isprobali nešto od mojih favorita?
Pišite mi! :)





2 komentara:

  1. ja sam u svibnju najviše koristila preparativu, dekorativu nešto manje.
    ali svakako moram izdvojiti paletu korektora Essence LE little beauty angels..
    paletica mi je odlična i baš mi je žao što nisam odmah 2-3 kom kupila, za kasnije da imam :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Najviše me rastuži kada me tako neki LE proizvod osvoji, a kasnije ga više nema za kupiti :/

      Izbriši