petak, 5. svibnja 2017.

#RECENZIJA: Catrice The Nude Blossom Collection paleta sjenila za oči

Catrice The Nude Blossom paleta sjenila o kojoj vam danas pišem sam čekala najnestrpljivije od svih proljetno/ljetnih noviteta Catrice asortimana. S obzirom na lijepe nijanse koje su se u njoj smjestile, predviđala sam da će ovo biti moja omiljena proljetna paleta, a jesu li se ta predviđanja ostvarila ili ne, otkriti ću vam u narednih nekoliko redaka.

Ova se paleta ambalažom ne razlikuje od ostalih paleta iz Catrice asortimana na koji smo navikli. Plastična je, prozirna tako da u svako doba vidite sa čime raspolažete, čvrsto se zatvara i nije sklona prljanju.


Sadrži devet nijansi što su tri više u odnosu na prethodne palete iz Catrice asortimana. Pored (nazovimo) uobičajenih šest nijansi, u novim su paletama dodane i Light i Sculpt nijansa za koje nećete teško zaključiti čemu bi trebale služiti. Malo me zasmetalo što između nijansi u paleti nema pregradica odnosno bilo kakvog uzdignutog dijela, pa sjenila znaju šetati po unutrašnjosti nakon trušenja prilikom aplikacije. Koliko se vanjska strana ambalaže ne prlja, toliko mi unutrašnja zadaje muke.


Sve nijanse sadrže shimmer, no u petoj i šestoj u nizu, te u sculpt nijansi je on toliko slabo primijetan da ih možete koristiti kao prijalazne, pregibne i nijanse za vanjski kut oka poput bilo koje druge mat nijanse. Većina nijansi je slabe (nijanse sa manje shimmera) do srednje (nijanse sa više shimmera) pigmentacije, blago se truse, teže se nanose i blendaju (u usporedbi sa svim paletama koje posjedujem), a nadogradnjom ne dobivaju puno na intenzitetu. Najveći nedostatak je po meni taj što su nijanse koje redom slijede po intenzitetu toliko slične da se izgube u blendanju i makeup sa ovom paletom bude dosta jednoličan.



Da ne bude da me je paleta skroz razočarala, prve dvije nijanse u prvom nizu swatcheva koristim na redovitoj bazi jer su od svih u paleti najmekše, najbolje pigmentirane, te pružaju jako lijepi highlight unutrašnjeg kuta oka i luka ispod obrva. Ostatak u nizu me nije posebno dojmio jer kao ljubiteljica ovakvih nijansi imam barem nekoliko kvalitetnijih koje ću radije koristiti, a ni mokrom tehnikom mi nisu popravile dojam da bih ih poželjela češće koristiti. 




U drugome nizu se nastavlja priča iz prvoga s time da se na posljednju nijansu (Sculpt) moram posebno požaliti jer je najslabije pigmentirana, blendanjem jako gubi na intenzitetu i ono čemu bi trebala služiti ne obavlja nikako što u biti ovu paletu ostavlja bez prolazne pregibne nijanse.  Jedini prolazniji dojam ostavila je druga nijansa po redu sa kojom se da postići koliki toliki intenzitet iznad pregiba.


Da ne bude zabune, gornji swatchevi rađeni su bez baze, no prelaženo je više puta koliko je bilo potrebno da bih vam prikazala nijanse. Imajte na umu i da se nijanse puno teže nanose na kapke i da takav intenzitet nećete vidjeti na njima.

Paletu sam platila 39,90 kuna, te sam za tu cijenu dobila ukupno 10 grama proizvoda. Rok upotrebe je 24 mjeseca od otvaranja, a sastojke možete vidjeti niže.


Nažalost, puno sam očekivala, a malo dobila. Paleta me se nije dojmila i mislim da su sjenila slabije kvalitete u odnosu na Catrice palete koje sam prije koristila. Svidjele su mi se Light i prva nijansa u paleti jer patim od kroničnog nedostatka takvih, no ostatak palete je za mene nedovoljno pigmentiran, traži previše truda oko nanošenja i postizanja intenziteta, te daje jednoličan izgled na kapcima što mi se nikako ne sviđa. Smatram da se i za ovu cijenu mogu naći bolje drogerijske palete sjenila.

Jeste li isprobali koju novu Catrice paletu?
Kako vam se svidjela?
Pišite mi! :)







Broj komentara: 8:

  1. Imam ju, lijepo izgleda, ali još ju nisam probala. Nekako je izgleda pravilo da su njihova mono sjenila super, dok zakažu u paletama, šteta :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zainteresirala si me sad za mono sjenila, nemam ni jedno Catrice :)

      Izbriši
  2. imam isto takvo, ok mi je, ali boje kao da su prozirne, jaaako puno puta se mora nanijeti da se vidi da ima sjenila na očima, mada predivno boje izgledaju ali sve su slične ove do pola kad se nanesu. Nisu jako izražajne na očima, ove su mi onako za neki lagani dnevni look.

    OdgovoriIzbriši
  3. I ostale recenzije ove palete su slicne tvojoj.. tako da nisam nista propustila njenom ne kupnjom.. 😊

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam onda skroz nešto drugo do sada čitala jer su dojmovi uglavnom bili pozitivni, čak sam si u jednom trenutku mislila što krivo radim kada je svima paleta odlična..
      Bit će boljih paleta sigurno :)

      Izbriši
  4. Ovu nisam probala.. Dala sam je u darivanju...
    Ostavila sam sebi Cooper, gdje su sve shimmer nijanse i baš mi je dobra...ali ne toliko dobra da je često koristim... Više stoji u ladici nego što je koristim.. Heheheh

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A eto, i ja koristim dvije nijanse iz ove palete, ostale mi je teško koristiti pored niza kvalitetnijih i sličnih nijansi koje imam :/

      Izbriši