ponedjeljak, 31. srpnja 2017.

#FAVORITI ZA LIPANJ I SRPANJ

U lipnju sam preskočila tipkanje favorita pa vam ih sada donosim skupa sa proizvodima koje sam voljela u srpnju. Prevladala je preparativna kozmetika što je i logičan ishod s obzirom da sam se već krajem lipnja, a onda i kroz čitav srpanj puno manje šminkala.

Prvo ćemo riješiti malobrojnu dekorativnu kozmetiku. Za početak želim vam spomenuti Bourjois Radiance Reveal tekući korektor koji koristim od početka ljeta i to je trenutno i jedini proizvod koji koristim za prikrivanje podočnjaka. Tražila sam laganiji korektor, srednjeg prekrivanja koji se neće jako uvlačiti u linije niti isušivati i to sam sve našla u ovome proizvodu. Ispalo je da nijansa 01 Ivory blago breskvasta što je dodatno pomoglo da mi to područje izgleda svježije. Recenzija je od nedavno na blogu stoga je najbolje da tamo pročitate sve detalje i odlučite bi li ovaj proizvod mogao biti i vaš favorit.


Drugi je proizvod theBalm Time Balm primer za lice o kojem sam vam također pisala. Ako zanemarim nešto višu cijenu sa njime sam i više nego zadovoljna. Lijepo zagladi lice i sitne linije ispod očiju, popuni pore i šminka dulje traje na licu, a to je sve što i mogu poželjeti od jednog primera.


Prevladavajući dio sa preparativnom kozmetikom započeti ću Apivitinom Bee Radiant laganom kremom te Pilingom sa borovnicom za blistavost koje sam koristila čitavo proljeće i za koje slobodno mogu napisati kako su moju kožu probudili iz zimskog sna. Piling je kombinacija mehaničkog i kemijskog i ako me pratite dulje vrijeme onda znate da su mi takvi omiljeni. Odstranjujući odumrli sloj stanica ostavlja kožu mekanom i glatkom na dodir te puno svježijeg i blistavijeg izgleda. Krema me nije ništa manje oduševila. Koža je nakon nekog vremena korištenja postala ujednačenija, zdravijeg izgleda sa zadovoljavajućom razinom hidratacije. Također, odlično se ponašala i prema tekućim puderima. Ako vas je zainteresirala, još vas puno detalja čeka u recenziji.



Biovitalis Zlatni maslac za brže tamnjenje me oduševio što nijansom koju je donio na moju kožu što svim ostalim karakteristikama. Očarao me miris, tekstura, šljokice koje mi po prvi put nisu smetale u nekom proizvodu za tijelo, a najviše sastav koji je njegovao moju kožu tijekom sunčanja. Ako tražite saveznika za brže tamnjenje, na recenziji ćete saznati još detalja nakon kojih ćete znati da li je Zlatni maslac pravi izbor za vas.


Farmasi šampon i masku sa crnim kimom hvalila sam već i u recenziji. Nakon dugo vremena našla sam proizvode koji odgovaraju suhim vrhovima u kombinaciji sa tjemenom koje se sklono prekomjerno mastiti. Od kad ih koristim, kosu i dalje perem uobičajenim ritmom, no s tom razlikom da su mi vrhovi sada njegovani, kosa zdravija, bujnija i dobivam više komplimenata na njezin izgled nego ikada prije u životu. Odlično je što im cijena nije visoka i iskreno se nadam da ću potaknuti sve vas koji imate suhu, oštećenu ili slabu kosu u kombinaciji sa ili bez masnog tjemena da to probate riješiti ovim dvojcem.


Koje ste vi proizvode voljeli u prethodnom periodu?
Jeste li isprobali nešto od mojih favorita?
Pišite mi! :)




Nema komentara:

Objavi komentar