ponedjeljak, 21. kolovoza 2017.

#HAUL+ reviews with GAMISS: Cipele, torbe i naočale

Kako sam ovaj mjesec imala velik broj stranica sa kojih sam trebala napraviti narudžbe, odlučila sam da sa jedne od njih naručim cipele i torbe (zalutale su i jedne naočale) koje ću koristiti sa outfitima preostalih narudžbi. Pala je odluka na da to bude Gamiss stranica s obzirom da što se tog djela asortimana tiče ima najbolju i najpovoljniju ponudu od svih stranica sa kojima surađujem. S obzirom da je broj naručenih proizvoda priličan, potruditi ću se biti što kraća, a posebno ću vam linkati outfit postove u kojima ih možete vidjeti na djelu.

Počinjem sa  bež sandalama koje sam koristila u outfitu sa crvenom haljinom sa Zafula (OUTFIT POST). Možete ih pronaći OVDJE. Sandalama sam oduševljena. Imaju mekane jastučiće u potplatima i remen koji se brine za stabilnost. Vjerovali ili ne, sa lakoćom provedem čitav dan u njima, bez obzira što je peta visoka 10 centimetara. Duljina gazišta broja 40 je 25 centimetara što znači da mjere za ovaj model na stranici dosta odskaču (navedeno je kako veličina 39 ima gazište 24, 98). Inače nosim 38/39, pa se ovoga puta mogu zahvaliti isključivo intuiciji što sam naručila odgovarajuću veličinu. Savjet vam je svakako naručiti broj veći nego inače.




Iduće ću vam predstaviti proizvode koje sam kombinirala sa bijelim kombinezonom sa RoseGal stranice (OUTFIT POST). Prvo su tu ponovno sandale koje možete naći OVDJE. Također imaju jastučiće i remenčić zbog kojih su dosta stabilne, no s obzirom na tanju petu visoku 10 centimetara nisu nešto što bih odabrala za nošenje tijekom cijelog dana već više kada želim nositi pete na par sati, primjerice za odlazak na kavu ili izlazak. Sa veličinom je potpuno ista situacija kao i sa prošlim sandalama, hvaljena budi intuicijo i naručivanje veličine 40.




I torba iz outfita je sa Gamissa, te je možete naći OVDJE. Moram priznati da mi se bilo teško odlučiti koju boju naručiti jer su sve tri jako divne i za ovu torbu nikako nisam mogla dočekati da stigne, a od svih paketa nju mi poštar donio zadnju. Svidjeli su mi se detalji i to što je dosta čvrsto izrađena. Dimenzije koje su navedene na linku odgovaraju dobivenome.



Zadnji je prugasti outfit sa Zaful haljinicom (OUTFIT POST) i za početak sandale koje niste vidjeli u postu, a trebali ste. Sandale sa prugastom petom o kojima je riječ možete naći OVDJE, a nisam ih koristila jer su mi prevelike. Vjerujem kako bi bile jako stabilne da sam ih naručila u odgovarajućoj veličini s obzirom da su i one lijepo podstavljene te da je dio koji ide na petu zaista čvrst. Ovo je također veličina 40, no za razliku od svih naručenih cipela ovima je duljina gazišta na stranici navedena točno (odstupanje od 0,2 centimetra ću zanemariti jer mi se to događalo i prilikom kupovina iz puno skupljih shopova). S obzirom da ih moram zamijeniti, slobodno mi se obratite ako budete imali pitanja u vezi povrata i zamjene na ovoj stranici.





Iduća je okrugla torba iz istog outfita, a nju možete naći OVDJE. Na stranici ima još boja, a dobiveno je u potpunosti istovjetno predstavljenome. Iako manjih dimenzija, stane dosta toga u nju, čvrsta je i ima kvalitetan patent. Osim male ručke ima i dugačku koja se može skinuti kao i dio sa resama. S obzirom na zaista nisku cijenu torbice, mislim da joj se nema što zamjeriti.




Posljednje su bijele naočale koje ćete naći OVDJE. Trenutno su rasprodane, no većinom proizvodi na ovim stranicama budu ponovno dostupni tako da se malo strpite i vjerujem da ćete ih moći naručiti. Naručivanje naočala putem interneta je skroz van moje zone sigurnosti s obzirom da imam velikih poteškoća sa nalaženjem naočala koje će pristajati obliku moje glave i obično mi sve budu predrastično široke. Zadovoljna sam naručenim naočalama, mislim da su zaista slatke, a njihova veličina i boja daju baš lijepi završni detalj na puno outfita koje nosim u posljednje vrijeme. Čvrste su i vjerujem da se neće tako samo tako polomiti, a prilikom slanja vam ih upakiraju i u nekoliko slojeva pucketave folije tako da vjerujem da nema šanse da se oštete u transportu. Kakvu zaštitu protiv UV zračenja pružaju i pružaju li je uopće ne znam niti informaciju nalazim na stranici, no znam da nikako nisu za vožnju automobila i da ih ne bih nosila na plažu niti negdje gdje ću čitav dan provesti ispod sunca jer zaista ne vidim čemu riskirati pored kvalitetnih naočala za zaštitu od sunca koje imam.




*PR PROIZVODI

Što vam se od naručenih proizvoda najviše svidjelo?
Volite li čitati haul postove?
Pišite mi! :)




2 komentara: