ponedjeljak, 28. kolovoza 2017.

#RECENZIJA: L´oreal Pure Clay Illuminating Cleansing Gel- Detox & Brighten

Tko god me prati dulje vrijeme, znati će da rijetko kada proizvode za čišćenje i njegu lica kupujem u drogerijama. Tu volim igrati na sigurno i ponavljati se kupnjama već dobro isprobanih proizvoda (najčešće iz ljekarni) za koje znam da odgovaraju mojoj koži. Srećom, L´oreal ne mari za tu moju dosadnu naviku, pa me u prethodnome paketu iznenadio svojim novim *Pure Clay Illuminating gelom za čišćenje lica i efekt blistavijeg tena, a danas je vrijeme da vam pišem da li mi je ovaj novi i zanimljivi proizvod donio nešto vrijedno mijenjanja moje stare i dosadne rutine čišćenja kože lica.


Pure Clay Illuminating Cleansing Gel- Detox & Brighten dolazi u duguljastoj plastičnoj tubi svijetlo zelene boje koja dijelom ne sakriva tamno sivu boju proizvoda po čemu ćete je i razlikovati od druga dva preostala gela za čišćenje lica iz Pure Clay linije (Exfoliate & Refine- crveni, Puriffy & Mattify- svijetlo sivi) koje također možete naći u našim drogerijama. Dozira se kroz otvor koji je inače čepom čvrsto zaštićen od istjecanja, te smatram da je ambalaža općenito izrađena dovoljno kvalitetno i čvrsto da joj se nema po tom pitanju što prigovoriti. Koliko god to bilo najmanje važno za moje mišljenje o učinkovitosti nekoga proizvoda, uvijek je dodatna pozitivna karakteristika kada mi se svidi dizajn ambalaže, a kod ovog mi se proizvoda ona zaista jest svidjela.


Prema uputama, gel se nanosi ujutro i navečer na vlažno lice, kružnim pokretima izbjegavajući područje oko očiju te sam ga tako i sama koristila. U par navrata mi je došao u doticaj sa očima, no nisam primijetila da ih je jače nadražio. Izraženog je, no za mene ugodnog mirisa, gušće teksture i tamno sive boje koja umasiravanjem u kožu posvijetli. Dovoljna je mala količina koja u dodiru sa vodom na koži stvara izuzetno bogati i učinkoviti gel.

Kao bitnu razliku u odnosu na čistilice koje inače koristim, moram istaknuti upravo spomenutu gušću teksturu ovoga gela. Ako ste, poput mene, navikli na jako lagane proizvode za čišćenje, posebice pjene koje se lako odstranjuju sa lica, možda će vam zasmetati što je za isprati gel sa lica potrebno malo više vode odnosno umivanja.


Na ambalaži L´oreal navodi slijedeće učinke:

REZULTATI: Koža se trenutno doima pročišćenom i izgleda svježije. Nakon jednog tjedna upotrebe koža je blistavija i može disati. Duljom upotrebom koža postaje vidljivo ljepša.

Gel koristim sada već nešto dulje od mjesec dana i planiram nastaviti s obzirom da mi ujutro jako lijepo očisti kožu od tijekom noći izlučenog sebuma, a navečer očisti od svih nečistoća i ostataka šminke (prethodno koristim micelarnu otopinu) bez traga isušivanju, pojavi komedona i iritaciji. Koža je osvježena i mekana, a pore čiste. Od navoda proizvođača mogu potvrditi da je koža već pri prvom korištenju vidljivo svježija, te da kontinuiranom upotrebom ten postaje ujednačenijeg i blistavijeg izgleda. Izuzetno sam ugodno iznenađena učinkom ovoga gela na svojoj koži, te slobodno mogu reći da prevlast u omjeru zadovoljstva kvalitetom i omjera cijene je daleko na strani ovoga prvog.

Na ambalaži se navodi kako je pogodan za sve tipove kože. S obzirom da je moja koža mješovita sa normalnim i masnim dijelovima smatram da će se složiti sa takvim tipovima kože. Nisam sigurna da bi korištenje ovoga gela dva puta dnevno odgovaralo suhoj koži, no tu stajem sa nagađanjem i prepuštam onima sa takvim tipom kože da donose zaključke.

Cijena za 150 mililitara proizvoda iznosi 59, 90 kuna. Rok upotrebe je 12 mjesesci od otvaranja, a sastav ćete moći vidjeti niže.


*PR PROIZVOD

Jeste li isprobali koji od gelova za čišćenje iz Pure Clay linije?
Pišite mi! :)




3 komentara:

  1. Koristim L'oreal Pure Clay maske za lice Glow i Exfo i jako sam zadovoljna njima. Ove gelove još nisam isprovala, ali svakako ću ih imati u vidu jer mislim da bi mogle odgovarati mom također mješovitom do masnom tipu kože.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je Exfo maska odlična dok Glow baš i nije. Probaj, nije neki veliki trošak, a mogle bi ti se svidjeti :)

      Izbriši
  2. Koristim ovaj gel, imam masnu kozu lica, i bas mi lepo ocisti kozu i smanjuje sebum

    OdgovoriIzbriši