petak, 22. rujna 2017.

#HAUL+ reviews with ROSEGAL: Setovi kistova

Sa RoseGala su mi stigla dva seta kistova o kojima sam vam danas odlučila napisati nekoliko riječi više. Inače mi kupovanje kistova, putem ove i sličnih stranica, nije novost, te itekako smatram da vam se uz malo sreće može dogoditi da kupite jako kvalitetne kistove po zaista smiješnoj cifri. Da li mi se posrećilo sa ovima, saznati ćete u nastavku.

Prvi set kistova o kojemu vam pišem nalazi se na ovome LINKU. Radi se o setu 5 kistova za lice sa torbicom. Kistovi dolaze jako lijepo zaštićeni jer osim što su pohranjeni u torbici, svaki ima svoju plastičnu košuljicu i još mrežicu koja drži dlačice kako bi vam kistovi stigli u savršenom stanju. Torbica je sasvim solidno izrađena i vjerujem da će mi služiti kada je budem trebala za putovanja.


Već sam naručivala neke Maange proizvode i raduje me što i ovoga puta mogu napisati kako su me oduševili. Dlačice kistova su sintetičke, mekane na licu i apsolutno svaki kist će odraditi ono čemu je namijenjen. Prilikom otvaranja nije bilo dlaka koje su stršile, a nisu ni ispadale ni puštale boju tijekom tri pranja koja su prošle od kada mi je set stigao. Drške kistova su drvene i cijeli kistovi djeluju dosta čvrsto i kvalitetno izrađeni. Čak imaju i šljokice zbog kojih ove kistove volim još više. 


Ako tražite kistove za lice, ovaj set toplo preporučam jer vrijedi i više od 7, 50 dolara koliko će vas izaći ako se odlučite na njegovu narudžbu. 

Drugi set kistova je sa ovoga LINKA i o njemu nažalost nemam dobro mišljenje kao o prethodnome. Ovaj set od 5 kistova za lice i 5 kistova za oči mi je stigao u plastičnoj vrećici, a kistovi su bili u zasebnim plastičnim košuljicama. Vjerujem da ćete se složiti, kako na prvu, kistovi izgledaju očaravajuće, no bojim se i da tu staje sve što je očaravajuće u vezi njih. Obični plastični kistovi, ispodprosječne kvalitete sintetičkih dlačica, koje nakon prvog pranja, a onda i korištenja, nije više mogao spasiti čak ni najsavršeniji marble uzorak.



I sami ćete zaključiti kako set za oči nije nešto što će vam biti previše korisno. Tri su kista, najobičniji plosnati kistovi, jedan je koso rezani, no toliko nespretan da će poslužiti samo za nanošenje sjenila na donji kapak i manji kist za blendanje koji može proći ako nemate ništa bolje pri ruci.


Ni kistovima za lice nisam zadovoljna u tolikoj mjeri da bih ih previše često koristila. Došli su sa više stršećih dlačica, drška flat foundation kista se rasklimala već nakon prvog pranja što je ironično jer je to kist koji mi se pokazao najkorisnijim iz cijeloga seta. Prva dva kista sa fotografije su upotrebljiva, dok su dlačice ostalih kistova (izuzev ravnog kista za podlogu) prefleksibilne, prerijetke i mekane u tolikoj mjeri da teško blendaju bilo koji pigmentiraniji proizvod. 


Dati 7 dolara za ovaj set bio bi čisti promašaj jer zaista ne sadrži ni jedan kist za koji mogu reći da se stvarno isplati imati. Najvjerojatnije ću koristiti kistove za neko fotografiranje jer mi se čini da će se, ako ih budem često prala, dosta brzo raspasti, a to zaista nema smisla da se dogodi pored drugih kistova koje volim koristiti, a nisu tako fotogenični.

Mislim da je ovo najočitiji primjer kako vam se sa naručivanjem kistova putem interneta može posrećiti, ali i ne mora. Ova dva seta imaju istu cijenu, a među njima je dan i noć razlike. Prvi vam toplo preporučam dok drugi slobodno izbjegnite!

*PR PROIZVOD

Naručujete li kada kistove putem interneta?
Pišite mi! :)













2 komentara:

  1. Da. Narucujem. Stalno. eBay je zakon.
    Ja sam kistove slicne ovim drugima kupila na eBayu za 5$ i dobri su. Imam ih vise od godine, perem ih cesto i nijednom nije ispala dlaka.
    A ovi prvi kistovi mi djeluju super i sviđaju mi se!

    OdgovoriIzbriši