utorak, 5. rujna 2017.

#RECENZIJA: Silverex Medium četkica za zube

Do nedavno, Silverex mi je bio poznat isključivo po antibakterijskom sapunu koju smo imali priliku pred više godina koristiti u našoj obitelji, te tušu o kojem smo se nekoliko puta raspitivali u ljekarni, no nikad se nismo odlučili na kupnju, pretpostavljam zbog njegove nešto više cijene. Bilo mi je jako drago kada su mi na isprobavanje ponudili svoju antibakterijsku četkicu sa srebrom za koju do tada nisam čula, tim više što godinama koristim jedne te iste četkice i imala sam želju napraviti malu promjenu. Danas ćete čitati kakvom se ta promjena pokazala. Ako vam je obiteljska tvrtka Silverex još uvijek nepoznata, više možete pročitati OVDJE.

Silverex Medium četkica za zube dolazi upakirana u sasvim uobičajenu ambalažu za većinu zubnih četkica i stoga vjerujem da o samoj ambalaži ne trebam puno pisati. Kako se na ovim ambalažama odmah primijeti da su otvarane sigurni ste da dobivate proizvod koji nije diran, a tome pridonosi i što se proizvod kupuje u ljekarnama gdje mi se još uvijek nije dogodilo da sam platila i kući donijela proizvod slučajno ili manje slučajno oskvrnut od strane ljudi kojima očito nedostaje poštovanja prema drugima i njihovom lakše ili teže (sasvim nebitno) stečenom novcu. Ovo vam pišem isključivo iz razloga što sam nedavno u drogeriji naletjela na otvoreni paket četkica za zube iz kojeg je jedna od tri četkice iz paketa bila ˝posuđena˝ na što se dan danas ne mogu prestati zgražati. Svakako je tema za neki drugi post, no zaista ne mogu shvatiti što je toliko pošlo po krivu da više ni kupnju najosnovnijih higijenskih potrepština  ne možemo obavljati bez dodatnog opreza.


Nakon ljutog manifesta, vratimo se mi poleđini naše ambalaže kako bi vidjeli što se na njoj navodi.


Četkica je standardne duljine, no za razliku od nekih drugih zubnih četkica, njezina drška ima gumene dijelove i anatomskog je oblika koji savršeno sjeda u ruku i sprječava da vam četkica isklizne prilikom četkanja. Osim zelene, dostupne su i roza, ljubičasta, te plava kao i  manje četkice za djecu (Silverex Junior) te mekša Ultra Fine verzija za osobe sa osjetljvijim zubnim mesom.


Ono što ovu četkicu prije svega razlikuje od onih koje sam proteklih godina koristila je veličina dijela četkice sa vlaknima (dulji i nešto širi), žućkasta boja samih vlakana, njihova gustoća rasporeda (puno rijeđa) te dvostruki sistem vlakana odnosno kombinacija kraćih i duljih tankih (0, 01 mm) vlakana koja ćete vidjeti u donjem presjeku koja bi trebala dosezati teže dostupna mjesta imitirajući zubni konac.


Također, Silverex Medium četkica za zube u svojim vlaknima sadrži čestice srebra koja posjeduju prirodna antibakterijska svojstva, eliminiraju bakterije iz četkice te se na taj način ona dezinficira i ostaje čista 3 mjeseca (nakon čega je vrijeme za zamjenu, ne samo kod ove nego i kod svake druge četkice!), a to je od velikog značaja za smanjenje mogućnosti nastanka upalnih procesa i ubrzavanje ozdravljenja zuba i desni.


Mislim da je vrijeme da sa vama podijelim i svoje dojmove o ovoj četkici. Drago mi je što ću vam moći napisati svoje dojmove iz pozicije osobe koja nosi fiksni aparatić i one koja ga nema s obzirom da vrijeme za donji još nije stiglo.

Kao netko tko je do pred nekoliko mjeseci imao osjetljive desni sklone upalama znam koliko je važno da koristite mekaniju četkicu, detaljno četkate zube, no puno je bitnije da vam je međuzubni prostor u potpunosti čist. S obzirom da poslije svake četkice koju sam do sada koristila, koristim i tuš za zube, sa sigurnošću vam mogu reću da vam ni jedna četkica neće u potpunosti očistiti taj dio i iako tanka, mekana i savitljiva vlakna Silverex četkice tome apsolutno pomažu, obavezno poslije četkanja (ako ne svaki put, barem prije spavanja) koristite interdentalne četkice, konac, posebno dizajnirane čačkalice za zube, zubni tuš ili nešto drugo što vam se svidi i što vam bude odgovaralo.
Svidio mi se Silverexov dvostruki sistem vlakana i može biti dobar početak za osobe koje još uvijek nisu dovoljno osvijestile potrebu čišćenja međuzubnih prostora, no nikako ga ne smatram zamjenom za zubni konac i nikada vam ne bih preporučila da četkicu upotrebljavate umjesto njega. Tek kada sam počela voditi odgovarajuću brigu oko higijene međuzubnih prostora i nakon što su mi se počeli ispravljati oni zubi koji su zbog položaja bili teže dostupni, prestali su svi moji problemi sa zubnim mesom.

Baš zbog svih problema koje sam imala sa zubnim mesom proteklih godina, dugo sam vremena koristila samo najmekše četkice i nisam bila sigurna kako ću se snaći sa četkicom Medium vlakana. Moram priznati da me ugodno iznenadilo što je moje meso četkicu prihvatilo bez problema, nije krvarilo i svidjelo mi se način na koji čisti i polira moje zube, a već drugi dan sam se u potpunosti navikla na tu ˝tvrdoću˝ (u usporedbi sa ultra soft četkicama). Dobro je što Silverex u ponudi ima i Ultra Fine četkicu za osobe sa jako osjetljivim zubima i desnima, no smatram da će većini odgovarati upravo Medium.

Sa četkicom sam bez problema prala i čeljust sa i onu bez aparatića i jedinu razliku koju moram primijetiti jest da mi za četkanje prostora oko bravica (gornja i donja strana pod kutom od 90 stupnjeva) više odgovara četkica sa vlaknima iste duljine jer imam osjećaj da lakše dopre gdje treba. Ako vam nakon ljepljenja bravica na zube ne ostane puno prostora (imate male zube) možda ćete ipak htjeti četkicu manjih dimenzija kako vam ona ne bi zahvaćala preveliki dio desni kada čistite prostor zubiju iznad bravica, no to je zbilja individualno s obzirom da nemamo svi istu veličinu zubiju niti nam odgovaraju iste stvari.

Što se mene tiče, korištenje ove četkice mi je pravo osvježenje, sviđa mi se njezin dvostuki sistem vlakana i dodatak srebra koji brine da četkica ostane čišća u odnosu na četkice koje ga ne sadržavaju. Zadovoljna sam kako čisti moje zube i pomaže pri čišćenju međuzubnih prostora nakon čega ostaje manje posla za zubni konac. Cijena joj je 32 kuna (Ultra fine i Junior- 29 kuna), a možete je nabaviti u ljekarnama diljem Hrvatske ili putem Silverex web shopa (OVDJE).

*PR PROIZVOD

Jeste li isprobali neku od Silverex četkica?
Kakvi su vaši dojmovi?
Pišite mi! :)




2 komentara:

  1. Četkice su odlične, svi doma ih koristimo tako da se slažem s tobom. Za nekoga tko želi kvalitetniju četkicu, odličan izbor! :)

    OdgovoriIzbriši