srijeda, 11. listopada 2017.

#RECENZIJA: Kiko Milano Face Palette

Pišući današnji post još se uvijek ne mogu prestati čuditi svojoj procjeni prilikom kupovine proizvoda o kojem ćete čitati. Nisam sigurna što je pri ovoj kupnji toliko pošlo po krivom, da li je to bila loša rasvjeta u trgovini, brzinsko swatchanje poprilične količine proizvoda ili samo trenutak kada sam vidjela rumenilo iz palete i pomislila kako tu nijansu želim imati, no sigurno je da sam između tri Kiko Milano paletice sa bronzerom, rumenilom i highlighterom izabrala onu najmanje odgovarajuću za sebe. Kako smatram da je ovaj proizvod jako dobar deal s obzirom na njegovu cijenu, odlučila sam mu, unatoč tome što ga ne koristim prečesto, posvetiti prostor u današnjoj recenziji.


Kiko Milano paleta za lice dolazi upakirana u jednostavnoj crnoj kartonskoj ambalaži. Sama paletica je izrađena od prilično čvrste plastike i čvrsto se zatvara što mi se svidjelo s obzirom da na prvi pogled nalikuje na ambalaže mnogih sličnih proizvoda ovoga cjenovnoga ranga koje često nisu najkvalitetnije.


U paleti se nalaze tri proizvoda: bronzer, rumenilo i highlighter. Od tri dostupne varijante, moja je najtamnija (03). Odmah ćete primijetiti kako je bronzer dosta taman i mislim da je jasno da ga nakon što izgubim boju više neću moći koristiti, a i sada već moram zbilja paziti da ga nanesem u blagoj količini. Kod bronzera mi se sviđa što je topao, no sa umjerenom primjesom narančastog podtona. Rumenilo također nije najbolji izbor za svijetli ten s obzirom da se radi o tamnijoj ljubičastoj nijansi, no za to ne marim s obzirom da jako volim ovakve nijanse i gotovo sam sigurna da je ono i bilo razlog zašto nisam uzela neku od druge dvije palete. Mislim da zaključujete da je ružičasti highlighter u ovoj paleti jedini proizvod koji će zaista odgovarati svijetloj puti.


Nijanse sadrže sjajne čestice. U bronzeru i rumenilu su one sitno mljevene dok highlighter sadrži krupni srebrni glitter. Vjerojatno vam je već poznato kako grube čestice glittera u highlighterima ne volim tako da mi se to ni kod ovoga nije svidjelo, a posebno ne nakon što sam vidjela koliko se te čestice truse po licu i za čas cijeli budete šljokavi. Ponovno žalim odabir jer mi se čini da ni jedna od preostale dvije nijanse nije imala highlighter sa tolikom količinom glittera.


Sva tri proizvoda su izvrsno pigmentirana, mekane teksture, te se truse prilikom aplikacije na kist. Treba ih nanositi pažljivo s obzirom da je sa ovom pigmentacijom pretjerati, no oduševilo me kada sam vidjela sa kakvom se lakoćom blendaju i kako izgledaju na licu (izuzev spomenutog glittera). Također, proizvodi se dosta dugo zadržavaju na licu što nisam uopće očekivala, a biti će vam i jasno kada koji redak niže pročitate cijenu ovoga proizvoda.


Za paletu koja sadrži ukupno 8, 5 grama proizvoda izdvojila sam svega 3, 85 eura (Kiko web shop)! Apsolutno sam pogriješila sa odabirom palete u ovoj nijansi i vjerojatno ću je uskoro proslijediti nekome kome će nijansa bronzera više odgovarati za zimu, no idući put sigurno uzimam jednu od svijetlijih varijanti jer me ovaj proizvod jako ugodno iznenadio. Rok upotrebe je 12 mjeseci od otvaranja, a sastojke ćete vidjeti niže.


Jeste li isprobali neki Kiko Milano proizvod?
Kako vam se svidjela ova paletica?
Pišite mi! :)











.

Broj komentara: 5:

  1. Divna paleta. Izgleda poprilično neobično, pogotovo zbog te vibrantne nijanse rumenila! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Super je što su nijanse kompatibilne, pa ako ti se svidi ne trebaš još puno proizvoda za našminkati lice pored nje :)

      Izbriši
  2. Ja obožavam Kiko proizvode i svaki moj odlazak u Italiju (barem jednom godišnje) podratumijeva i odlazak u njihovu trgovinicu ❤. Za 2 tjedna idem u Milano i vec imam podugacku Kiko wish listu. Odlicna su mi njihova mono sjenila (koja znaju biti cak i po 1 €) te ruzevi. Sve u svemu, i vise nego odlican omjer cijene i kvalitete 🔝

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš me zanima što ćeš sve uloviti :) Upravo taj omjer cijene i kvalitete može posramiti mnoge skuplje proizvode kod kojih često plaćamo samo brend!

      Izbriši