petak, 1. prosinca 2017.

#NEW IN: dekorativa i preparativa / 25 /

Nadam se kako iduću new in listu neću ponovno započinjati isprikama na lošim fotografijama jer je tmurno i kišno vrijeme zadnjih dana mjeseca kada i nastaju ove fotografije već postalo nešto što se podrazumijeva. Nadam se da mi nećete zamjeriti što fotografije nisu najoštrije i da vam to neće umanjiti doživljaj divnih proizvoda koje ćete danas moći vidjeti na okupu, a svakako se nadam i da će ovo biti posljednji u nizu new in postova sa fotografijama kojima nisam zadovoljna i na kojima se ispričavam. Krećem odmah na proizvode koje sam kupila/dobila tijekom studenog jer su ovoga puta zaista mnogobrojni.

Krenuti ću od dva proizvoda brendova koje još nikada do sada nisam koristila, a radi se o Becca Apres Ski Glow paleti za lice koja sadrži bronzer, rumenila i highlightere, te Tarte Rainforest of the Sea vol. II paleti highlightera. Beccina paleta mi je sa Cult Beauty stigla tek pred nekoliko dana (čekala sam je preko 20 dana) tako da vam, za sada, neću moći napisati ništa više o njoj. Jako se veselim početi je koristiti jer već dugo čitam hvalospjeve o proizvodima ovoga brenda, a i nijanse u paleti su mi predivne. Tarte paleta highlightera je naručena sa službene stranice, te je stigla za neka dva tjedna i bez ceduljice sa carine što me jako razveselilo. Paleta je fotografirana, počela sam je koristiti i vjerujem da ću i recenziju moći pisati kroz neko kraće vrijeme. Za sada ću vam otkriti samo da su nijanse i prepigmentirane za moj ukus i da će paleta zasigurno oduševiti sve one koji vole glow koji neće proći nezamijećeno.


Naručila sam i još dva Farmasi BB Matte ruža (nijanse 01, 02) jer sam jako zadovoljna prethodno kupljenim nijansama, te sam obnovila Catrice tekuću kamuflažu u najsvijetljijoj nijansi koju neprestano koristim (RECENZIJA). Kada je wet n wild photofocus tekući puder tek stigao u drogerije nikako nisam mogla naći najsvijetliju nijansu jer je stalno bila rasprodana, a nakon nekoliko pročitanih recenzija (u svima sam čitala kako ističe suhe dijelove što je meni inače velika mana kod tekućih pudera) nekako sam se ohladila od kupovine. Ova kupovina je živi dokaz da kada mi date popust (-30% u Bipi), ja ću kupiti i ono što sam zaključila da mi vjerojatno neće odgovarati. U svakom slučaju, saznati ću uskoro jer trošim zadnje kapi Revlonovog Colorstay pudera kojeg sam se odlučila riješiti prije nego otvorim još neku bočicu pudera (RECENZIJA).


Od DM-a sam na kraju listopada dobila ovaj *paketić, te sam vam ga slučajno zaboravila pokazati u prošlome new in postu. Radi se o proizvodima Trend It UP kozmetike koja se od nedavno može kupiti u DM drogerijama. Lakić ste već mogli vidjeti (OVDJE), dok ostale proizvode još nisam isprobala, maskaru zato jer imam 3 ili 4 već otvorene, a ruž jer razmišljam da ga poklonim nekoj od vas kada uskoro budem recenzirala jednu nijansu koju sam kupila ranije iz linije Ultra Matte ruževa. Jako sam zadovoljna Trend It UP proizvodima koje sam do sada isprobala i smatram da nam nude odličan omjer cijene i kvalitete i to uz nesumnjivu prevlast potonjeg.


Ako do sada niste imali priliku vidjeti koliko su cijene Real Techniques proizvoda na iHerbu povoljnije nego u hrvatskoj, predlažem da istog trena skoknete na iHerb stranicu. Set od 4 Miracle spužvice, platila sam oko 80-ak kuna sa poštarinom za što ćete kod nas kupiti paket od dvije ako vam se posreći. O spužvicama sam vam pisala već nebrojeno puta, smatram da su najmekše i najkvalitetnije koje ćete naći za tu cijenu i apsolutno ne možete pogriješiti ako ih se odlučite kupiti (naravno, preporučam iHerb, možete iskoristiti i moj kod za popust: GFC408, a i popust na prvu kupovinu ako još niste naručivali). Sa kupovinom Sigminog E75 kista za obrve, koji mi se nedavno (nakon dvije godine svakodnevnog korištenja) raspao, nisam imala sreće jer je bio rasprodan na Pink Pandi gdje inače najčešće naručujem Sigmine kistove, a naručivanje sa službene  ili neke druge inozemne web stranice i čekanje dostave nije dolazilo u obzir. Nisam ni pretpostavljala kako me loša ponudu kistova za obrve čeka u našim drogerijama. Makeup Factory kist sa fotografije je jedino što sam pronašla, a da mi se donekle činilo kako će se složiti sa Anastasiinim Dipbrow-om (RECENZIJA) jer su svi ostali bili ili pretvrdi ili predebeli. Za sada sam jako zadovoljna kako se ponaša tako da se nadam da će se pokazati i izdržljivim. Cijena, koja je, upola manja nego ona Sigminog kista je svakako dodatni plus.


Black Friday me ove godine uopće nije oduševio tako da se kupovina svela na dvije stvari. Jedna je Kerastase serum za kosu koji sam naručila sa Lookfantastic stranice i koji je tek u dolasku, a druga Clinique Clarifying lotion 1.0 koji sam već nagovijestila kako ću sigurno ponovno kupiti čim mi se pruži prilika i to sam učinila upravo za popust od -25% uoči Black Fridaya u Douglas parfumeriji. Odlučila sam se za varijantu od 400 ml jer je ona najisplativija-bez popusta oko 300 kuna (upola manja količina dođe oko 200 kuna). Dobila sam i poklon prilikom kupovine koji me je oduševio! :)


Na isprobavanje mi je poslan *Evo Shave Total Control brijač koji nikako da stigne na red. Svakako ga planiram isprobati, no nisam sigurna hoću li mu posvetiti recenziju na blogu ili tek kratak post na Facebook stranici. Slobodno mi pišite što biste vi više voljeli. Brijač je dostupan u Konzumu, te na eKupi web shopu po cijeni od 49, 99 kuna. 


I dolazim do omiljenog dijela današnjeg posta, prvog službenog eventa na kojem sam bila. 
17.11. sam bila u Zagrebu na promociji Elemis proizvoda u Moja Farmacia ljekarni u Arena centru. Osim što već dugo nisam bila u Zagrebu, pa mi je ovo kratko, dvodnevno putovanje bilo jako uzbudljivo, upoznala sam se i sa proizvodima brenda koji mi je do tada bio relativno stran ako ne ubrajamo nekoliko testera koje sam dobila u nekima od časopisa zadnjih godina. Sjećam se kreme od ruže i jasmina koju sam dobila jedno ljeto, prije nekoliko godina i za koju mi je bilo neopisivo žao što si u to vrijeme, ni u ludilu, nisam mogla priuštiti u punoj veličini. Da skratim, vratiti ću se na povod ovom eventu, a to je širenje Elemis proizvoda, koji su se do sada mogli kupiti samo na WOW-junkie web shopu u (za sada) određene Moja Farmacia ljekarne (ARENA CENTAR, ILICA 11, CCO SPLIT). U ponudi će biti četiri linije Elemisovih proizvoda: PRO-COLLAGEN, DYNAMIC RESURFACING, PRO-RADIANCE te WHITE BRIGHTENING. Fotku sa druženja posuđujem od cura iz Bahlen Beauty-ja, a ovim se putem i još jednom zahvaljujem na pozivu. Ovdje nam nedostaje Martina (Dear Skin), no nikako je ne želim zaboraviti spomenuti jer mi je jako drago što sam je imala priliku upoznati kao i ostale kolegice, divnu ekipu Bahlen Beauty-ja te prekrasnu Jelenu Glišić koja je ambasadorica ovoga brenda :) Na Facebook stranici ćete naći još fotografija ako vas zanimaju.


Možda se pitate što se nalazilo u vrećicama sa eventa, pa da i to podijelim sa vama. Oduševljena sam što ću moći isprobati *Pro-Collagen Marine Cream s obzirom na hvalospjeve koji o ovoj kremi stižu sa svih strana. Našla se tu i hrpa testera kojima razmišljam da razveselim nekoga od vas. Što kažete? :)


Posebno se zahvaljujem edukatorici Bahlen Beauty za Elemis proizvode- Almi koja me iznenadila ovom ogromnom količinom proizvoda koje ne mogu dočekati sve smjestiti na blog. Malo je reći da sam paket  jedva duvukla do auta :)

Prvi su *Glo-minerals proizvodi koje neću posebno imenovati jer bi vjerojatno trajalo još dvadeset redova niže, no prvo mi je u planu pisati o divnim sjenilima koje vidite jer ih zaista i jedva čekam sve isprobati te ću vam tada i dati točan popis nijansi koje imam. One koje sam do sada probala su me, bez sumnje, oduševile. U jednoj od posudica je i baza za kapke koja me čini posebno znatiželjnom s obzirom da sam tek sada saznala kako je Glo-minerals ima u svome asortimanu.


Dobila sam i nekoliko *Matis proizvoda od kojih su me posebno zainteresirale maska i piling, te Response Teint Radiance krema. BB krema mi je nažalost skroz pretamna tako da ću je proslijediti dalje, a crnu teglicu koju vidite- Response Corrective Flash Gum upravo proučavam na službenim stranicama i veselim se što ću isprobati nešto takvo s obzirom da mi proizvodi koji obećaju instant rezultate nikada nisu bili previše uvjerljivi.


Na idućoj fotografiji vidite poveću količinu *Elemis proizvoda, a među njima i White Brightening liniju te Biotec Skin Energising dnevnu kremu koje planiram prve krenuti isprobavati čim završim sa Cosmel proizvodima koje ću recenzirati kroz kratko vrijeme. Isprobala sam Frangipani Monoi ulje i oduševilo me, a i mislim da mi se i miris već toliko uvukao pod kožu da neću dugo izdržati da ga ne kupim ponovno kada potrošim ovu bočicu. Cellular Recovery Skin Bliss kapsule sam odlučila ostaviti za zimu (period kada mi koža uglavnom postane buntovna) i to nakon što sam iskoristila po jednu za dan (rozu) i noć (zelenu) i ostala zatečena efektom koji su imale na moju kožu. Za dan sam dobila instantno glađu, mekšu, svježiju, ujednačeniju i vidno zadovoljniju nahranjenu kožu.


I posljednji je *Beauty Blender za tijelo za koji nisam mogla vjerovati da se našao u ovoj hrpi proizvoda jer već toliko dugo želim isprobati neku Beauty Blender spužvicu. Nisam još sigurna za što ću je iskoristiti, no svakako se veselim tome.


I tu završava današnja lista noviteta koji su se u posljednjih mjesec dana našli u mojim rukama. Kao što vidite, ima ih prilično puno, posebno preprativne kozmetike za koju će mi trebati neko vrijeme da je isprobam, no jako se veselim da ću moći posvetiti dio mog virtualnoga kutka proizvodima koje ste danas vidjeli. Čekam vas sa prijedlozima i željama u vezi proizvoda sa liste.

*PR PROIZVOD

Koji vam se od proizvoda čine najzanimljivijima?
O čemu želite najprije čitati?
Pišite mi! :)
















Nema komentara:

Objavi komentar