srijeda, 27. prosinca 2017.

#RECENZIJA: Essence Metal Chrome Blush

Jeste li do sada već istražili i isprobali neke od noviteta iz jesensko-zimskog essence asortimana? Među onima koje sam imala priliku isprobati, našlo se metal chrome rumenilo o kojem u početku nisam imala baš najsjajnije mišljenje. Danas ćete moći pročitati što me kod ovoga proizvoda razočaralo, ali i zbog čega nisam odustala od njega što je u konačnici rezultiralo našim čestim druženjem.


Metal chrome rumenilo dolazi u jednostavnoj, prozirnoj ambalaži sa metalik natpisom, izrađenoj od čvrste plastike sa jakim zatvaranjem. Njome sam u potpunosti zadovoljna, sviđa mi se što je jednostavna, a čvrstoća izrade može posramiti i neke višestruko skuplje ambalaže sličnih proizvoda.


Metal chrome rumenila dolaze u tri nijanse: 10 my name is gold rose gold o kojoj danas čitate, 20 copper crush, te 30 the beauty and the bronze. My name is gold rose gold je najsvijetlija nijansa u ponudi, te je kombinacija svjetlucavih pigmenata u boji bakra, ružičastog zlata i bronce. Rumenilo ne sadrži velike ni grube čestice šimera ni glittera koje bi se vidjele na licu.


Zbog njegova uzorka, kada tek počnete koristiti proizvod imate dojam da se radi o tvrđoj teksturi, no s vremenom, kada se gornji dio poravna, ona postane mekša i lakše se aplicira na kist nego što to bude u početku. Trušenje je jedva zamjetno.


Pigmentacija rumenila je dio priče oko kojeg sam u početku bila najviše razočarana. Također se popravila kako se sa proizvoda skidao gornji sloj, no i dalje je to slabija do srednja pigmentacija koja za mene kod rumenila ne prolazi jer zahtijeva popriličnu nadogradnju do intenziteta kojim ću biti zadovoljna, a koja mi nepotrebno odulji vrijeme šminkanja. Ovaj će se proizvod, kao rumenilo, svidjeti osobama koje vole tek dašak topline na obrazima uz blagi sjaj. Nije mi se pokazao kao najtrajnije rumenilo na obrazima, no svakako ima i onih manje postojanih u ovom cjenovnom rangu, pa to neću isticati kao zamjerku.


S obzirom da je nijansa dosta svijetla (za razliku od preostale dvije), može se koristiti i kao rumenilo, ali i kao highlighter i to je ono što je, u mom slučaju, dovelo do obrata po pitanju ovoga proizvoda. Ova divna nijansa, nanesena kao highlighter, mokrom tehnikom je ono što je u potpunosti promijenilo moje osrednje mišljenje o metal chrome rumenilu i oduševilo svojim metalik i itekako primjetnim, ali i postojanijim, zlaćanim sjajem na vrhu jagodica. Razlika je i više nego primjetna tako da ako ste ovo rumenilo zavukli u neku ladicu, dajte mu još jednu priliku da vas osvoji na ovaj način!



Cijena za 8 grama proizvoda, sa rokom upotrebe 12 mjeseci od otvaranja, iznosi 25, 90 kuna. Sastojke možete vidjeti ispod.


*PR PROIZVOD

Jeste li isprobali neki od essence metal chrome rumenila?
Imate li među novitetima proizvod koji biste preporučili?
Pišite mi! :)







2 komentara:

  1. I ja sam razmišljala koristiti ga kao i ti ali sam ipak odustala.
    Koriatim ga kao rumenilo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uvijek je dobro kada se proizvod može koristiti na više načina, pa svatko nađe neki za sebe :)

      Izbriši