četvrtak, 15. ožujka 2018.

#OOTD+review with RoseGal: Romantic in Pink

Moram priznati da sam se pišući ovaj post zamislila oko količine rozih odjevnih predmeta koje naručujem od kada surađujem sa online trgovinama, a koje ste prije toga u mom ormaru mogli nabrojati na prste jedne ruke. Rozi dio današnje kombinacije dolazi sa RoseGal stranice i vjerojatno je, u toj boji, krojem najzanimljiviji kojeg imam u ormaru.

Košuljicu o kojoj vam danas pišem naći ćete na ovome LINKU. Naručujete li je, dovoljno je naručiti je u veličini koju inače nosite jer su mjere prilagođene europskom tržištu (veličina koja je na meni je S). Sam kroj je zaista zanimljiv i vjerujem da sa njime nećete proći neopaženo. Za to su najviše zaslužni volani na rukavima koji su dodatno ojačani plastičnim nitima u šavovima. Mašne na rukavima možete skinuti jer se u stvari radi o trakicama koje sami vežete. Očekivala sam da će se materijal jako gužvati, no ostala sam ugodno iznenađena. Jedino što mi predstavlja izazov je kada na ove rukave moram odjenuti kaput. Sreća, pa mi uskoro više neće trebati...baš se veselim proljeću :)


*košulja (RoseGal)

hlače (Terra Nova)
remen
čizme (Roberto)
torbica (RoseGal)

Gotovo sam vam zaboravila spomenuti i naušnice koje sam naručila kao što sam ih zaboravila staviti za fotkanje. Njih ćete naći na ovome LINKU. Za svoju cijenu su sasvim dobar primjerak, a zadovoljnija bih bila jedino da su malo veće.


*naušnice (RoseGal)


*PR PROIZVOD

Kako vam se svidio današnji outfit?
Koliko se često rozi odjevni komadi nađu u vašem ormaru?
Pišite mi! :)





Broj komentara: 9:

  1. Ova košuljica tako dobro izgleda, ček i ona i dalje izgleda ovak super poslije pranja i peglanja?!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam bila uvjerena da će se gužvati kao luda kad jedva nešto minimalno :) nakon dva pranja rukavi i dalje isti, iako ne sumnjam da će ostati i dalje jer imaju te male plastične niti koje jačaju volane :)

      Izbriši
  2. Definitivno jedan od unikatnih komada. Ja imam lagani fetiš na košulje, pa to pokušavam malo smiriti u zadnje vrijeme. 😄

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe, imala sam ga i ja dok nisu došle haljine na red i to me sad već dugo drži :)

      Izbriši
  3. Lijepa kosuljica bas. Super ti pristaje.
    Zemira.

    OdgovoriIzbriši