subota, 7. travnja 2018.

#HAUL: tosave.com

Danas sa vama dijelim nekoliko stvari koje sam naručila sa TOSAVE.COM stranice. Kada sam kretala u potragu što ću sa stranice naručiti u iznosu koji mi je bio na raspolaganju, iznenadila sam se cijenama koje mi se čine nižima nego u ostalim kineskim online trgovinama koje drže proizvode na koje sam se odlučila. Paket mi se za točno 14 dana našao na kućnom pragu, sve je bilo odlično zaštićeno u paketu, stiglo je čitavo i mogla sam se baciti na proučavanje ulova. Ovoga puta nisam zaboravila ni na vas, pa ćete na kraju posta moći vidjeti dio paketa koji će se naći u nadolazećem darivanju.

Prvi proizvod na koji sam se odlučila su dva COMPACT HOLDER organizatora. Dugo sam tražila nešto ovakvo za pohranjivanje ambalaža, no svi organizatori na koje bih nailazila, bili su previsoki da stanu u ladicu mog kozmetičkog stola. Kada sam vidjela dimenzije ovog organizatora (22 X 9 X 4,5) nisam ni trena razmišljala naručiti ga ili ne i nisam ni najmanje požalila što jesam. Osim što stanu u moje dosta plitke ladice, napravljeni su od izuzetno čvrstog akrilnog materijala koji će dugo izdržati. Izuzev nekoliko većih, najveći dio mojih ambalaža je stao u utore. Na fotografiji sam vam pokazala neke od onih koje su stale, a vjerujem da biste ih mogli imati u svojim kolekcijama, da steknete dojam koliki prostor utori pružaju. Za cijenu ispod 8 dolara i kvalitetu kojom su me oduševili, moja ocijena za ove organizatore je čista petica!


Idući proizvod je PENCIL CASE COSMETIC BAG. Nedavno sam u jednom od postova pisala kako moram nabaviti manju torbicu za fakultetske potrebštine i kozmetičke sitnice koje pobacujem po torbi, tako da sam čim sam ušla na tosave stranicu i vidjela ponudu istih, znala da ću jednu odabrati. Odlučila sam se bijelu platnenu torbicu sa mint detaljima i zlatnim natpisom "The best is yet to come".  Smatram da za oko 2 dolara nisam mogla dobiti bolji proizvod. Šavovi na torbici su solidno urađeni, patent nije nekvalitetan što sam za tu cijenu očekivala i pored velikog prostora u koji dosta toga stane imam i manji džep za sitnice. Ako trebate kozmetičku torbicu ili pernicu za školu, vjerujem da ćete na tosave stranici sigurno naći neku koja će vam se svidjeti.


I zadnji proizvod koji ostavljam vama je MATTE MAKEUP BRUSH SET. Kada sam vidjela ponudu kistova na stranici, poželjela sam da imam manju kolekciju jer bih tada sigurno naručila nekoliko setova. Nadam se da vam neće smetati što sam se odlučila naručiti set koji ću nekome od vas proslijediti na isprobavanje. Cijena kistova je nešto malo iznad 3 dolara i u paketu ih dolazi 6. Ono što mi se kod ovih kistova svidjele su njihove šarene drške. Kada vidite tematiku darivanja koje ih uključuje, vjerujem da ćete i vi pomisliti kako se na prigodnije kistove nisam mogla odlučiti. Iako mislim da nisam previše otkrila, slutite li što se sprema? :)


Iako sam bila skeptičnija nego inače zbog prilično niskih cijena na tosave stranici, ovo iskustvo naručivanja je i više nego ugodno i smatram da se isplati istražiti što sve nude.

*PR PROIZVOD

Jeste li kada naručivali sa tosave.com?
Što vam se iz ove narudžbe najviše svidjelo?
Pišite mi! :)



3 komentara:

  1. Nisam nikad ali super su mi ove stvarčice

    OdgovoriIzbriši
  2. Predivne si stvarcice narucila. Bas mi je drago da su stigle citave. Nisam nikada narucivala sa tog sajta.

    OdgovoriIzbriši