nedjelja, 5. kolovoza 2018.

#NEW IN: dekorativa i preparativa / 31 /

U nešto malo više od dvije i pol godine bloganja, ni jedan mjesec nisam preskočila new in post. Sve do onoga u srpnju. U lipnju ove godine sam po prvi put uspjela ne kupiti apsolutno ništa od kozmetike čitav mjesec. Zamislila sam se nad količinom još netaknutih proizvoda u svom ormariću i odlučila da je krajnje vrijeme da im se posvetim. Zapitala sam se kako je moguće da toliko dugo želim Huda Desert Dusk paletu i onda mjesecima čekam da je fotografiram jer nikako ne dolazi na red. Pred koji mjesec sam u potpunosti izgubila rutinu fotografiranja i isprobavanja kojom sam se uspijevala nositi sa količinom proizvoda koje kupujem i dobivam i zapravo uvidjela da je u mome slučaju prijeđena granica između radosti koju mi izazivaju ti proizvodi kada ih vidim u ormariću i žaljenja koje se počelo javljati jer se posvećujem proizvodima dobivenim na recenziranje prije nego što uopće taknem one koje sam toliko željela i dugo čekala da si ih priuštim. Naravno da sam nešto odlučila promijeniti, a prva i logična odluka na koju sam najlakše mogla utjecati je bila da smanjim sa kupovinom novih proizvoda dok ne saniram nastalu situaciju. Lista koju ćete danas vidjeti su proizvodi koji su se kod mene našli tijekom srpnja (mislim da je jedino Ziaja paketić stigao ranije).

Krenuti ću sa dekorativnom kozmetikom jer ovdje imamo samo jednu fotografiju. Radi se o *paketu sa L.O.V proizvodima. Za sada sam isprobala Aura Glow Primer i rozi lakić za nokte i oba proizvoda su me ugodno iznenadila. Gledati ću što prije fotografirati i ostale proizvode iz paketa jer ih jedva čekam isprobati, a isto tako vam i pisati o njima jer vjerujem da će vas ovi proizvodi zanimati. Browtitude paleticu ću vam pokloniti u nekom od nadolazećih darivanja jer su nijanse presvijetle za moje obrve. Kozmetička torbica u koju sam se zaljubila čeka na skorašnje pakiranje :)


Zatim prelazimo na dekorativu sa *paketom koji mi je poslao DM. Nadam se da ću Sun Dance proizvode za lice stići isprobati tijekom druge polovice kolovoza kako bih vam mogla prenijeti svoje dojmove dok još imate priliku da ih i vi isprobate. Trenutno koristim SVR-ove proizvode za zaštitu od sunca i njegu kože nakon sunčanja (skupnu recenziju očekujte kroz kratko vrijeme), pa ne želim otvarati još proizvoda dok ih ne potrošim do kraja. Dojmove o maski ću vam javiti na FB stranici u obliku mini recenzije, a Alverde micelarnu planiram fotografirati prije odlaska na put i tada isprobati jer je odličnih dimenzija za ponijeti sa sobom. Divan dio DM-ovih paketa su platnene vrećice za kupnju koje obožavam! Kako ih ja već imam nekoliko, ovu sam proslijedila i nadam se da ću na taj način utjecati barem na svoju okolinu da prestanu sa korištenjem plastičnih vrećica.


*Ziajin paket je sadržavao dva proizvoda iz Acai Berry linije: mousse za tijelo i serum za lice. Za sada isprobavam mousse dok serum čeka da ga uklopim u njegu koju ću uskoro mijenjati (čeka vas nekoliko recenzija preparativne kozmetike u nadolazećem periodu, a vjerojatno ću vam pisati i o rutinama zadnjih nekoliko mjeseci).


Kupila sam nekoliko proizvoda za pranje i njegu kose: Garnier Botanic Therapy pročišćavajući šampon sa zelenim čajem, eukaliptusom i citrusima koji je namijenjen masnoj kosi, obožavani Batiste cherry suhi šampon, te dvije maske, jednu sa maslinovim uljem za suhu i oštećenu kosu, a drugu sa papajom za oštećenu kosu, obje Garnierove. Šamponom sam zadovoljna utoliko što nakon njega imam osjećaj dubinski oprane kose, nije mi agresivan za tijeme i lijepo miriši, no nisam primijetila da radi išta po pitanju mašćenja tjemena odnosno produljivanja vremena između dva pranja. Masku sa papajom sam koristila tek jednom, pa nema smisla da o njoj nešto zaključujem dok masku sa maslinom koristim dulje i za sada mi je dosta dobra jer mi se čini da lijepo nahrani i oživi vrhove kose koji su mi suhi.


I za kraj, tu je moj poklončić sebi za uspješno odrađenu akademsku godinu- Davidoff Cool Water Caribbean  Sea Rose Summer Edition toaletna vodica. Nisam ni sanjala da ću naći ovako savršen  svježi ljetni miris u kojem prevladava ruža koju obožavam, a da će pritom biti dovoljno lagan (ljeti ne podnosim teže mirise) i dugotrajan. Suvišno je sve što bih vam napisala, ovo trebate pomirisati!


Vidjeli ste sve što sam u protekla dva mjeseca dobila ili kupila. Za promjenu se mogu pohvaliti da je količina razumna. Nadam se da su vam neki proizvodi posebno zanimljivi za recenzije i da ćete mi pisati koji su to.

*PR PROIZVOD

O čemu želite čitati?
Pišite mi! :)





4 komentara: