ponedjeljak, 29. veljače 2016.

#FAVORITI ZA VELJAČU i DARIVANJE *zatvoreno*

Jest da je veljača najkraći mjesec u godini, ali i najkraći mjesec bi trebao trajati nešto duže, no što je meni ovaj trajao. Nisam se ni okrenula, prošli su završni ispiti, dvotjedna radna pauza od fakulteta i već smo dogurali do ožujka.
Najviše žalim što sam za vrijeme pauze od fakulteta namjeravala pozabaviti se fotografiranjem proizvoda čije recenzije uskoro planiran, no neumorna mi je kiša pokvarila sve planove vezane za to. Ovim se putem ispričavam na lošijoj kvaliteti fotografija koje su u zadnje vrijeme postavljene na blogu. Jednostavno kombinacija fotografiranja mobitelom i još uz to tmurno vrijeme, nije najbolja, no po tome pitanju u ovome trenutku, nažalost nemam što napraviti.

Bez obzira na mjesec iza nas koji je proletio, skupilo se tu nekoliko proizvoda koje sam s veseljem koristila i koji su na neki način zaslužili da dobiju svoje mjesto na listi favorita.

Prvi među njima su svakako Aurin kist za bronzer i kist za blendanje sjenila. O kistovima sam vam pisala OVDJE i mogli ste primjetiti da ne skrivam svoje oduševljenje njima. Mekani, odlično rade svoj posao i još su k tome pristupačni cijenom. Što više možemo poželjeti?


Od ruževa sam najviše nosila Macov Evening Randezvous iz limitirane kolekcije Magic of the Night o kojem sam vam također pisala (OVDJE). Ova moja faza sa obožavanjem ljubičastih nijansi na kapcima, obrazima i usnama ne  posustaje i čini mi se da ćete ovakve boje još neko vrijeme gledati kod mene.


Macov prep+prime je još jedno izvan svakih očekivanja ugodno iznenađenje! U početku mi nije bila shvatljiva sveopća histerija koja se podigla oko ovoga proizvoda, no kako sam dan za danom otkrivala sve više načina njegove primjene, mogu slobodno reći da sam i sama posrnula u to raspoloženje. Neću previše otkrivati da vam recenzija bude zanimljivija! :)


Eksperimentiranje sa cut crease tehnikom rezultiralo je time da je Nyxova Jumbo pencil u nijansi Milk Lait o kojoj sam vam pisala među svojim prvim recenzijama na blogu (OVDJE) bila korištenija nego ikada do sada. Koristila sam je samostalno na pomičnom dijelu kapka ili kao bazu za svijetlija sjenila. Ovo mi je definitivno podsjetnik da si moram kupiti još neke nijanse ove svestrane olovke. Kliknite na recenziju čiji sam vam link ostavila za još ideja o tome na koji je način možete koristiti.


My Burberry parfem sam dobila na poklon od dečka za valentinovo.
Kakva bi ja cura bila da u favorite ne uvrstim ovako lijepi znak pažnje koji k tome još i savršeno miriši. Obožavam ga (i dečka i parfem, da ne bude zabune)! :)




*****

Iz naslova se dalo zaključiti da sam vam za danas pripremila i darivanje.
Današnji post je, ni manje ni više, nego okruglo pedeseti post na blogu nakon točno četiri mjeseca od njegova pokretanja!
Neizmjerno sam vam zahvalna što ste dio ovog mog malog kutka i zato sam odlučila dvije sretnice darovati sa Maybelline the COLOSSAL VOLUM´ EXPRESS Smoky Eyes maskarom.




Za sudjelovanje u darivanju potrebno je:

1.Biti fan Facebook stranice Beauty kutak by Iva.
2.Lajkati i podijeliti (opcija public/javno) objavu darivanja sa Facebook stranice.
3.U komentaru ispod objave darivanja na Facebook stranici označiti osobu kojoj bi poklonili drugu maskaru (nije obavezno, no možete napisati i zašto bi maskaru poklonili baš toj osobi).

Dobitnicu, koja će osvojiti maskaru za sebe i osobu koju je označila u komentaru, objavljujem na Dan žena (8.3.)!
Igramo se do 7.3. u 23:59, a za izvlačenje dobitnice, koristiti ću se Random.org aplikacijom.

*Dobitnica je IVANA BATINOVIĆ.

*****


Kakva je bila vaša veljača?
Što ste najviše koristili?
Pišite mi! :)









Broj komentara: 20:

  1. Ja sam najviše koristila Dior putnu paletu koju mi je poklonio dragi i to mi je najkorišteniji proizvod u zadnje vrijeme općenito. Ne izlazim iz nje od kada sam je dobila.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne moram ti ni govorit koliko bi si je jednom voljela priuštiti :)

      Izbriši
  2. Dijelimo odusevljenje i Aura cetkicama, i Mac Fix plus-om i NYX-ovom olovkom <3 Fenomenalne stvarcice.. <3

    OdgovoriIzbriši
  3. Aurini kistovi izgledaju predivno *.* nedavno sam obnovila kistove pa se suzdrzavam ali sve vise ih zelim kupiti haha.

    OdgovoriIzbriši
  4. Kupujem non stop.Nema sto ne kupujem i koristim.
    Cim izadje koja recenzina.eto mene s istim proizvodom.
    Veljaca u bankrotu!��
    Claudia.Kovacic

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da bude ponovno ožujak u plusu i hrpa novih proizvoda za isprobavanje!;)
      Ja se često nakon svojih new in postova zapitam kako još uvijek imam što za jest xD

      Izbriši
  5. Jako lijepe stvarčice. Posebno mi se sviđa MAC-ov fix+. Dugo sam razmišljala da ga kupim i nekako zaboravila na njega. Čekam recenziju :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam na njega slučajno naletjela na krpicama i sama sebi rekla zašto ne?
      super je, stvarno koristan u šminkanju! Recenzija bude kada kupim novu bočicu da poslikam i ambalažicu jer je ovaj na izdisaju :)

      Izbriši
  6. Super su ti favoriti, također dijelim oduševljenje prema Aurinim kistovima i NYX jumbo olovkom u Milk :D

    OdgovoriIzbriši
  7. Drugu maskaru bi poklonila seki Danijeli jer joj je uskoro rođendan

    OdgovoriIzbriši
  8. Najbolja maskara na svetu, odlicno sto je pokanjas nekome! Drago mi je da ti je Aurina cetkica za blendanje favorit <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mene neopisivo vesele ovakva darivanja i kad sam već u mogućnosti, zašto ne razveseliti još nekoga :)
      Primjetit ćeš i sama da među Aurinim asortimanom imam puno favorita..jedva sam dočekala :D

      Izbriši
  9. Drugu maskaru bi poklonila sestri kojoj je 19.03.rodendan i savrseno bi nam doslo jer ju stalno koristima :)

    OdgovoriIzbriši
  10. U veljači (a i koji mjesec prije) najviše sam koristila Essence set za smokey eyes, ali samo onaj kremasti dio koji se nanosi kao eyeliner. Nisam spretna s tuševima i olovkama, jedino pomoću Essence mini kista koji dođe u tom pakiranju mogu napraviti finu crtu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam još vidjela taj set, ali svakako ću pogledati :)
      Mene je što se povlačenja crte tiče preporodio theBalmov Schwing...jest jako skup, al zato je to prvi aplikator sa kojim nisam imala nezgoda :)
      Nije mi loš ni Essence zeleni kosi kistić :)

      Izbriši