petak, 8. prosinca 2017.

#FAVORITI ZA LISTOPAD I STUDENI

S obzirom da sam davno odlučila kako neću raditi listu favorita u određenome mjesecu ako se ne skupi barem pet proizvoda koje sam u tom periodu koristila, voljela i koji istinski zaslužuju biti na njoj, ponovno vam pišem listu koja objedinjuje favorite za dva protekla mjeseca odnosno favorite za listopad i studeni u jednome postu.

Krećem od dekorative i to od Maybelline Master Strobing Sticka u Nude Glow nijansi za koji ste mogli naslutiti da će se naći na ovoj listi ako ste čitali recenziju koju sam objavila pred nekoliko tjedana (ako niste, pronaći ćete je OVDJE).  Ovaj proizvod, od kada sam ga dobila, koristim neprestano, bilo samostalno ili u kombinaciji sa praškastim highlighterima. Kremast je i pigmentiran, jednostavan za nanošenje i dovoljno dugotrajan, a uz sve to je i pristupačne cijene. Sjaj koji pruža je divan, umjeren i prirodnog izgleda bez krupnih čestica šimera što ga čini mojim savršenim izborom za svaki dan. Ako ste u potrazi za nečim ovakvim, imate moje tople preporuke.


Za drugi proizvod također vjerujem da neće biti iznenađenje što se našao na listi favorita, a riječ je o *theBalm Balm Springs rumenilu (RECENZIJA). Kvaliteta theBalmovih proizvoda za lice kod mene više uopće nije upitna, stoga me ni ovoga puta nije iznenadilo što je rumenilo odlično pigmentirano, izuzetno lako za nanošenje i dugotrajno na licu. Iznenadila sam se nijansom jer na prvi pogled nisam ni slutila da će postati nijansa za kojom posežem svakodnevno i koja mi stoji najbolje od svih nijansi koje sam do sada isprobala, a pri tome je još mat završnice, a znamo da sam ja puno više naklonjena  (bar sam do sada bila) rumenilima koja u sebi sadrže bar malo šimera. Itekako vrijedi investirati u ovaj proizvod!


Too Faced Sweet Peach paleta sjenila (RECENZIJA), možda nije najkvalitetnija paleta toga cjenovnoga ranga koju imam, no itekako je paleta koju posljednjih mjeseci najviše koristim, a i najljepša koju imam u ladici. Nijanse koje koristim svakodnevno, dobre su pigmentacije, gotovo se ne truse, lako se nanose i blendaju te mi dugo traju na kapcima. Jednu od najčešćih kombinacija zadnjih tjedana na mojim kapcima čine nijanse Cobbler na pokretnom dijelu kapka, Puree u vanjskom kutu oka, Delectable u pregibu, Peaches n´Cream kao prijelazna nijansa, te Nectar ispod luka obrve i u unutrašnjem kutu oka. Tijekom drugog tjedna ću vam se potruditi objaviti fotografiju  sa nijansama na očima na Facebook stranici (OVDJE) jer posljednjih desetak dana nisam stizala ništa s obzirom na dva ispita koja sam imala. Ako razmišljate, priuštiti si je ili ne, svakako pročitajte recenziju gdje sam vam pisala detaljno o svakoj pojedinoj nijansi, te koje nijanse zamjeram ovoj paleti. Ovo je (za sada) jedina paleta sjenila, čiji me miris, oduševi svaki put kada je otvorim!


*Silverex krema za lice, za problematičnu i osjetljivu kožu (RECENZIJA) je također zaslužila svoje mjesto na ovoj listi jer se čitavo vrijeme korištenja pokazivala kao dobar proizvod za moju kožu. Krema koja se brzo upija, hidratizira i istovremeno drži sebum pod kontrolom, a lijepo se ponaša i kao podloga tekućem puderu. Uz sve to je još i dobrog sastava i unutar cjenovnog ranga koji smatram pristupačnim. Ako ste čitali recenziju, onda znate da sam je poistovjetila sa Avene Hydrance Optimale Legere kremom za normalnu/mješovitu kožu (RECENZIJA) koju koristim već dugi niz godina kada god sam u fazi da ne želim eksperimentirati sa proizvodima za njegu.


I za kraj, još jedan proizvod za koji nisam skrivala svoje oduševljenje tijekom pisanja same recenzije (OVDJE), a radi se o Nuxe hranjivom i tonizirajućem svilenkastom ulju. Jedina zamjerka koju upućujem ovome ulju jest njegova cijena koja me spriječila da ga ponovno kupim istoga trena kada sam ga potrošila. Ulje koje tako divno hrani kožu ostavljajući je mekanom i svilenkastom. Sviđa mi se sastav i miris koji je božanstven. Znam da moji ne čitaju postove, ali ako slučajno zalutaju, ovo si želim za Božić ;)




*PR PROIZVOD

Imamo li neki zajednički favorit?
Pišite mi! :)





Nema komentara:

Objavi komentar