ponedjeljak, 11. prosinca 2017.

#WISHLIST: Christmas with ZAFUL

Zaful nam je ovo godine priredio lijepi odabir proizvoda sa blagdanskim motivima. Za proučavanje, kliknite na ovaj LINK, a danas sa vama dijelim što mi se od svega toga najviše svidjelo.

Džemperi su prvi na listi jer od njih nema ničeg slađeg što bi mogli nositi u ovo blagdansko doba :)


LINK
LINK


Lijepe i tople čarapice uvijek dobro dođu!


LINK
LINK























A ove naušnice? Ljubav na prvi pogled  :)

Christmas 2017 Zaful

LINK























Što vam se od odabira svidjelo?
Pišite mi! :)






2 komentara:

  1. Jao, pa di su bili ovi džemperi kad sam ih tražila? :( Ako ih sad naručim, mislim da nema šanse da stignu do Božića!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ista priča...jednog su mi i rasprodali prije nego što sam stigla naručiti :/
      Ovaj tjedan se bacam u potragu kod nas :)

      Izbriši