četvrtak, 21. ožujka 2019.

#RECENZIJA: NOELLE Oval brush set 5/1

Prošlo je već nekoliko mjeseci od kada koristim kistove iz Noelle setova kistova koje sam kupila, no nikako da svoje dojmove pretočim u recenzije i podijelim ih sa vama. Danas sam odlučila pisati vam o plavom ovalnom setu koji sadrži 5 kistova. Što mi se svidjelo, a što ne i da li žalim što ranije nikada nisam koristila ovalne kistove, saznati ćete u nastavku.


Ovaj Noelle set sadrži 5 kistova različitih veličina koji dolaze u plastičnom pakiranju sa kratkim slikovnim prikazom za što bi se koji kist trebao koristiti (postaviti ću sliku preuzetu sa službene stranice niže u tekstu). Svaki od ovih kistova možete kupiti i zasebno, van seta.


Drške svih kistova su u divnoj mint rose gold kombinaciji. Plavi dio je izrađen od čvršće plastike dok je rose gold nešto fleksibilniji zbog čega sam se u početku pribojavala kako bi mogao lako puknuti. Do sada se to nije dogodilo, no ipak pazim da prilikom pranja ne vršim preveliki pritisak na taj dio. Na kistu se nalazi Noelle natpis koji se nakon svih ovih mjeseci tek blago izgrebao i to kod najvećeg kista za puder koji nemilosrdno upotrebljavam i perem.


Dlačice svih kistova iz seta su višebojne, sintetičke, izuzetno mekane i nepromijenjene uslijed svih pranja proteklih mjeseci. Najveće mi je iznenađenje lakoća sa kojom se tekući proizvodi izvlače iz ovih kistova korištenjem tek najobičnijeg dječjeg šampona jer to nisam ni najmanje očekivala uzmem li u obzir sa kolikom mukom inače čistim tekuće pudere iz svojih ravno rezanih kabuki kistova. U usporedbi sa ostalim kistovima koje imam, rekla bih da se oni kod kojih ima puno gusto zbijenih dlačica (najveća tri kista) sporije suše, no to vjerujem da vas neće iznenaditi.


Kao što sam spomenula, na pakiranju i na službenoj Noelle stranici, nalazi se slikovni prikaz za što upotrebljavati koji kist iz seta označene rednim brojevima od 12.-16. (suludo je što oznake ne označavaju kistove redoslijedom po veličini, pa proučite niže u tekstu gdje sam vam za svaki kist napisala oznaku i naziv). Ništa nećete propustiti ako preskočite ove skromne upute s obzirom da će vam se ideja za što ga upotrebljavati kist koje veličine nametnuti sama po sebi. Iako oni navode kako se dva manja kista iz seta mogu upotrebljavati za oči, po meni je to sasvim nepraktično. Svi kistovi iz seta se mogu koristiti kako sa kremastim tako i sa praškastim proizvodima. S obzirom da su mi se odličnima pokazali sa kremastim proizvodima, nemam ih naviku koristiti sa suhim teksturama.


Krećem sa 3 najveća kista u setu jer su to ujedno i kistovi koje najviše koristim. Ovi kistovi gusto zbijenih i izuzetno mekanih dlačica razlikuju se isključivo po svojoj veličini. 

12 BASE
Najveći kist je ubrzo po isprobavanju postao moj omiljeni kist za nanošenje pudera i već neko vrijeme razmišljam kako ću si kupiti još jednog. Teško da vam uopće mogu opisati sa kojom lakoćom, brzinom, nježnošću i uz minimalno upijanje proizvoda ovaj kist rasporedi tekući puder po licu. Ne postoji kist niti spužvica koje sam koristila, a da su činili da tekući puder izgleda besprijekornije nego kada ga nanesen ovim kistom. Cijena kista van seta iznosi 74, 90 kuna.

13 CONTOUR
Ovaj kist koristim za tekući puder kada ne stignem oprati veći, za nanošenje korektora kada ne koristim manji, za blendanje kremastih kontura na većim predjelima lica te blendanje kremastih rumenila koja u posljednje vrijeme sve više privlače moju pažnju. I sa ovim kistom sam jako zadovoljna po pitanju izgleda nanesenih proizvoda. Cijena mu je 64, 90 kuna odlučite li se na kupnju van seta.

16 HIGHLIGHT
Najmanji od ova tri kista koristim za nanošenje korektora, highlightera i precizno blendanje kremastih kontura ispod jagodične kosti. Vrijedi sve što je već do sada rečeno o kvaliteti prethodna dva kista. S obzirom da je precizniji od prethodnog i može poslužiti i za njegove namjene, ovaj bih kist uz kist za tekući puder izdvojila kao dva iz seta koja svakako vrijedi imati odlučite li se na odvojenu kupnju jer ćete bez sumnje često posezati za njima.  Cijena mu iznosi 54, 90 kuna.


Slijede dva manja kista koje rijeđe koristim. U usporedbi sa gornjim kistovima, kod ovih su dlačice rijeđe zbijene i užeg su oblika, pa su samim time i nešto fleksibilnije.

14 CONTOUR
Veći od ova dva kista će vam savršeno služiti za precizno nanošenje kremastih kontura ako je to nešto što volite raditi. Ja sam ga koristila za tu svrhu i nisam mu našla zamjerku, no kako u zadnje vrijeme rijetko konturiram lice (kremasto još rijeđe), ne bih puno izgubila ni da se nije našao u setu. Nekada njime nanesem praškasti highlighter na područje ispod obrve. Cijena mu je 49, 90 kuna.

15 EYES
Posljednji kist u setu sam koristila isključivo za kremasto konturiranje nosa u par navrata. Ovo je po meni najmanje koristan kist u setu i ne razumijem na koji su način zamislili da se upotrijebi na očima, osim možda kao smudger kist. Mislim da je cijena od 44, 90 kuna pretjerana.


Cijena cijelog ovalnog seta iznosi 199, 90 kuna, a može se kupiti u BIPI ili na službenom Noelle web shopu (OVDJE). Vjerujem da ne moram spominjati da sa Bipinim vikend akcijama na dekorativu i rođendanskim popustima možete proći povoljnije, a čini mi se i da Noelle web shop u posljednje vrijeme ima različite promotivne akcije na proizvode, pa svakako pogledajte. Odlučite li se na kupovinu nekih od ovih kistova zasebno ili pak na cijeli set, moje preporuke imate! :) Iako se nastojim uvjeriti kako će me opet jednom uhvatiti volja za kremastim konturiranjem i da nisam uzalud kupila cijeli set sa manjim kistovima, da sada kupujem ponovno, vjerojatno bih kupila samo tri veća kista. Svakako razmislite o svojim potrebama i da li će vam pojedini kistovi iz seta biti višak.

Jeste li isprobali koji Noelle kist ili set kistova?
Što mislite o ovalnim kistovima?
Pišite mi! :)




Broj komentara: 7:

  1. Joj nisam nikad isprobala ovako gusto zbijene kistove i sad si me osvojila ovim da se puder lagano pere s većih kistova, to me uvijek najviše muči kod klasičnih četkica, mislim da ću si priuštit jedan ili dva velika kista, manji mi nisu potrebni jer ionako ne radim kremaste konture,već samo praškaste. Odličan post, manje nisam ni očekivala! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno! Nadam se da ćeš isprobati one koje si želiš i javiti se sa dobrim dojmovima :)

      Izbriši
  2. U planu mi je kupiti njihove kistove čim sam ih u siječnju ugledala u Bipi. Idući mj mi je rođendan pa ću zamolit da mi uzmu darovnu karticu u Bipi kako bi si mogla uzeti Noelle kistove i one koji meni odgovaraju s obzirom da mi za oči najviše trebaju

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Super ideja za riješiti svih muke oko biranja poklona! ;)

      Izbriši
  3. Imam Noelle klasičan set od 7 kistova roze boje i mogu reći da sam super zadovoljna. Uhvatila sam ih na Black friday akciji i isplatili su se skroz. Dlaćice su mekane i ne ispadaju kod pranja. Najviše koristim ovalni široki za nanošenje pudera. Iz seta ne koristim list za usta. Svakako bi preporučila Noelle kostove za amatere, ali čak i za one koji se malo više bave šminkanjem.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se sa svime što si napisala! Meni kist za usne posluži za detaljne popravke korektorom na očima i obrvama :)

      Izbriši
  4. * krivo sam napisala ne ovalni nego okrugli kist

    OdgovoriIzbriši