petak, 15. ožujka 2019.

#RECENZIJA: Tony Moly Silky Smooth Balm

U vrijeme kada kozmetičke ambalaže poprimaju sve raznolikije (da ne kažem i čudnije) oblike, gotovo vas uopće neće iznenaditi što pišem o proizvodu čija je ambalaža u obliku zlatnog jajeta, zar ne? Današnja tema je Tony Moly Silky Smooth Balm, primer za lice, neozbiljnog oblika, ali zato itekako ozbiljnog efekta na moju rutinu šminkanja. Predlažem da nastavite čitati želite li saznati što  je sve ovaj primer sposoban ponuditi.


Tony Moly Silky Smooth Balm dolazi zapakiran u kartonsku kutiju koju možete vidjeti iznad. S obzirom da se radi o korejskom brendu kozmetike, nisam očekivala previše (razumljivih) informacija na kutiji, pa sam se iznenadila i nekolicinom onih koje sam našla na čitljivoj mi latinici i engleskom jeziku. Te ću vam informacije (sastojci, gramaža i rok trajanja) ostaviti na dnu posta.



Moram priznati da me iznenadila veličina samoga jajeta. Na donjoj slici možete zaključiti koliko je ovo jaje veće od onih koje većina nas uobičajeno drži u frižideru. Ne stane mi u ladicu kozmetičkog stola, pa ga držim na njemu. Zbog zlatne boje može proći kao ukras, no uopće mi se ne sviđa što je zbog svoje veličine nepraktičan za nošenje na putovanja. Koliko je nepotrebno da ambalaža bude ovih dimenzija, vidjeti ćete kroz koji trenutak.


Po otvaranju čepa, koji čini veća površina gornjeg dijela jajeta, naići ćete na manju posudicu sa poklopcem koji čuva vaš proizvod. Čitala sam više iskustava stranih blogerica kako im se ovaj proizvod sušio, a ono što je svima bilo zajedničko jest da su bacile poklopce sa ambalaža. Primer koristim od početka jeseni i tekstura mu je i dalje nepromijenjena za što sam u potpunosti sigurna da je zaslužan poklopac, tako da, koliko god vam bilo mrsko svaki ga put skidati i vraćati, svejedno to činite jer se proizvod jedino tako neće sušiti.


Nakon otvaranja poklopca, osjetiti ćete blagi citrusni miris (limun). Nije mi najomiljeniji, no ugodan je i ne zadržava se dugo na koži. Tekstura ovog proizvoda nije nešto na što sam bila naviknuta kod ranije korištenih primera i mogla bi vas iznenaditi kada je prvi put vidite (neke čak do te mjere da pomisle kako sa proizvodom nešto nije u redu). Naime, radi se o teksturi koja u posudici djeluje suho i kada je vadite, biti će to u mrvicama koje se tek u dodiru sa kožom pretvaraju u divni, lako mazivi balzam. Balzam se savršeno stapa sa kožom, nije ni najmanje težak na licu i nije me isušivao.


Odlično pripremi kožu za nanošenje pudera, ali i kožu vidljivo ljepšom bez pudera, čineći je zaglađenom, matiranom i popunjenih pora. Ne mrvi se na licu, niti na bilo koji drugi način ometa nanošenje tekuće podloge. Oduševljavajuća karakteristika ovoga primera je lakoća sa kojom popunjava pore. Posljednjih mjeseci u tu svrhu ne koristim ni jedan drugi primer i vjerojatno će tako ostati sve dok ga ne potrošim jer sumnjam da ću tek tako naći proizvod koji će jednako učinkovito raditi taj posao. Pokazao mi se i kao odličan saveznik hidratantnijim puderima i BB kremama kroz koje inače prosijem u jako kratkom vremenu po nanošenju, produživši im trajnost na licu.


Količina iznosi 20 grama, rok upotrebe je 12 mjeseci od otvaranja, a potpuni spisak sastojaka možete pogledati ispod. Svoj sam primjerak naručila sa iHerb stranice za cijenu od oko 70 kuna.


Ne vidim ni jedan razlog da vam ovaj primer najtoplije ne preporučim- učinkovit je i cjenovno pristupačan, a jedino što će vas možda zasmetati jest da ćete ga morati naručiti online jer još nije dostupan kod nas ! :)

Jeste li isprobali koji Tony Moly proizvod (preporuke dobrodošle)?
Kako vam se sviđa ambalaža Silky Smootha Balma?
Pišite mi! :)



Broj komentara: 8:

  1. Iako ne volim ogromna pakiranja, dobro bi mi došao saveznik s tekućim podlogama sjajnog finiša. 🤔

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Stvarno je ogromno, čak i meni kojoj inače ne smeta to toliko...
      Zažmiriš na to i imaš dobar proizvod :)

      Izbriši
  2. Ovaj primer mi se baš čini zanimljivim, što zbog ambalaže što zbog djelovanja. Inače tražim primere koji dobro popunjavaju pore, ako uz to još i matiraju za mene je to dobitna kombinacija. Nisam za sada isprobala ništa od Tony Moly kozmetike, ali znam da Iva ima neku dnevnu kremicu u pakiranju pande koja joj je predobra. :)
    Karmen

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ovo je dobar početak :) ja sad planiram naručiti još neke stvari, a ta panda pakiranja su mi skroz skroz slatka :)

      Izbriši
  3. Čula sam, tj. pročitala dosta pohvala na račun ovog primera, i iako nemam proširene pore mislim da bi super došao u ljetnim mjesecima :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako ti se lice zna prosijati, mislim da ne može štetiti na tim dijelovima :)

      Izbriši