srijeda, 18. rujna 2019.

#RECENZIJA: Essence velvet matte lipstick- 06 unredsistible

Roza boja i blago osunčani ten ljeti za mene je dobitna kombinacija. Koliko je zimi izbjegavam, osim možda na neke tmurnije dane kada imam dojam da samo bojama mogu razbiti monotoniju, toliko je ljeti ne skidam sa usana, obraza i očiju. Danas vam pišem o essence velvet matte ružu u nijansi 06 unredsistible koji sam ovo ljeto jako često nosila. 


Nove mat čvrste plastične ambalaže (postoji i shine verzija u sjajnim ambalažama) su mi u odnosu na prethodne puno slađe iako me izluđuje što ne stanu u akrilne organizatore u kojima na okupu nastojim držati svoje ruževe. Zatvaranje je čvrsto i nećete morati brinuti hoće li se otvarati gdje god ga ubacili. Drago mi je što essence ni sa ovom formulom nije odustao od svojih slatkastih voćnih mirisa proizvoda unutar ambalaža jer je to nešto što posebno volim i što me uvijek asocira na ove cjenovno pristupačne ruževe.


Tekstura ovog ruža je nešto divno. Kremast je i lak za nanošenje, pruža potpunu pokrivnost u jednom sloju, a istovremeno ima mat završnicu koja je posljednjih godina stekla zavidnu popularnost među ruževima. Naravno, radi se o velvet mat završnici, pa ovo nije ruž koji će odmah po nanošenju na usne biti potpuno mat i suh, i koji se nimalo neće se preslikavati, no upravo je zbog toga ugodan na usnama, ne isušuje ih ni satima nakon nanošenja, te neće naglasiti suhoću i svaku linijicu koju imate. Mali trik koji radim sa ovim ružem je da usne nakon nanošenja utisnem na maramicu kako bih uklonila površinski sloj koji u sebi ima blagi sjaj, a kako sam nekoliko puta primijetila da mi se razlio izvan konture gornje usne (jedva primjetno, ali je) običavam usne obrubiti olovkom prije nanošenja. 
Kroz prosječnih osam sati nošenja, ruž bih popravljala dva do tri puta što je sasvim očekivano za ovakvu formulu ruža i nijansu, a nije ni za zanemariti da ljeti češće unosim tekućinu i na taj način neizbježno utječem na trajnost ruža. Što se mene tiče, essence je ponovno napravio dobar posao po pitanju omjera cijene i kvalitete! :)


Cijena: 19, 90 kuna
Količina: 3, 8 grama
Rok upotrebe: 12 mjeseci od otvaranja

SASTAV: THYLHEXYL PALMITATE, KAOLIN, ALUMINUM STARCH OCTENYLSUCCINATE, CERA MICROCRISTALLINA (MICROCRYSTALLINE WAX), EUPHORBIA CERIFERA (CANDELILLA) WAX, METHYL METHACRYLATE CROSSPOLYMER, SYNTHETIC WAX, DISTEARDIMONIUM HECTORITE, PETROLATUM, SILICA DIMETHYL SILYLATE, METHOXY PEG-17/METHOXY PEG-11/HDI ISOCYANURATE TRIMER CROSSPOLYMER, VP/HEXADECENE COPOLYMER, GLYCERYL CAPRYLATE, BHT, OCTYLDODECANOL, TETRASODIUM PYROPHOSPHATE, PARFUM (FRAGRANCE), HEXYL CINNAMAL, LINALOOL, CI 77499 (IRON OXIDES)

Veselim se svakom vašem komentaru, a posebno me zanima jeste li isprobali ove ruževe, te koje roze ruževe vi volite koristiti! :)




*PR PROIZVOD

1 komentar:

  1. Divna nijansa ruza ali vuce mi na crvenu.. ne na rozu.. no, bas je posebna.
    A ja nosim sve roze nijanse.. svih brendova koje imam trenutno, no najdraži ruz mi je GR 08.

    OdgovoriIzbriši