utorak, 8. ožujka 2016.

#RECENZIJA: Estee Lauder Double Wear Stay-in-Place Makeup Light

Danas vam pišem o Estee Lauder Double Wear Stay-in-Place Makeup Light tekućem puderu.
Puder imam već dulje vrijeme, no nisam ga koristila svakodnevno jer sam htjela da mi što dulje potraje. Sada se već mirim da su zadnje kapi na izdisaju, pa je došlo vrijeme da napišem i recenziju. Razloge zbog kojih ga štedim još od početka ljeta i stavljam samo za neke posebnije prigode, vjerujem da ćete pronaći u tekstu koji slijedi.


PAKIRANJE
Ako ste ikada kupili neki Estee Lauder proizvod, onda ste navikli na njihova elegantna plava pakiranja sa zlatnim natpisima. Ambalaža samog proizvoda je rješena na najsretniji mogući način. Puder se, naime, smjestio u tubicu od fleksibilne plastike bež boje sa zlatnim čepom i plavim detaljima koja omogućava precizno doziranje i iskorištenje i zadnjih kapi koje se u njoj nalaze, te sprječava kontaminaciju proizvoda.


ODABIR NIJANSE
Estee Lauder Double Wear Stay-in-Place Makeup Light tekući puderu dolazi u 10 nijansi za koje nisam sigurna da li su sve dostupne i kod nas, no iskustvom poučena, vjerujem da nisu. Nijanse nisu raspodjeljene prema podtonovima kože kao što smo to navikli kod Estee Lauder podloga već samo prema intenzitetu i to na način da je 0.5 najsvijetlija, a 6.5 najtamnija nijansa. Iz nekog razloga vjerujem da su sve nijanse neutralnog podtona. S obzirom na to, ne mogu tvrditi kako će svaka od vas pronaći nijansu koja će u potpunosti odgovarat podtonu kože, no već sam toliko puta ponovila, pa ću i ovaj put to da isprobate puder na licu ili vratu prije kupnje, vidite kako izgleda na danjem svijetlu, te se ne žurite oko donošenja odluke. Ukoliko u blizini imate mjesto gdje će vam djelatnice isti puder nanjeti na kožu, iskoristite priliku da vidite kako će se on na vama ponašati jer to je u konačnici najvažnije.


FORMULA, POKRIVNOST, TRAJNOST
Puder je srednje gust, lako se stapa sa kožom i ostavlja prirodni izgled na koži. Prekrivnost mu je srednja do jaka. Ja ga stavljam u jednom sloju i to je sasvim dovoljno da prekrije sve nedostatke i lijepo ujednači boju lica. Jako je lagan i ne osjećam ga na koži tokom dana. Blagog je mirisa.
Ovo je jedna od najtrajnijih podloga koje sam imala prilike isprobati (trajnija mi je bila samo Estee Lauder Double Wear Stay in Place). Uglavnom ga skidam onakvog kakvog sam ga i nanjela (radni dan podnese bez problema), čak je i ljetne vrućine podnosio sa minimalnim prosijavanjem na području t zone. Trenutno ga koristim samo u nekim posebnim prilikama kada želim izgledati najbolje što mogu i kada mi je nužno da je šminka bezpogovorno ne klizi sa svoga mjesta.
Nijansa 2.0. mi je sad malo pretamna s obzirom da je puder kupljen po ljeti, no jedva primjetno. Kao što ćete moći primjetiti 2.0. nijansa je neutralna nijansa koja jedva primjetno naginje žutom podtonu.
Ovaj bi puder nazvala odličnom alternativom dobro poznatom Estee Lauder Double Wear Stay in Place puderu, no primjereniji svakodnevnom korištenju s obzirom da je laganiji. Pisati ću vam i o njemu, pa ćete moći usporediti dojmove.


ZA KOGA JE OVAJ PUDER?
Puder je namijenjen svim tipovima kože i što se toga tiče zbilja mislim da bi svima i odgovarao. Ne isušuje i ne ističe suhe djelove kože isto kao što ne izaziva dodatno mašćenje kože (oil-controling formula) niti čini proširene pore vidljivijima (jako bitno ako ne nanosite primer na ta područja). Puder je također deklariran kao photo friendly, pa će ta činjenica razveseliti mnoge selfie ovisnice. Ja se među takve ne ubrajam, no mogu garantirati da ćete na slikama sa ovim puderom izgledati besprijekorno.

SASTOJCI, ROK TRAJANJA, KOLIČINA I CIJENA
Sastojke možete vidjeti na slici ispod (ne znam gdje mi je pamet bila kada sam ovo fotografirala, isprike što ćete se malo pomučiti oko čitanja sastava).


Puder ne sadrži ulja, mirise, nekomedogen je i dermatološki ispitan. Sadrži SPF 10.
Za količinu od 30 mililitara morati ćete izdvojiti oko 350 kuna. Opravdano? Pa, mislim da je...s obzirom na poveću količinu high end tekućih podloga koje sam isprobala, ova mi je pružila sve što je obećala.

ZAŠTO BI PONOVNO KUPILA ESTEE LAUDER DOUBLE WEAR LIGHT?
  • odlična prekrivnost 
  • trajnost
  • lagan na licu
  • ne sadrži ulja, mirise, nekomedogen je, SPF 10

Jeste li isprobali koju Estee Lauder tekuću podlogu?
Kakvi su vaši dojmovi?
Pišite mi! :)












Broj komentara: 6:

  1. Baš si me razveselila ovom recenzijom danas! Odlično! I normalna i light verzija su mi u podsvijesti već neko vrijeme i sad sam stekla odličan uvid u ponašanje :) Hvala draga! :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Upravo je preživjela dan trčkaranja okolo jer sam je jutros stavila za neko slikanje bez promjena...ako nekom proizvodu odobravam svaku kunu cijene, to je ovaj!
      Drago mi je da sam ti pomogla! Nema na čemu! :*

      Izbriši
  2. Upravo po googlu trazim recrnzije ovog pudera i razlike izmedju light i obicne verzije. Moja mjesovita, problematicna koza stvarno ne izgleda dobro ljeti sa niti jednim drogerijskim puderom i izivciram se uvijek kad imam neku svecaniju priliku i dodje trenutak kad moram odabrati puder.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja sam davno odustala od drogerijskih pudera :/ moja preporuka za bilo koju svečaniju prigodu pod čim podrazumijevam događaje za koje šminka treba biti dugotrajna i izdržati vrućinu, znojenje i slično je Double Wear obična verzija..to je puder u koji bi investirala i zadnju lipu kada želim kvalitetnu i dugotrajnu podlogu, a najviše garanciju da će mi lice izgledati lijepo u prigodama koje uključuju puno slikanja..Light verzija mi je sa druge strane više laganiji puder za svaki dan (pogotovo ljetnji) koji se odlično nosi sa vrućinom...pokrivnost je kod oba odlična, iako za mrvu jača kod obične verzije..Najbolje je otići u drogeriju i zamoliti djelatnice da vam nanesu na lice ono što želite kupiti, izaći na danje svijetlo i vidjeti da li vam odgovara nijansa, pratiti ponašanje pudera na licu i tek onda donjeti odluku! Da se mene pita, pronaći savršen puder za sebe je možda i najizazovniji dio kod traženja dekorativnih komada kozmetike ;) ako vam mogu na koji način pomoći, slobodno mi pošaljite poruku na Facebook stranicu jer tamo prije doputuje do mene :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Pozdrav, gdje se može kupiti?? Hvala !

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako ste iz HR, naći ćete ga u Anabellama, Mulleru i Douglas parfumerijama od onih prodajnih mjesta koja su meni poznata da ga sigurno drže. Preko weba ga možete naručiti sa Douglasove stranice, a od inozemnih stranica svakako preporučam Feelunique.com jer su mi se najviše iskazali oko same pošiljke i brzine dostava.

      Izbriši