srijeda, 26. travnja 2017.

#RECENZIJA: Revlon Colorstay tekući puder za suhu/normalnu kožu (150 Buff)

Danas vam napokon tipkam svoje mišljenje o Revlon Colorstay tekućem puderu za suhu/normalnu kožu. Kada kažem napokon, mislim to zbog našeg dugog druženja posljednjih nekoliko mjeseci i dojmova koji su se mijenjali sukladno sa stanjem moje kože. Mislim da je najbolje da u početku odmah podsjetim kako je moj tip kože mješoviti (normalni sa masnijom t zonom), ali i kako je u vrijeme kupovanja ovoga proizvoda moja koža bila izrazito dehidrirana što je i bio razlog da sam se između dvije varijante pudera odlučila na ovu za suhu/normalnu kožu za koju sam vjerovala da će manje podupirati tada postojeće stanje sa crvenom, suhom i ljuskavom kožom.


Za početak, osvrnuti ću se na ambalažu jer mi je ona prilikom isprobavanja radila najmanje problema. Ambalaža je izrađena od prozirnog stakla sa plastičnim čepom i sa minimalno detalja. Rekla bih da je dovoljno čvrsta i da se neće razbiti ukoliko nesretnim slučajem poljubi pod.
S obzirom da se ovom puderu dugo zamjeralo nedostatak pumpice, drago mi je što se tome stalo na kraj. Obožavam pumpice na puderima jer osim što olakšavaju doziranje sa njima najmanje prljam i najhigijenskije su.


Puder je srednje gust i relativno se brzo suši na licu tako da ga je najbolje odmah izblendati da se poštedite grubih linija. Nisam primijetila da ga nečim teže nanosim, a u većini slučajeva sam koristila Real Techniques Miracle Sponge ili Petra Lovely Hair M1 ravno rezani kabuki kist. Nakon nanošenja ne okisidira. Miris je blag i nije mi smetao.

Ono što obavezno morate napraviti prije nanošenja ove tekuće podloge je konkretna hidratacija kože. Ono što mi je od samog početka bilo nejasno u vezi ovoga pudera jest činjenica da je namijenjen normalnoj do suhoj koži, a isticao mi je svaki mogući suhi dio na licu. I to se nije promijenilo od stanja dehidracije, pa do sada kada mi je koža u (nazovimo to) mojem uobičajenom stanju. Jednostavno, ako imam suhih dijelova, ovaj tekući puder će ih dodatno naglasiti.

Također, u početku kada ne bi dovoljno hidratizirala lice, podloga  je izgledala  suho, neprirodno, javljao se osjećaj zatezanja i cijelo vrijeme bih bila svjesna tog sloja na sebi. Kako sam riješavala stanje sa dehidracijom tako mi ga je bilo i lakše nositi. I dalje ovo nije najalaganija podloga koju imam i sigurno je neću preporučiti nekome tko je inače najzadovoljniji laganim toniranim kremama i puderima slabije prekrivne moći, no postalo mi je podnošljivo nositi ga čitav dan i to je drastična promjena u odnosu na početak kada bih ga isprobavala i niti sat nakon nanošenja poželjela skidati jer nisam imala osjećaj da mi koža pod njim diše. Ponovno se pitam kako bi osoba sa suhom kožom mogla biti zadovoljna ovom podlogom. Trenutna završnica koju mi pruža je za mrvu više mat, no što bih htjela, no kroz dan mi sve ljepše izgleda na koži.

Prekrivanje je srednje i definitivno najkonkretnije koje sam dobila od nekog drogerijskog pudera do sada. Može se nadograditi, no sa time bih kod masnije kože bila pažljiva, a  kod suhe čak i preskočila jer je moguće da će u samo par suvišnih poteza izgledati neuredno. U mom slučaju nije bilo potrebe za nadogradnjom jer bi mi u jednom sloju pokrio sve što sam željela ˝sakriti˝. Iznenadilo me što se pokazao podnošljivim u okoloočnom području i što se u tankom sloju nije uvlačio u linije.

Pore mi nije isticao, a slagao se i sa svakom bazom sa kojom sam ga koristila tako da mu je to jedna od rijetkih karakteristika na koju nemam baš ništa za prigovoriti kao ni na nakupljanje u uobičajenim predjelima lica tijekom dana.

Kao što sam prethodno napisala, podloga mi je po nanošenju malo suše mat završnice nego što inače preferiram, no upravo zbog sebuma koji koža luči kroz dan postaje puno prirodnijeg izgleda kako se odmičem od vremena kada sam je nanijela. Među svim drogerijskim puderima koje sam do sada isprobala, ovaj se pokazao najdugotrajnijim jer izdrži u prosjeku 6 sati bez prosijavanja, a ukoliko ga nosim tijekom čitavog dana, ne primjećujem da se skinuo sa lice igdje osim sa nosa što je dodatno potaknuto i maramicama u njegovoj blizini.

Još jedna dodatna pozitivna karakteristika ovoga proizvoda je svakako dodatak SPF 20 i to što unatoč tome ne stvara pretjerani odbljesak na fotografijama.

Nijansa koju sam odabrala je 150 Buff. Radi se o jako svijetloj nijansi neutralnog do blago žutog podtona kakav inače i imam.  Nijansa mi je dovoljno svijetla, no primijetila sam da mi na licu blago povuče na neutralniju stranu, tako da se ne bih žalila da ima nešto više žutog podtona u sebi.


Bočicu sam platila oko 110 kuna, a sadrži 30 mililitara sa rokom upotrebe 24 mjeseca od otvaranja. Sastojke vam prenosim ispod (parabeni!).


Iako sa ovim proizvodom nisam u potpunosti zadovoljna od samoga početka, s vremenom mi je postajao sve draži i sada se neke dane i rado odlučim na njega. To su svakako dani kada je moja koža bez suhih dijelova, na prethodno nanesen deblji sloj hranjive kreme, a trebam konkretnu pokrivnost i podlogu koja će se na licu zadržati čitav dan. Jako mi se lijepo slaže i u kombinaciji sa nekim hidratantnijim podlogama tako da svakako neće ostati neiskorišten kako sam to možda pomišljala u početku. Ostaje mi misterij kako je zamišljeno da ovaj puder surađuje sa suhom kožom, a znatiželjna sam i kako bi se ponašao na masnoj s obzirom da mi se čini da bi na takvu kožu najljepše ˝sjeo˝. Veselim se svakom vašem iskustvu koje ćete mi ostaviti u komentarima!
Da me ne boli baciti toliki iznos novaca na još jednu bočicu, isprobala bih i drugu verziju baš zato što mi je nezamislivo ovaj puder nanijeti na suhu, pa čak ni na normalnu kožu, a zdrav razum mi govori da bi u verziji koju sam kupila trebalo biti više hidratantnih sastojaka ili barem manja količina onih matirajućih.

Jeste li isprobale Revlon Colorstay tekući puder?
Kakva su vaša iskustva?
Pišite mi! :)





Broj komentara: 12:

  1. Općenito mi je neshvatljiv pojam da itko stavlja puder na ne pripljemljenu kožu bez obzira na tip, ovaj puder nisam isprobala-još, ali sve me nekako privlači sve više...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni je, puder bi mi pozelenio od muke da ga stavim na lice, a prethodno nisam nanjela bar kremu...

      Izbriši
  2. Trenutno ga koristim vec dulje vrijeme i od mene samo rijeci hvale!

    OdgovoriIzbriši
  3. Probala sam onu za masnu kozu i on isto jakoooo istice suhe dijelove. Za ovaj koji ti imas nije prvi put da cujem da isto istice suhe dijelove i bas mi je to cudno.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zapitaš se ima li uopće razlike između tih dviju verzija...

      Izbriši
  4. http://lovemesomefashion5.blogspot.hr/2017/04/recenzija-revlon-colorstay-tekuci-puder.html

    Evo ako nekog zanima kod mene je recenzija za mješovitu i masnu!

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja dugo vremena koristim verziju za masnu i mješovitu kožu, ali mi također uopće ne odgovara tijekom zimskih mjeseci kada mi je koža dehidrirana. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Očito su pokušavajući stvoriti mat i trajnu završnicu kiksali sa sastojcima koji bi se pobrinuli za hidrataciju :/

      Izbriši
  6. Imam jako suhu kozu i ovaj puder mi uopce ne istice suhe djelove dok onaj za masnu da. I nije mi tezak na licu niti me zateze. Odlicna mu je trajnost ali slabije prekriva, to mu je jedina mana i da izbor nijansi. Meni bolje pasu nijanse za masniju kozu nego ove za suhu kozu. Za masnu kozu su nijanse vise zutog podtona dok su za suhu neutralnog ili cak rozog podtona 😏

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Odlično je čuti i drugačija iskustva! Imaš li baš ovu formulu (isto pakovanje)? Mijenjana je i formula u međuvremenu, pa me zanima da li sigurno koristimo isti puder :)

      Izbriši