ponedjeljak, 29. kolovoza 2016.

#RECENZIJA: Mac Prep+Prime Fix+ Skin Refresher/Finishing Mist

Obećala sam recenziju Mac Prep+Prime Fix+ čim kupim novu bočicu i poslikam je iz svih kutova, te je sada napokon došlo vrijeme da odgovorim na pitanja koja su mi u posljednje vrijeme postavljale mnoge djevojke i rasčistim neke nedoumice vezane uz ovaj proizvod.


Prvo i najvažnije što želim reći prije nego što se bacim u detalje jest to da Mac Prep+Prime Fix+ nije proizvod za fiksiranje šminke unatoč tome što mnoge buni riječ Fix u nazivu. Riječi Fix u ovome slučaju možemo dati značenje "popravljanje" što će vam biti lakše shvatiti kada vam napišem njegove osnovne namjene niže u tekstu, no nikako ne "fiksiranje" u smislu da bi proizvod trebao osiguravati trajnost vaše šminke na licu, odnosno znatno produžiti njezino trajanje.

Kada smo rasčistili najosnovnije i najčešće pitanje, vraćamo se na sam početak i krećemo od ambalaže.
Poput većeg broja ostalih proizvoda iz Macovog asortimana i Fix+ dolazi u elegantnoj kartonskoj kutiji crne boje sa sitnim šljokicama na čijoj su pozadini smještene osnovne informacije o proizvodu, načinu korištenja, te roku trajanja i sastojcima koje već znate da ćete pronaći na kraju posta ukoliko vas budu zanimali.
Sama ambalaža proizvoda izrađena je od deblje, lagano zamućene plastike i čepa koji se zakretanjem u stranu može "zaključati". Na pozadini su ponovljene informacije o načinu korištenja. S ovom minimalističkom ambalažom sigurni ste od katastrofe jer nema šanse da ona pukne niti da sadržaj iscuri kroz "zaključani" čep. Nakon što ispraznite bočicu, možete odvrnuti čep, uliti i nastaviti koristiti neku drugu tekućinu iz nje. Moj je slijedeći pothvat izrada vlastite hidratantne tekućine za osvježavanje lica.


Sama tekućina je prozirne boje i izrazito ugodnog mirisa. Koristi se na način da se lice našprica sa udaljenosti od 30 centimetara. Na licu bi nakon špricanja trebao ostati osjećaj kao da ste prošli kroz vodenu maglicu, nikako ne mokar. Upija se ubrzo po nanošenju.

Fix+ je prema riječima proizvođača namijenjen:

  • Hidrataciji kože 
  • Setiranju šminke 
  • Osvježenju kože i šminke
Što se hidratacije kože tiče, Fix+ savršeno funkcionira kada želite hidratizirati lice prije šminkanja ili samo pojačati hidrataciju u vašoj njezi ako ga nanesete prije kreme za lice. Nije neko iznenađenje ako uzmemo u obzir sadržaj vitamina i minerala, kamilice i krastavca koji su odlični za borbu protiv dehidracije, zelenog čaja, kofeina, pentenola koji će pomoći kod iritacija i ostalih blagotvornih sastojaka. Da će pomoći osobama sa izrazito suhom i perutavom kožom ne mogu tvrditi (jer sama nisam vlasnica takve kože), no ono što je sigurno je da ne može štetiti kao ni osobama sa osjetljivom kožom. Moju mješovitu kožu jako lijepo omekša i u konačnici tekući puder i ostali proizvodi puno ljepše "sjednu" na nju. Masnoj koži također mislim da nema razloga smetati. Fix+ u ovu svrhu ne koristim stalno već onda kada osjetim da mi koža žeđa za dodatnom hidratacijom i želim joj olakšati nošenje šminke toga dana.

Sa druge strane, Fix+ gotovo svakodnevno koristim za setiranje šminke. Osim što jako lijepo zagladi kožu i stopi svu šminku koju ste na sebe nanjeli, odličan je saveznik ukoliko ste pretjerali sa nekim od praškastih proizvoda jer će to učiniti manje vidljivim. Posebno sam primjetila da highlighter izgleda besprijekorno nakon špricanja sa ovim proizvodom. 
Sklona sam vjerovati da upravo zbog toga što se šminka tako stopi nakon špricanja, da joj odstranjenjem viška proizvoda, produljujemo i vijek trajanja. No, kako sam na samome početku naglasila, proizvod nije fiksator i isključivo u tu namjenu ga ni ne kupujte.

Za osvježavanje lica i šminke Fix+ koristim nešto rjeđe, pogotovo u ljetnom periodu. Tu namjenu obavlja besprijekorno jer je lice nakon špricanja mekano i osvježeno, štoviše odiše zdravim sjajem koji će vas iznenaditi nakon nekoliko sati provedenih ispod teže šminke. Kao što sam već napisala, ljeti ga u tu svrhu preskačem jer imam češću potrebu za osvježavanjem tijekom dana, a u moru pristupačnih termalnih voda koje mogu poslužiti u tu svrhu, suludo mi je trošiti proizvod koji nisam tako jeftino platila, a nezamjeniv mi je (trenutno) kad je u pitanju prethodna namjena.

Osim navedenog, Fix+ možete koristiti i kao sredstvo za:
  • pojačavanje pigmentacije praškastih proizvoda
  • izvlačenje linija na kapcima/fiksiranje eyelinera
  • nanošenje pigmenata
  • oživljavanje osušenih proizvoda
  • "razvodnjavanje" teških tekućih pudera ili olakšavanje njihova nanošenja
Fix+ osim za setiranje šminke, često koristim i za pojačavanje pigmentacije praškastih proizvoda. Uglavnom su to sjenila koja sadrže čestice shimmera ili glittera jer sa Fix+ one jako dolaze do izražaja, ali i kod raznih drugih praškastih proizvoda poput bronzera i rumenila. Nema tu nikakve mudrosti, poprskate kist na koji ste prethodno nanjeli proizvod, aplicirate ga i divite se pigmentaciji koju ste dobili.

Fix+ DOLE
Možete ga iskoristiti i da od svakog sjenila za oči napravite eyeliner. Našpricate kosi kistić, umočite u sjenilo i izvučete liniju. Ako to isto učinite preko prethodno nanesenog tekućeg tuša, garantiram da ste bez brige oko eyelinera dulje vrijeme.

Ako koristite pigmente, onda se često susrećete sa njihovim rasipavanjem i mukom kada to sve kasnije trebate čistiti. Idući put, našpricajte kist sa kojim ćete nanositi pigment i umočite ga ravno u posudicu.

Također, ako vam se osušio neki proizvod u gelu, kremi i sl. ne bacajte ga odmah već pokušajte oživjeti sa ovim proizvodom. Meni je bio najbolji saveznik kada mi se gel za obrve počeo sušiti. Istisnula bi malu količinu gela, poprskala sa Fix-om i dalje sve po starom kao da se nikada nije ni osušio. Negdje sam pročitala da pali i kod maskara što nisam isprobala, no vjerujem da bi moglo funkcionirati.

Posljednji način korištenja na mojoj listi, no zasigurno ne i zadnji koji ću otkriti jest da gustim tekućim puderima dodam manju količinu Fix-a i na taj način dobijem mnogo lakši i prozračniji proizvod što mi je posebno važno u ljetnom razdoblju. Primjetila sam i da ako ga nanesem na kabuki kist za tekući puder ili spužvicu puno lakše nanesem takve proizvode.

Fix+ GORE
Još su mi ostale obećane informacije sa poleđine ambalaže. Proizvod dolazi u količini od 100 mililitara (nerijetko se može naći i bočica od 30 mililitara, no koliko mi je poznato njih nema u stalnoj prodaji već ih izbacuju povremeno). Treba ga potrošiti u roku od 24 mjeseca od otvaranja što je sasvim dovoljno jer u prosjeku jedna bočica potraje par mjeseci. Za bočicu ćete izdvojiti 18 eura, odnosno oko 140 kuna.
Proizvod je dermatološki i oftalmološki ispitan, te nekomedogen.
Sastojke možete vidjeti ispod.


Jako volim ovaj proizvod, iako ga ne smatram nečime što morate nužno imati. Svakome kome nije problem izdvojiti taj iznos, naravno preporučam da ga barem jednom isproba, no svakako vjerujem da se sve prethodno napisano može postići i puno jeftinijim proizvodom, a uz malo volje možete probati izraditi i vlastitu home-made inačicu ;)

Jeste li isprobali Macov Prep+Prime Fix+ ili neki sličan proizvod?
Pišite mi! :)




Broj komentara: 12:

  1. Istina, sam naziv moze buniti ponekad čovjeka, ali defintivno po meni ima opravdanu cijenu jer zaista radi svoj posao.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Iskreno, mislim da bi cijena mogla ići i niže bez prevelikih gubitaka za tvrtku, no proizvod je kvalitetan, tu je dugogodišnje povjerenje korisnica, bezbroj pozitivnih recenzija, a i dobra reklama iza brenda, pa vjerojatno nemaju potrebe za time!

      Izbriši
  2. Izgleda dobro, vjerujem da radi svoj posao kad ima toliko vjernih korisnika.
    No, ja nekako izbjegavam mac jer pokusavam sto vise izbjegavati brandove koji testiraju na zivotinjama. Nazalost, koristim neke koji ipak testiraju, ali barem rade na tome da se poprave (u nekim drzavama testiraju, nekim ne) dok to nije slucaj kod maca.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Divim ti se na tome! Ja se također trudim kupovati cruelty free proizvode, no ne polazi mi uvijek za rukom...za Mac nisam ni išla za time da testiraju na životinjama :/

      Izbriši
  3. Joj ja sam svoj potrošila a bio mi je odličan baš za sve..malo mi je skup za nešto što ću brzo potrošiti,ako naletim negdje sa strane jeftinije kupujem ga sigurno (znaš i sama gdje kupujem kozmetiku) svoju boćicu kupila sam za 100 kn potpuno novu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja ga koristim svaki dan i iznenađujuće mi dugo potraje :) I moja prva bočica je bila sa te stranice ;)

      Izbriši
  4. Odlična recenzija, sve si rekla, ovo spremam u favorite :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Eto, naucila svoje i sad cu ga isprobat za sto svrha! 👍

    OdgovoriIzbriši
  6. Citala sam puno recenzija o ovom proizvodu. Hocu , necu, hocu, necu... Malo ili veliko pakovanje.
    Tek nakon tvoje sam ga automatski narucila. Ma nek ide zivot! Valjda ce biti dobar.:-) :-*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe, baš mi je drago da sam "kriva" :)
      Javi dojmove! ;)

      Izbriši