subota, 23. prosinca 2017.

#RECENZIJA: Bioderma Sensibio Gel Moussant pjenušavi gel za pranje izrazito osjetljive kože

Nećkala sam se pisati li ovu recenziju ili ne s obzirom da vam čistilice za lice nisu zanimljive koliko i dekorativna kozmetika (koje, usput rečeno, imam gomilu isprobane, a nikako da stignem napisati postove), no čim mi Google, prilikom pretrage, nije izbacio niti jednu recenziju Bioderminog Sensibio pjenušavog gela, znala sam da mi je dužnost da podijelim svoje dojmove sa vama s obzirom da sigurno postoje osobe sa izrazito osjetljivom kožom koje posjećuju ovaj blog i koje će možda poželjeti kupiti ovaj proizvod, a nigdje neće naići na iskustva onih koji su je koristili što meni često puta presudi u odluci kupiti određeni proizvod ili ne. Ako ova recenzija pomogne i jednoj osobi, da zaključi hoće li joj ovaj proizvod odgovarati ili ne, znam da sam joj sa razlogom posvetila mjesto na blogu.

Krećem, kao i inače, od ambalaže, no neću joj posvetiti previše prostora jer nemam reći puno više od onoga što ćete i sami vidjeti iz fotografija. Biodermine proizvode za osjetljivu kožu ćete najlakše prepoznati po njihovim ambalažama u ružičastoj/crvenoj boji ili po detaljima na ambalažama u tim bojama. Pumpica ambalaže se može ˝zaključavati˝ što je odlično ako putujete negdje i morate proizvod nositi sa sobom, bez greške dozira proizvod i ni u kojem trenutku nije zablokirala što ovoga puta spominjem isključivo iz razloga što sam to doživjela od ambalaže proizvoda koji mi se trenutno nalazi u kupaonici.


Proizvod je blagog mirisa, prozirne boje i srednje guste teksture. Prilikom umasiravanja u lice, a zatim i u dodiru sa vodom se pretvara u laganu, pjenušavu teksturu. Morati ćete pripaziti na količinu koju nanosite na lice jer ako je ona prevelika, trebati ćete dosta umivanja vodom kako bi se proizvod u potpunosti isprao sa lica (a to će gotovo sigurno izazvati zatezanje kod suhe kože). Količina koja se kod mene pokazala odgovarajućom je pola pumpice ujutro, cijela uvečer kada na licu i očima imam i šminku.

Evo što se na ambalaži navodi za ovaj proizvod:

Sensibio Gel Moussant  je blago hidratantno sredstvo za pranje, posebno prikladno za osjetljivu i netolerantnu kožu lica. Nježna baza za čišćenje osigurava dobru podnošljivost, bez nadražaja, crvenila i zatezanja kože nakon primjene. Može se koristiti i za uklanjanje šminke s područja oko očiju.
Način primjene: nanijeti na mokru kožu, lagano umasirati, a zatim dobro isprati i nanijeti odgovarajuću kremu za njegu. Koristiti ujutro i/ili navečer.

Gel nisam koristila po nekoj ustaljenoj šabloni već kada bih ga dohvatila u ruke s obzirom da sam u prethodnom periodu imala više otvorenih čistilica, no korišten je, kada ne i ujutro i uvečer, barem jednom dnevno. Dok mi je u sklopu jutarnje njege predstavljao sve što mi je bilo potrebno za odstraniti tijekom noći nakupljene nečistoće i izlučeni sebum, uvečer sam ga koristila u kombinaciji sa dodatnim proizvodima. Lice bih prije korištenja gela prošla Sensibio H20 micelarnom otopinom (RECENZIJA), a zaostalu šminku na očima bih odstranila Mixinim dvofaznim odstranjivačem. Odlično je što gel ne iritira oči. Koža mi nakon umivanja bude čista, osvježena i nadasve ugodnog osjećaja, bez isušenosti i zatezanja. Inače, nemam osjetljivu kožu u toj mjeri da na sastojke iz proizvoda za čišćenje lica reagira crvenilom i nadražajem, no, barem prema onome što iz sastojaka mogu zaključiti, smatram da tih reakcija sa ovim proizvodom ne bi trebalo biti. Ako je vaša osjetljiva koža, istovremeno i koža sklona nepravilnostima, ne preporučam ovaj proizvod jer pecka na području nezacijeljenih krastica od akni.

Cijena za 200 mililitara proizvoda iznosi 88 kuna. Proizvod valja potrošiti u roku od 6 mjeseci od otvaranja. Sastojke možete vidjeti niže. Ne sadrži parfeme, parabene, te je hipoalergen.


Jeste li isprobali već Biodermin pjenušavi gel ili koji drugi proizvod za čišćenje lica iz asortimana?
Preporučate li neki/e?
Pišite mi! :)








Nema komentara:

Objavi komentar