četvrtak, 29. listopada 2015.

#NEW IN/ preparativa /1/


Stigla su hladnija razdoblja, a i zima će uskoro na velika vrata. Tokom ovih nemilosrdnih mjeseci koža žeđa za pojačanom njegom i dodatnom hidratacijom. Neovisno o tipu kože, većina se zimi susretne sa neugodnim simptomima dehidracije. 
Ja sam se ove godine pripremila, a vi?

Ovogodišnji izbor pao je na dva nova proizvoda. Za uklanjanje šminke i nečistoća sa lica, te pripreme kože za njegu ostajem  vjerna svojim sad već gotovo praznim Avene bočicama.  

Prvo što sam kupila je Estee Lauder Hydrationist Maximum Moisture Creme (cijena 439,90 kn).



Što se kreme tiče, tu uopće nije bilo dvojbe. Ovu kremicu promatram već duže vrijeme i sada sam si je napokon uspjela priuštiti. Kada su Estee Lauder proizvodi u pitanju, nikada ne dvojim jer su mi se svi do jednog  pokazali bez zamjerki. Ne sumnjajte u to da će puno recenzija biti upravo o tim proizvodima i da nećete biti pošteđene moje Estee Lauder opsesije. No, da ne duljim, ovu sam kremu odabrala  iz tog razloga što se moja koža zimi počinje ponašati urotnički ukoliko joj ne osiguram dovoljnu količinu vlage.  Perutanje i zatezanje kože samo su neki od neugodnosti koje mi priušti. U Estee Lauder kažu kako Hydrationist jamči intenzivnu hidrataciju koja traje do 24 sata, te vidljivo pospješuje vitalnost kože. Namijenjena je normalnoj, mješovitoj i suhoj koži, a za optimalan učinak preporučuju da se nanosi ujutro i navečer nakon obnavljajućeg seruma. Trenutno u ladici čuvam primjerak od 15 ml Advanced Night Repaira koji ubrzo namjeravam potrošiti kao kratku obnavljajuću kuru. Vjerujem da ste za taj serum već svi čuli i da su tu riječi nepotrebne. Tko je probao, vjeruje u njegovu učinkovitost, tko nije, preostaje mu da se uvjeri. Mislim da ove zime simptomi dehidracije nemaju šanse protiv ovakvih preparata, no to mi tek slijedi da se uvjerim, a neću propustiti ni da vas informiram o rezultatima.

Kako je u Douglasu nedavno bila akcija u pola cijene na određene proizvode, nisam propustila da se bacim u potragu i za nekim hidratantnim serumom koji će biti točka na i moje zimske borbe sa dehidracijom kože. Između nekoliko seruma koji su bili unutar budžeta, odlučila sam se za Chanelov Hydra Beauty serum (cijena 629,00 kn). 



Glavni sastojak seruma je cvijet bijele kamelije dobiven polifrakcijom koji  je Chanelov patent u metodama ekstrakcije korisnih sastojaka iz biljaka. Formula je obogaćena hijaluronskom kiselinom i ekstraktom plavog đumbira koji se smatra vrlo snažnim antioksidansom u kozmetološkoj industriji. Miris je božanstven, no na to su navikle sve korisnice Chanelovih proizvoda i to nije nikakvo iznenađenje. Ono što za ovo kratko vrijeme korištenja mogu reći da je stvarno lagan na koži, koža je hidratizirana, ne zateže i zbilja se brzo i lijepo upija. Hoće li biti dovoljan u nadolazećim mjesecima,čitati ćete u recenziji koju ću pripremiti nakon što ga pomno ispitam.




Koji su Vaši saveznici u borbi sa zimskim uvjetima? Mijenjate li svoju rutinu njege kože sukladno vremenskim prilikama? Pišite mi...

2 komentara:

  1. Draga Iva, drago mi je da si pokrenula blog!!:)) vidjeti ćeš da imam dosta proizvoda koji su mi dobri i koje uvijek imam ovisno o tome kakve su mi potrebe kože, moja trenutačna rutina se sastoji tako da perem lice sa
    clinique liquid soap ili avene cleanance gel nettoyant ili clinique rinse-off foaming cleanser
    potom, tonik Lancome tonique douceur(softening hydrating toner) ili caudalie(grape water)
    krema za po danu mi je ili clinique ddml ili caudalie moisturizing sorbet za osjetljivu kožu, poslije toga, ako NE stavljam puder neku kremu sa spf-om, a ako stavljam puder "kao primer" Bioderma pore refiner
    za po noći jest EL advanced repair serum i potom clinique mouisture surge intense ili benzaknen 5% ili kada mi je koža perutava i suha(riječka bura hihi) tada over night masku od clinique moisture surge..
    Za oko očiju uvijek i zauvijek all about eyes od clinique.. :)
    Piši nam još i češće.. xxx

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga moja Lucija! Drago mi je da je baš tvoj kometar prvi! :) primjetila sam da smo obje lude za istim Clinique proizvodima, a Caudalie mi je trenutno na listi proizvoda koje želim isprobati...nadam se da će ti se svidjet daljni postovi, a do tada vidimo se na faxu ;) :*
      (p.s. napravila sam bloglovin, al će potrajati dok se naučim koristiti time)

      Izbriši