subota, 20. veljače 2016.

#RECENZIJA: Apivita Natural Serum Radiance

Nakon Apivitinog prirodnog seruma za hidrataciju, na red je stigao prirodni serum za blistavost. Klikom na link iznad možete pročitati osnovne podatke o Apiviti i serumima koje sadrži u svome asortimanu, pa smatram da nema potrebe to ponovno pisati ovdje.


Apivitin prirodni serum za blistavost sa borovnicom i vitaminom C dolazi u zelenoj bočici od debljeg stakla, a dozira se pipetom. Za razliku od  seruma za hidrataciju kod kojeg mi pipeta nije bila od neke prevelike koristi, sa ovim se ona puno bolje složila  i redovito sa pipetom vadila serum što zapravo jako iznenađuje jer je ovaj serum gušći od prethodnoga. Problemi nastaju sad pred sam kraj jer je količina preostalog seruma tako malena da ga pipeta ne može dohvatiti, a nije ga lako isipati upravo zbog te njegove gustoće.


Ukoliko usporedite slike ova dva seruma moći ćete vidjeti kako su oba bijele boje, no ovaj izgledom podsjeća na fluid, za razliku od seruma za hidrataciju koji je bio više vodenastije teksture. Količina sa slike je dovoljna za jedno nanošenje.


Kako sam serum za hidrataciju većinom koristila ujutro, možete zaključiti da je serumu za blistavost pripala čast da bude zvijezda moje večernje njege. Nanosim ga na očišćenu kožu lica, te ostavljam neko vrijeme da se potpuno upije prije nego li nanesem kremu. Ostavlja lagano ljepljiv osjećaj na koži, no on nestaje nakon jako kratkog vremena. Miris je nešto primjetniji, citrusni, no meni ne smeta i zapravo mi je osvježavajući.

Recenziranje Apivitinog prirodnog seruma za blistavost sa borovnicom i vitaminom C nije mi bio neki preveliki izazov jer zapravo niti jedan navod koji je moguće golim okom primjetiti, a proizvođač je naveo za ovaj proizvod nije opovrgnut sa moje strane. Ono što iz Apivite obećavaju je slijedeće:

  • smanjenje diskoloracije i poboljšanje cjelokupnog tona kože zahvaljujući borovnici i vitaminu C
  • poboljšanje blistavosti kože i mikrobora za 28% zahvaljujući borovnici i vitaminu C
  • snažna antioksidacijska zaštita zahvaljujući vitaminu C, šipku, naru i propolisu
  • održavanje dugotrajnosti stanica zahvaljujući koenzimu Q10
Nakon ovog seruma koža je blistava, revitalizirana i bez tragova umora. Isprobano čak i u vrijeme kada mi je nedostajalo sna  napretek i kada se stresu nije nazirao kraj. Primjetila sam da mi koža izgleda zdravije, svježije i ujednačenije od kada ga koristim, ten mi je manje siv i općenito sam zadovoljnija svojom kožom.

Koristim ga otprilike dva mjeseca i bočica je tek sad pri kraju što je utješno s obzirom da i ovaj serum dolazi u količini od 15 mililitara. Ponovno je tu i cijena od 299,00 kuna oko koje smo se svi složili da je pretjerana, s time da za razliku od seruma za hidrataciju, za ovaj ću sigurno ponovno izdvojitu tu svotu jer ne znam kako da mi koža više uopće živi bez njega. Zaboravila sam vam u prošlom postu napisati kako je cijena seta kojeg sam kupila 499,00 kuna što znači da ako kupujete oba seruma u setu štedite 100 kuna. Ovoga ću puta probati biti pametnija i potražiti strani web shop sa kojeg se može naručiti jer je cijena vjerojatno puno niža (ukoliko uspijem, o tome vas naknadno obavjestim na Facebook stranici bloga).
Sastojke možete pogledati ispod, naravno i ovaj je serum u potpunosti bez parabena, silikona, propilen glikola, mineralnih ulja i ftalata, sa 96% prirodnih sastojaka. Rok trajanja mu je 6 mjeseci uz napomenu da ga pažljivo čuvate na tamnijem mjestu i ne previsokoj temperaturi zbog sadržaja antioksidansa.



Ovaj serum preporučam svim dobnim skupinama i tipovima kože jer dobra doza antioksidansa ne može štetiti (izuzev ako ste alergični na neki od sastojaka). Nikada nije prerano da se počnete boriti protiv slobodnih radikala i pobrinete se za svoju kožu danas da kasnije nebi žalili!

Jeste li isprobali ovaj serum?
Imate li vi neki omiljeni serum sa vitaminom C koji preporučate?
Pišite mi! :)






Broj komentara: 5:

  1. Nisam još probala, ali nakon tvojih recenzija bacam oko na ovaj zeleni :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ovo moraš probat, ali stvarno...ja još uvijek ne vjerujem kakav učinak ima na mojoj koži :)
      Još kada bi se našao neki strani web shop koji uvozi kod nas, gdje bi bio kraj sreći! Jučer sam našla grčku stranicu koja nažalost nema ovog seruma, ali ima maske (ona pakiranja sa dvije vrećice) koje su kod nas oko 50 kuna, a tamo 2 eura! Poražavajuća je činjenica da takve dvije maske sa poštarinom od 8 eura i dalje dođu manje nego da ih kupiš kod nas :(
      Ne odustajem od potrage! :D

      Izbriši
  2. Toliko dugo mi je na listi želja da stvarno više nema smisla! :D Nadam se da ću uskoro u Zagreb pa da ću ga uzeti, jer kod nas nema da se kupi. :/ A ako nađeš super ponudu na nekom online shopu obavezno javljaj. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sigurno ću javit jer smatram da mnogi puno propuštaju upravo zbog te cijene! :)

      Izbriši
  3. Nije ti baš lijep način samopromocije! Ako ćeš već ostavljati komentare po blogovima bar se potrudi pročitati post i komentirati ono o čemu se radi..sve možemo copy paste neki ovakav komentar, al većina nas iz kulture neće! Oprosti što sam izravna, ali ubuduće ovakve komentare neću tolerirat!

    OdgovoriIzbriši