četvrtak, 17. ožujka 2016.

#NOTD: Shades of purple

Kada sam u prosincu objavljivala svoj prvi NOTD post, nisam ni slutila da će do drugog proći ovoliko vremena. Neke ideje ste mogli vidjeti na Facebook stranici, no kako većinom nisam imala viška vremena i nisam se bavila  nekim posebnim nail art osmišljavanjima, NOTD post nikako  nije dolazio na red. Ovim putem obećajem da ću se popraviti što se toga tiče! :)

Priroda nam se napokon budi iz zimskog sna i okruženi smo obiljem prekrasnih vjesnica proljeća (barem ja na selu jesam), a najviše prevladava ljubičasta boja.
Ljubičasti šafrani, ljubičaste ljubičice, pa tako i ljubičasti noktići :)




Za današnju manikuru koristila sam:

  • Golden Rose Fantastic Color lak za nokte u nijansi 154,
  • 3D naljepnice sa Ali Exspressa (nažalost nemam link, ali naći ćete ih bez problema),
  • sitne lila konfete i
  • prozirni lak





Nadam se da nećete pomisliti kako je teško napraviti ovu manikuru jer nakon lakiranja lakom po želji preostaje samo umakanje naljepnica u vodu, njihovo smještanje na nokte, pokoji konfet i prozirni lak.
Jednostavno i gotovo za čas!
Slobodno mi se na Facebook stranici pohvalite i vašim noktićima ako vas je uhvatila inspiracija, a u slučaju da naručite ove naljepnice i ne budete se mogle snaći sa njima, dostupna sam putem messengera u svako doba! :)


Kako vam se sviđaju?
Pišite mi! :)





4 komentara: