četvrtak, 5. svibnja 2016.

#RECENZIJA: Sigma Chisel and Trim Contour F77

U postu sa favoritima za travanj mnogi od vas su mi napisali kako bi voljeli čitati recenziju ovoga kista. Naravno da sam se požurila napisati istu i zato danas možete pročitati zbog čega me Sigmin Chisel and Trim Contour F77 oduševio.



Dugo sam vremena tražila kist koji će biti primjeren za izraženije konturiranje ispod jagodične kosti, koji će biti tanji, precizan, a osim toga i dovoljno čvrstih dlačica da se slaže i sa kremastim i sa praškastim proizvodima. Sve sam to, nakon više neuspješnih kupnji, pronašla u ovom kistu.


Sigma Chisel and Trim Contour F77 dio je nove Sigmine kolekcije Face Architecture koja pored ovoga sadrži još šest kistova (F03 High Cheekbone Highlighter, F04 Extreme Structure Contour, F23 Soft Angled Contour kojeg jako želim, F37 Spotlight Duster, F56 Accentuate Highlight i F57 Emphasize Contour).


Kist je od mekanih sintetičkih vlakana (Sigmin patent Sigmax® Fibers) smještenih u srebrni okvir sa crnom drvenom drškom. Na dršci je naziv kista u bijeloj boji. Radi se o jednostavnom, a istovremeno elegantnom kistu.




Dlačice su ravno rezane, gusto zbijene, te veličine, odnosno debljine koja vam omogućuje da maksimalno kontrolirate pokrete kistom i preciznost vaših kontura. Mekane su i ne grebu.

Kist je jako kvalitetno izrađen i uopće ne sumnjam da ću ga dugo koristiti. 



Kao što sam već rekla, odlično se slaže i sa kremastim i sa praškastim proizvodima

Ja ga češće koristim sa praškastim jer kremaste proizvode za konturiranje ne koristim svakodnevno. Sa njime je moguće konturirati svaki dio lica, iako ga najčešće koristim za konturiranje nosa i ispod jagodične kosti. 
Ovim kistom nanesene praškaste proizvode za konturiranje, na čelu i bradi, radije blendam sa Contour kistom iz Real Techniques The Core kolekcije ili nekim većim jer mi blendanje tih djelova lica oduzme nešto više vremena no što ga imam kada u posljednje vrijeme negdje žurim, a smatram da bi za tu svrhu odličan bio i F23 kist iz Sigmine kolekcije. 



Ono zbog čega posebno volim ovaj kist je jednostavnost konturiranja upravo područja ispod jagodične kosti i postizanja jasne konturu koja je istovremeno moguće savršeno izblendati i koja će lijepo izgledati na licu. 


Kistove iz Face Architecture kod nas možete kupiti na Pink Panda stranici ili ih naručite sa neke web stranice gdje su velike šanse da ćete ugrabiti neki popust. Moj kist je sa Feelunique.com stranice i plaćen je 16 eura (ako se ne varam u tijeku je bilo -15% popusta i besplatan shipping).

Na Pink Pandi ćete izdvojiti oko 180 kuna.

*Sigmin službeni video.


Kako vam se svidio ovaj kist?

Hoćete li kupiti nešto iz Sigmine Face Architecture kolekcije?
Pišite mi!




4 komentara:

  1. Jako mi se sviđa ovaj kist. Baš mi onako djeluje gust i taman zbijen da omogućuje preciznost....uf uf joj pec pec po prstima još neko vrijeme :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni pec pec nije pošao za rukom ;) sreća pa su ostali OOS pa ih ni ne mogu naručit za sada :D

      Izbriši
  2. jako zanimljiv kistić... čula sam već nekoliko pozitivnih dojmova, a ako budem u prilici, kupit ću ga.. :)

    OdgovoriIzbriši