subota, 11. lipnja 2016.

#TAG: Sedam grijeha makeupa

Kada sam vas jednom prilikom pitala kakve postove volite čitati, dosta vas je odgovorilo kako su vam zanimljivi upravo tag postovi poput ovoga. Ne mogu se sjetiti kod koje sam blogokolegice tag vidjela, no našla sam verziju pitanja na engleskom, pa ću je prevesti.
Svi koji ga niste napravili, pozvani ste da to učinite, a ostale pozivam da se pridruže svojim komentarima.

Krećemo... :)

1. OHOLOST- koji ti proizvodi daju najviše samopouzdanja?

Rekla bi da su to ruž koji mi pristaje, precizno izvučen tuš i smokey efekt na očima- tim redoslijedom.




2. ŠKRTOST- koji je najjeftiniji, a koji najskuplji proizvod koji imaš?

Najjeftiniji proizvod koji imam i uvijek redovito obnavljam su Essence olovke za usne, dok su najskuplje Urban Decay palete sjenila i Estee Lauder proizvodi.




3. BLUDNOST- koje nove proizvode ludo želiš imati?

Na ovo pitanje će mi možda biti i najteže odgovoriti s obzirom da iz tjedna u tjedan pronalazim nešto novo što želim još luđe u odnosu na prethodno.

Trenutno si jako želim (ne znači da ću i dobiti):
1.Urban Decay Alice Through the Looking Glass
2.the Balm Meet Matt(e) Trimony paletu
3.Pixi Book of Beauty- Touch of Blush
4.Benefit Cheekaton Kit Blush
5.Physicians Formula Butter Bronzer
...

Sreća u nesreći je što se radi o NOVIM proizvodima jer bi lista sa proizvodima koje želim, a da nisu najnoviji išla u beskraj, pa tako još nekoliko puta.



4. ZAVIST- koje bi poklone voljela dobiti na poklon?

Naravno, da kao i svaka ovisnica o kozmetici volim dobiti takve poklone i tu je jako teško kupiti nešto što mi se neće svidjeti.  Ako se udaljim iz sfere kozmetike, a ostanem u materijalnome,  nema toga što me više veseli od dobivenog cvijeta :)
Nematerijalni pokloni od srca su naravno nešto što ću uvijek radije primiti prije svega ostalog.




5. NEUMJERENOST - koji su naj proizvodi koje imaš?

Proizvodi koje nekako najviše koristim, pa su mi samim time i naj su Mac ruževi, a ne smijem zaboraviti ni Urban Decay sjenila za oči.

6.SRDITOST- s kojim proizvodima imaš love/hate odnos?

Nažalost, a to ste vjerojatno već mogli i primjetiti, to su tuševi za oči. Ako izuzmem theBalmov Schwing koji je dosta skup još uvijek nisam pronašla tuš kojem neću nešto zamjerati. Ili se prebrzo sasuši, preslikava, mrvi, ima beskoristan aplikator ili mu je trajnost nikakva- jednostavno uvijek nešto! :(




7. LIJENOST- koji proizvod zanemaruješ zbog lijenosti?

Pa mislim da ni jedan proizvod ne zanemarujem zbog lijenosti. Šminkanje mi je svojevrsni ritual u kojem uživam, tako da teško da bi nešto zanemarivala zbog lijenosti. Zanemarujete stvari koje ne volite ili vam ih je mučno raditi...sumnjam da negdje postoji osoba koja voli šminku, a koja nešto zanemaruje jer joj se neda- ili se varam?


Bilo je to mojih sedam grijeha makeupa.
Koji su vaši?
Pišite mi! :)




Broj komentara: 10:

  1. nisam još vidjela ovaj tag :) zanimljiva pitanja u svakom slučaju :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slobodno se možeš pozabavit njima kada poželiš popodnevnu razbibrigu ;)

      Izbriši
  2. Zanimljiv post! Definitivno moj najveci grijeh je sto ne posvecujem jednaku oaznju svim proizvodima, a zao mi je proslijediti ili baciti :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti! :) nisam razmišljala sa te strane, ali definitivno bi bilo dobro kada bi proizvode koje ne koristim dala nekome umjesto da stoje i kvare se! Očito svi mi imamo taj problem...hoćeš nećeš, nakupi se (jer previše kupujemo, zna se) ;)

      Izbriši
  3. ovo pod 3. je najveci grijeh od pitanja haha. zanimljiv post :)

    OdgovoriIzbriši
  4. He, he, baš sam se zabavila čitajući ovaj post :D I sama mislim da nema lijenosti kod ljubiteljica make upa, samo možda ponekad nedostatka vremena :) Moji bližnji mi rijetko kupe nešto od make upa za poklon jer ne znaju izabrati, osim ako im prstom ne pokažem što želim, ali nije ni to loše :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš mi je drago ;) Za nedostatak vremena se u potpunosti slažem, a što se bližnjih tiče- pod ruku i u trgovinu :P

      Izbriši