nedjelja, 7. kolovoza 2016.

#RECENZIJA: MAC PREP+PRIME 24-Hour Extend Eye Base

Unatoč tome što sam bila u potpunosti zadovoljna Urban Decay Primer Potion Original primerom za sjenila, nisam se uspjela ponoviti jer sam poljubila vrata Sephore tijekom njezine pauze u radu kada sam prošli put bila u Trstu. Ne znam što to točno predstavlja, no neke trgovine u Italiji imaju pauzu od nekoliko sati između jutarnje i popodnevne smjene tijekom koje su zatvorene. Sreća u nesreći je što Mac tu praksu nema. Iako sam Mac Prep+Prime 24-Hour Extend bazu imala u planu isprobati negdje u budućnosti, nisam mislila da će to biti tako uskoro. Jesam li zbog toga zažalila? Pročitajte u nastavku!


Mac Prep+Prime 24-Hour Extend Eye Base dolazi u već prepoznatljivoj crnoj šljokavoj ambalaži sa bijelim natpisima. I plastična se tubica u potpunosti poistovjećuje sa kartonskom ambalažom. Za tubicu koja sadrži 12 mililitara proizvoda morati ćete izdvojiti 21 euro.


Sama baza je po istiskivanju iz tubice dosta gusta i svijetlo ružičaste boje, a po nanošenju na kapak kao da se rastapa, pa postaje kremasta i prozirna. Nanosi se preko cijeloga kapka nakon čega je potrebno pričekati minutu da se posuši. S obzirom da ne ostavlja nikakvu boju na kapcima, odgovarati će svim tonovima kože. Nekima će to možda biti i nedostatak ove baze, no ukoliko imate potrebu za prekrivanjem pigmentacija na kapcima, razveseliti će vas što baza apsolutno bez pogovora surađuje kada je nanosite preko korektora ili tekuće podloge.
Miris koji neće biti svakome najugodniji, gubi se odmah po upijanju, pa vas to također ne treba sprječavati ako ste namjeravali isprobati ovu bazu.


Baza bi trebala osigurati dugotrajnost sjenila na kapcima, sprječiti njihove blijeđenje i nakupljanje u pregibima kapaka. No, osigurava li? ITEKAKO!
Tijekom 24 sata? Nisam u prilici isprobati jer ne spavam našminkana, a nadam se ni vi.

Sjenila mi sa ovom bazom ostaju na kapcima sve do skidanja šminke (što bi kod mene bilo prosječno 8-10 sati), ni najmanje ne blijede, a nakupljanje u pregibima više ni ne znam kako izgleda.
Štoviše, razlika u pigmentaciji sjenila nanesenih na čisti kapak i preko Macove baze je suluda! Slika koju vidite ispod prikazuje sjenilo naneseno bez baze i sjenilo naneseno preko Macove Prep+Prime 24-Hour Extend baze za oči. Zaključujete za koji je swatch korištena baza?


Na slici ispod možete vidjeti sastojke. Ova izuzetno učinkovita baza obogaćena je i vitaminom E koji je poznati antioksidans.Namijenjena je svim tipovima kože, oftalmološki i dermatološki ispitana, te nekomedogena. Rok upotrebe je 6 mjeseci od otvaranja.


Mac Prep+Prime 24-Hour Extend Eye Base ispunila je sva svoja obećanja, a time i sva moja očekivanja i ponosna sam što mogu reći da mi je sreća u nesreći donjela novu omiljenu bazu za oči u kozmetički kofer. Ako već nemate neku svoju omiljenu bazu ili ako mislite da vas nakon Urban Decay Primer Potiona više ništa ne može iznenaditi, isprobajte ovu!

Jeste li isprobali Mac Prep+Prime 24-Hour Extend Eye bazu?
Koja je vama omiljena?
Pišite mi! :)




Broj komentara: 10:

  1. Čini se stvarno super i stvarno lijepo pojačava pigmentaciju sjenila :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je odlična :) stvarno je sposobna od svakog slabašno pigmentiranog sjenila napraviti divotu :)

      Izbriši
  2. Stvarno se čini super...svakako bi je htjela isprobati,kad potrošim Too faced bazu koja mi je već dugo omiljena...moram stavljati bazu,korektor ništa ne napravi za mene..mogle bi zajedno do Trsta u Sephoru...skupimo pare i pičimo...ja sanjam o tom dućanu...joj meni divote

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ni ja ne mogu stavit samo korektor ispod sjenila, ali ni ne pokušavam jer me ne uveseljava činjenica da mi sav trud sklizne sa očiju nakon sat-dva..
      Sephora u Trstu ti je daleko od onoga što je Sephora vani, ali opet nije za bacit ;) Možemo se dogovorit, nije Trst daleko (bar nama)!

      Izbriši
  3. Stvarno je obećavajuća.. kupit ću ju čim bude "viška" para! haha
    Sad planiram kupiti prep+prime skin base visage, jesi isprobala možda?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hehe, a za sve nam treba ˝viška para˝ ;)
      nažalost ne, koliko mi je poznato, ona je za crvenilo?
      Kupila sam prošli mjesec Skin Refined Zone, pa ću vidjet kako će mi se pokazati...nemam baš iskustva sa Macovim bazama za lice...

      Izbriši
  4. MAC mi baš nije dostupan, ali ova baza je svakako zanimljiva i vrijedna pažnje kad budem u blizini :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja imam sreće što mi je Trst blizu jer ove trgovine u HR su sve samo ne usput...nadam se da će se to sa vremenom promjenit :)

      Izbriši