petak, 25. studenoga 2016.

#PROIZVODI KOJI SU ME RAZOČARALI / 2 /

Ovome se postu nisam nadala ovako brzo ponovno, no proizvodi koji su me razočarali, odnosno ovoga puta više ostavili ravnodušnom su se u razdoblju od prošloga posta samo naredali. Za neke od proizvoda stvarno nisam očekivala da će se naći ovdje dok za druge od početka nisam imala nikakva očekivanja, pa me to što su se našli u ovome postu nije toliko iznenadilo. U svakom slučaju, ako vas zanima koji su se to proizvodi zaslužili naći na mojoj listi razočarenja, nastavite čitati.

Prvi proizvodi koje sam odlučila staviti na listu su Niveini Hairmilk šampon i regenerator. Prije svega želim napomenuti kako moja kosa nije u potpunosti suha ni oštećena čemu je ova linija namijenjena već su mi samo vrhovi i dio duljine nešto više suhi u odnosu na ostatak kose, a tjeme sklono mašćenju, pa ne mogu tvrditi da proizvodi u potpunosti odgovaraju mom tipu, odnosno tipovima kose i vlasišta. Iz navedenih razloga uvijek imam problem oko odabira šampona i regeneratora za svoju kosu. Ako kupim nešto da neutralizira mašćenje, pate suhi djelovi, ako pak kupim nešto za suhu kosu, tjeme mi se više masti. Sa ovom kombinacijom mi je tjeme svakako izvisilo. Kosu sam oprala navečer, a ujutro sam već morala posezati za sprejem za suho pranje jer nije bilo teorije da operem i osušim kosu u pet minuta, a još manje da hodam sa tako masnom kosom okolo. Osim toga, šampon se nije pjenio baš najbolje i nakon pranja nisam imala onaj osjećaj temeljito oprane kose. Regenerator nije funkcionirao ni sa puno blažim, neutralnim šamponom, nanesen samo prema vrhovima kose jer se ona i na taj način jako brzo zamastila. Toliko sam htjela isprobati ova dva proizvoda, a sada mi je drago da su se našli u Tester Boxu za listopad u ambalažama od 30 mililitara i da ih nisam kupila u njihovoj punoj veličini. Nekome će možda super odgovarati, ali za moju kosu su totalni promašaj.


Idući je Balein Med Ultra Sensitive tonik za lice. To je jedan od proizvoda koji bez sumnje svrstavam u onu "nit´smrdi, nit´miriše". Niti mi je izazvao rekacije na licu niti sam imala osjećaj da čini išta za moju kožu. Očekivala sam barem da će mi donjeti neko olakšanje nakon umivanja, no nisam ga primjetila kao niti da pomaže u održavanju vlažnosti kože. U stvari nisam uopće sigurna što bi ovaj tonik trebao činiti sa kožom.


Douglas pjena za čišćenje sa organskim arganovim uljem se također nažalost našla na ovoj listi. Svidjela mi se ideja samog proizvoda, sastav koje je u odnosu na cijenu jako dobar, ali pjena mi jednostavno nije u potpunosti odrađivala posao kojem je namijenjena. U jutarnjoj njezi još bi se i provukla, ali u sklopu večernje kada treba u potpunosti ukloniti preostalu šminku, nečistoće i dubinski očistiti pore što proizvođač na ambalaži i obećaje, nema šanse. Meni ova pjena nikako nije uljevala povjerenje da je moja koža čista i spremna za daljnju njegu nakon korištenja. Povrh svega toga, potrošila sam je za manje od mjesec dana.


Sleek Matte Me u nijansi Bittersweet mislim da ne treba i neće biti iznenađenje što se našao ovdje jer sam i previše puta već napisala koliko me taj proizvod razočarao. Neravnomjerno se nanosi, nije nadogradiv na način da to izgleda uredno, isušuje mi i zateže usne, a neko vrijeme nakon nanošenja se počinje i mrviti, prvo sa unutrašnjosti usana, a onda i prema rubovima. Ne znam da li je to do mog primjerka jer sam primjetila da je ovaj proizvod nekim djevojkama u favoritima, no ja mu nekvalitetu koju mi je pokazao ne mogu oprostiti. Tim više što sam se u nijansu zaljubila na prvi pogled.


O Macovom Studio Fix Fluid SPF 15 tekućem puderu sam vam pisala nedavno, pa razloge zbog kojih me razočarao i zbog kojeg ga ne preporučam možete čitati OVDJE.

*na Istagram i Facebook profilima je u tijeku darivanje, pa bacite pogled ako već niste! ;)

Jeste li isprobali neki od ovih proizvoda?
Imamo li neki zajednički proizvod koji nas je razočarao?
Pišite mi! :)



Broj komentara: 8:

  1. Meni je šampon ok..a Sleek ruževi su mi isto loši,sve isto kao tebi. Jedino nijansa Petal koju koristim za ombre efekt s drugim ruževima nekako funkcionira.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nije mi jasno što je sa tim ruževima, stvarno mi je žao potrošenih 50+ kuna :/ i to sam isto primjetila da su nekim nijansama različite teksture po recenzijama nekoliko cura..ono u što sam sigurna je nikada više taj ruž ni u kojoj nijansi!

      Izbriši
  2. Nivea.
    Nazalost, kosa mi se brze masti. Prvi dan bude lijepa i meka. Divna.
    Ali vec nakon 2 dana..
    Da pojasnim:"naucila" sam svoju kosu na pranje jednom tjedno nekad dvaput. Jer kad sam radila i isla u skolu- prala sam je svaka dva dana.
    Zatim sam prestala raditi, pa ostala trudna, rodila.. i nisam uvijek imala vremena za redovno pranje i eto. Tako da sam tak naucila kosu. I tek peti dan se pocela mastiti. S bilo kojim samponom i regeneratorom.
    A s Niveinim drugi dan. Nekad treći.
    Sve u svemu.. nije mi bas najbolja kombinacija.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da nisam jedina :) svaka ti čast šta si uspjela kosu dovest u red, meni je pranje svaki treći dan vrhunac i to uz pomoć šampona za suho pranje :/

      Izbriši
  3. tipkale smo za niveu, ni meni šampon nije odgovarao zbog masnog tjemena.žao mi ko psu jer je prvi dan kosa stvarno divna a miris šampona božanstven! regenerator koristim i dalje

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam zaboravila :) ja sam na kraju šampon ispraznila za pranje (sintetičkih) kistova, a regenerator stoji za crne dane (čitaj: čekam da ga ukućani potroše)

      Izbriši
  4. Ni ja nisam baš oduševljena Sleek ruževima, a imam četiri nijanse, između ostalih i ovu. Stvarno krasne nijanse, ali formula i nije baš. Šteta :(
    Što se tiče odabira šampona za tvoj tip kose, probaj s nekim prozirnim šamponom, iako je naveden da je za suhu kosu. Prozirni šamponi su u pravilu za masno vlasište jer ne maste i ne otežavaju. Meni je recimo super onaj Garnier od masline, ali izbor je stvarno velik i sigurno možeš naći neki koji će ti odgovarati. Izbjegavaj mliječne (mislim na boju) šampone jer znaju otežati vlasi i dodatno mastiti nas koji imamo masno vlasište. I pojačaj njegu vrhova maskama i sl, recimo umjesto regeneratora koristi maske nakon svakog pranja. Pa leave in regeneratori, danas se može naći svašta, a da je lagano i ne masti dodatno, a opet da njeguje.
    Ne znam kakva ti je rutina njege kose, nešto od toga možda već i koristiš što sam ti rekla, ali eto :)
    I sama imam masno vlasište, a vrhove sklone pucanju iako su sada u odličnom stanju jer ih dobro njegujem.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Čekam da se jave oni koji su sa tim ruževima oduševljeni jer mi stvarno nije jasno :/

      Hvala ti puno na savjetima :) Trenutno se držim starog provjerenog Keune blagog šampona (narančasta bočica) i također Keune regeneratora za obnovu kose na vrhovima, a tu i tamo ubacim i neku masku, te ampule za vrhove. Nije da se žalim da mi je kosa u nekom strašno lošem stanju jer kako se ponašam prema njoj, mogla bi biti i u puno gorem, ali voljela bi naći neki dodatni proizvod za njegu u obliku njegujućeg ulja, seruma i sl. koji bi nanosila na ove suhije dijelove, a nebi mi dodatno mastio kosu- to čudo tek kada nađem, vjerovat ću da postoji!

      Izbriši