četvrtak, 17. studenoga 2016.

#RECENZIJA: Garnier Perfect Blur

Odlučila sam vam danas napisati riječ više o bazi za lice koju trenutno koristim. Radi se o Garnier Perfect Blur bazi, a jesam li njome zadovoljna saznajte u nastavku.


Garnier Perfect blur baza dolazi u slatkom metalik rozom kartonskom pakiranju i lagala bi kada bi napisala da ono nije bilo jedan od razloga zbog kojeg sam se odlučila na kupovinu baš ovoga proizvoda prilikom svoje šetnje između polica u potrazi za pristupačnom drogerijskom bazom.
Ni roza tubica u koju je smješten sam proizvod mi nije bila ništa manje simpatična, iako se s vremenom pokazalo da bi za proizvod bilo puno bolje da je smješten u ambalažu sa pumpicom jer u tubicu konstantno ulazi zrak što mislim da ne može biti dobro za trajnost proizvoda.


Drugo što me potaklo na odluku o kupovini baš ove baze su obećanja proizvođača na ambalaži. Naime, proizvod mi je obećao da će za 5 sekundi učiniti nevidljivima moje pore, tanke bore, nepravilnosti na koži, te da će kontrolirati neželjeni sjaj. Mislite li da su se obećanja opravdala u praksi?


Bazu nanosim u maloj količini na t zonu, te je onda tapkanjem razvlačim po cijelome licu. Količina koja mi je za to potrebna je jako mala što ćete moći vidjeti niže na fotografiji.

Baza se u kožu upija trenutačno i ne morate čekati kako bi nanjeli svoju podlogu što je odlično ako ste u žurbi.

Lice je po nanošenju svilenkasto i mekano na dodir, ten ujednačeniji i matiran. Tanke linije u okoločnom području gotovo pa da su u potpunosti zaglađene na čemu mi je korektor jako zahvalan u posljednje vrijeme, a pore su svakako manje vidljive, iako se još uvijek primjećuju. Nikada nisam imala naviku nanositi bazu nakon tekućeg pudera, no primjetila sam da kada na područja proširenih pora nanesem još malo baze nakon šminkanja one nestaju u potpunosti (do skidanja šminke, razumije se). Ako i ne planirate koristiti  podlogu na vašem licu, baza će ga svakako podignuti i dati mu zdraviji i svježiji izgled.

Unatoč tome što je većina pudera koje koristim sama po sebi dugotrajna i ne događa mi se da previše brzo prosijavam, primjetila sam da mi ova baza još dodatno produži vrijeme za koje moja podloga izgleda besprijekorno i nemam potrebe za nikakvim dodatnim matiranjem.

Sastav je kakav je, kako kome ugodni ili manje ugodni silikoni. Nije mi izazvao nikakve reakcije niti isušivao lice i to za vrijeme korištenja na svakodnevnoj bazi kroz dulji period.

Ono što me kod ovoga proizvoda baš nikako nije oduševilo je sintetički silikonski miris na koji mi je trebalo vremena da se naviknem.

1- količina koju koristim svakodnevno, 2-pjenasta tekstura, 3- blur efekt na ruci

Cijena za 30 mililitara proizvoda iznosi oko 80 kuna što je za mene sasvim prihvatljiva cijena s obzirom da mi se ova baza pokazala boljom od Benefitove the POREfessional koju sam platila otprilike isto za jedva 7 mililitara proizvoda. Potrošiti je trebate u roku od 18 mjeseci od otvaranja, a sastojke vam ostavljam ispod.


Jeste li isprobali Garnier Perfect Blur bazu?
Koja je vaša najdraža drogerijska baza za lice?
Pišite mi! :)








Broj komentara: 14:

  1. Probala i obozavam ju! Usudila bih se cak reci da bi ovo bila jako dobra drogerijska zamjena za dior pore minimizer primer, posto su meni SKORO pa jednake ucinkom 👍

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da nas ima više koje je oduševila :) Diorov primer nisam koristila kontinuirano, ali na temelju testera koji sam isprobala, poprilično sam sigurna da taj iznos nebi izdvajala pored ovako pristupačne baze :)

      Izbriši
  2. Vec sam cistala o ovoj bazi, ali moram priznati da je to bilo mozda jednom ili dvaput. To me iznenaduje, posebno jer je baza dobra. Doduse, nije bas bila reklamirana i nema buke oko nje, pa mozda zato.
    Ja bih ipak voljela da je cijena malo niza za drogerijsku bazu. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Prečesto se događa da dobri proizvodi nemaju pažnju koju zaslužuju nažalost! Imaš Bipine vikend akcije na preparativu ;) Meni je cijena na mjestu, pogotovo kada se sjetim Benefitove baze i priče sa njom...

      Izbriši
  3. Jesam dobro shvatila..
    Nakon pudera još jednom nanosiš primer?? Šta funkcionira??
    Jel se obriše puder??
    Heheh.. Baš ću danas isprobati

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Puder ne mrdne. Samo blago malu količinu utapkam u mjesta gdje mi ostanu vidljive pore. Probaj, pa javi dojmove :)

      Izbriši
  4. Ne koristim baze svakodnevno, nego prigodno i Perfect Blur je odlična baza za to jer stvarno odlično zagladi lice i popuni pore i bore :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Djeluje mi obecavajuce jer se moje lice bas brzo zamasti pa i da mi pol sata produzi taj mat na licu ja zadovoljna! Budem ju svakako skicnula prilikom sljedece kupovine :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Samo sam Catrice bazu probala. Kad je potrosim- svakako cu ovu kupiti i probati.
    Volim kupovati po preporukama. :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Perfect Blur koristim već dosta dugo i oduševljena sam, upravo sam ga ovih dana potrošila (traje jaaaako dugo) i krenula kupit novi ali nigdje ama baš nigdje ga nema...što se dogodilo? Zar su ga prestali proizvoditi :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kako saznajem iz službenih izvora baza više nije dio redovnog asortimana. Kao alternativu predlažu L'oreal Infaillible Mattifying Base. Znam da se Blur još uvijek moze kupiti putem Feelunique stranice, no cijena mu je mislim oko 15 eura što je značajnije više u odnosu na cijenu po kojoj smo je mogli nabaviti kod nas...stvarno je šteta kad se ovo dogodi sa dobrim proizvodima :(

      Izbriši