utorak, 3. siječnja 2017.

#NEW IN: /dekorativa i preparativa / 15 /

Stigli mi i do prvog New in posta u novoj godini. Nije da sam ni ovaj put zadovoljnija sobom što se potrošenog u prosincu tiče, ali da se ne zavaravam, neću ni pokušavati donositi odluke kako ću u ovoj godini manje trošiti na kozmetiku jer to bi bila odluka osuđena na kršenje već u samome početku. Obećajem sebi da ću trošiti racionalnije, ali to je to što se toga dijela tiče. Neću više duljiti, a shvatiti ćete i zašto kada vidite koliko je ovaj post dugačak i bez mog okolišanja.

Krećem od dekorativne kozmetike.

Prvo što ću spomenuti je Avonov paket koji mi je stigao još prošloga mjeseca i koji mi je promaknuo u zadnjem new in postu za što mislim da je itekako red da ispravim. U paketu su se našle *dvije nijanse Avonovog Calming Effects iluminirajućeg pudera, *Shine Burst ruž u nijansi Tangerine Gleam, *Perfect Reds lak za nokte u nijansi Royal Red koji ste već imali prilike vidjeti ovdje, *Nutra Effects losion za tijelo, te *Mega Effects kremasto sjenilo u nijansi Raw Gold čiju ste recenziju već imali prilike čitati.


Zatim su tu dvije palete sjenila- BH Cosmetics studio PRO wet/dry paleta koju još nisam stigla isprobati, te Sleekova i-Divine In Enchanted Forest paleta koju mi je mama donjela iz Austrije i koja je već fotografirana i u upotrebi, pa uskoro možete očekivati i dojmove o njoj.


Essence me također iznenadio svojom pošiljkom divnih proizvoda iz GLITTER in the air kolecije. Dobila sam *olovku za obrve u nijansi 01, *metallik sjenilo u nijansi 03 mirror, mirror on the wall, te savršeni *strobbing kist. Sjenilo i kist već koristim, pa će i dojmovi stići na red kada ih pomno isprobam dok ću olovku ostaviti sa strane i poklonit nekoj od vas kada nam darivanje stigne na red.


Na iduće dvije fotografije su proizvodi koje sam naručila sa Pink Pande i neki koje sam kupila na Kozmovoj vikend akciji jer je mama imala kupon za kupnju koji smo tamo trebale iskoristiti. Za veći dio proizvoda ovog mjeseca se mogu zahvaliti upravo mami i suradnicima jer su se stvarno pobrinuli da blog naredno vrijeme bude krcat recenzija zanimljivih proizvoda. Sa Pink Pande su Golden Rose maskara za obrve u nijansi 06 i MUR Banana puder, dok su iz Kozma Aurina olovka za obrve u nijansi 03, Eyes Intensifier tekući tuš, te Matte Minerals puder u prahu u najsvijetlijoj nijansi kao i Revlonov Colorstay za normalnu/suhu kožu u nijansi 150 Buff. Pregazila sam svoje riječi da sam završila sa drogerijskom puderima, ali mislim da je ovo sad zadnji proizvod koji me još kopkao da ga isprobam. Varijanta za normalnu/suhu kožu jer sam u zadnje vrijeme dosta dehidrirana.



Catrice Light Reflecting korektor, te tekuća kamuflaža u najsvijetlijim nijansama nešto su što sam baš dugo tražila i napokon nedavno i neplanirano našla, a *Bourjois Radiance Reveal korektor bi trebao biti blag prema isušenome okoloočnome područuju, pa se baš veselim saznati da li je to tako.


Macov Prep+Prime sam obnovila kada sam putovala u Trst što ste već mogli vidjeti na društvenim mrežama, a za *Estee Lauder Double Wear sam presretna što je ponovno u mojim rukama i ovoga puta u pravoj nijansi jer to je puder koji jednostavno obožavam i čiju vam recenziju dugujem jako dugo!


U Bipi sam negdje krajem mjeseca napokon našla Maybelline Baby Skin Instant Pore Eraser za koji sam mislila da uopće nije dostupan kod nas, te ga kupila bez razmišljanja jer sam toliko puta čitala pozitivne dojmove o njemu. Essence zlatni tuš ste mogli vidjeti u favoritima za prosinac, a Wet N Wild Iconic Glitter Eyeshadow Single u nijansi Groupie je kupljen u zadnji tren pred doček Nove godine i nažalost za ovo kratko vrijeme što ga imam nije me oduševio.


I mislim da je ovo sad zadnja fotografija sa dekorativnom kozmetikom. Ovaj pregenijalan Essence set I <3 Sparkle Božićni je poklon dok su Golden Rose ruževi u nijansama 15 i 16 naručeni sa službene Golden Rose stranice. Nadam se da ću vam uskoro uspjeti napisati post o tim ruževima jer već imam priličan broj nijansi koje vam želim pokazati.


Možete odahnuti jer preparativne kozmetike gotovo pa i nema kada se osvrnem na ovu gornju hrpu.

Zahvaljujem se ekipi Avene na divnom paketu koji su mi poslali i koji sadrži *hidratantni serum iz moje omiljene Hydrance Optimale linije čijem se isprobavanju neopisivo veselim, te još nekoliko testera koje sam već isprobala i svakako vam budem pisala dojmove na nekoj od društvenih mreža kroz kratko vrijeme. Pjenu za čišćenje lica ću sigurno nekom prilikom kupiti i u punoj veličini, a i za piling mislim da je odličan ako imate jako osjetljivu kožu i inače izbjegavate pilinge jer je jako nježan, a opet dovoljno učinkovit.


Također, hvala Clarinsu na *Lotus Face Treatment ulju koji je već u upotrebi u večernjoj njezi, a koji sam toliko dugo htjela isprobati da ni sama ne znam kako ga već do sada nisam kupila.


*Clinique 3- step sets je također nešto što sam si željela od kada je izašla ova novija verzija losiona, odnosno eksfolijatora i sada mi se napokon pružila šansa da ga isprobam. Još ga nisam otvorila jer imam nekoliko proizvoda u upotrebi koje bi voljela prije potrošiti da ne stoje, no očekujte da ćete o njemu svakako čitati.


Venus paket sam dobila od mame za Božić dok je Lush sapun bratova zasluga. Baš me razveselilo da mi je upravo to poklonio jer sama u Lush mogu jedino sa nekom maskom koja ne propušta sve one mirise. Ne znam za vas, ali mene hvata glavobolja čim se popnem na kat gdje se nalazi Lush trgovina. Biobazin balzam sa maslinom i grejpom je ponovljena kupnja, a recenziju možete naći ovdje.


Također, ponovno sam kupila i Alverde tonik sa morskim algama za mješovitu kožu i ovaj set Fa proizvoda, naravno samo da bi imala ovu super kozmetičku torbicu. Ne znam jesam li to kada napisala, ali ako izuzmem Cocunut Water gel za tuširanje kojeg baš volim, ostali Fa proizvodi za tuširanje me uopće ne oduševljavaju.


Zadnji su proizvodi za kosu.
Keune ekipa je već dobro poznata na ovom blogu. 1517 farbu i 9 %-tne razvijače koristim od kada se sama farbam, a ovo mi je i već druga boca silver šampona jer je stvarno odličan i nemam potrebu isprobavati neki drugi.


Alverde šampon za obojanu kosu sa goji bobicama me natjerala kupiti znatiželja isto kao i Aussie Miracle Dry šampon. Dok je šampon za sada sasvim solidan, suhi šampon mi se baš i ne sviđa koliko bi trebao s obzirom na njegovu cijenu. Douglas Shine i Repair maske za kosu su mi pravo otkriće i imate moje preporuke za njih. Repair masku sam čak dodala u farbu za kosu kada sam je nanosila na dužinu i kosa mi je bila super nakon toga. Ni jedna ni druga mi ne maste kosu što mi je također pravo iznenađenje.


I to je to. Ne vjerujem da sam uspjela sve ovo fotografirati i ispisati i da mi ništa nije promaklo (nadam se). Vidite i sami da su proizvodi spareni svakako, no to je više iz razloga trenutka njihove kupnje i dolaska na kućni prag, nego zbog ičega drugoga. Nadam se da su vam se neki posebno svidjeli i da ćete mi pisati o čemu bi uskoro voljeli čitati.

*PR PROIZVODI

Što ste vi kupovali prošloga mjeseca?
Želite li o nečemu posebno čitati?
Pišite mi! :)








Nema komentara:

Objavi komentar