petak, 20. siječnja 2017.

#RECENZIJA: essence glitter in the air /dio limitirane kolekcije/+ DARIVANJE *zatvoreno*

Danas sam se odlučila pisati vam o essence novitetima iz limitirane kolekcije glitter in the air koje sam nedavno dobila. Kolekcija bi se trenutno već trebala nalaziti u većini DM poslovnica sa drugim metrom essence stalka, pa što vam se svidi, možete potražiti, a svakako vam preporučam da pogledate i što se u ostatku kolekcije nalazi jer ne sumnjam da ćete naći nešto lijepo za sebe. Pripremila sam vam i jedno malo darivanje, no o njemu ćemo na kraju posta.

Što essence kaže o ovoj kolekciji?

"Sjaj, glamur i svjetlucave šljokice: essence je dodao dašak glamura s trendovskom kolekcijom “glitter in the air”.
Blistava pojava je zagarantirana bojama poput ružičaste, raznim metalik nijansama, zelenim nijansama i boji šljive, kao i apsolutnim zvjezdanim komadima kao što su:  shimmer puder za lice i tijelo, velvet ruž za usne u rosewood boji i nijansi tamne šljive s glamuroznim vrhom u obliku dijamanta."

Essence limitirana kolekcija glitter in the air sastoji se od metalik sjenila za oči u tri nijanse, dvije nijanse dvostranih mat i metalik olovaka za oči, pomade olovke za obrve, dvije jako zanimljive nijanse mat ruževa, shimmer pudera za lice i tijelo, strobing rumenila/highlighter pudera, strobing kista, četiri nijanse lakova za nokte, te odstranjivača za nokte.



Ja ću vam danas pisati o strobing kistu (01 leave sparkle wherever you go!), metalik sjenilu u nijansi 03 mirror, mirror on the wall..., te pomade olovci za obrve (01 make your brow wow!). Kada se stignem uputiti u istraživanje essence stalka, planiram pogledati ruževe jer mi se čini da su jako lijepih nijansi, a vjerujem da ću si priuštiti i još bar jednu nijansu metalik sjenila.



Krećemo sa strobing kistom jer mi je on definitivno najomiljeniji dio ovoga posta.
Za početak nekoliko riječi samoga proizvođača:

"essence glitter in the air –strobing kist
Gleam of light. Strobing kist prilagođava se konturama lica zahvaljujući ergonomskom obliku srca i idealan je za primjenu rumenila kao i kreiranje naglasaka.
Dostupan u 01 leave sparkles wherever you go!."



Vjerojatno će mi biti jako teško riječima dočarati svoje oduševljenje ovim proizvodom da barem nekolicina vas ne pomisli da pretjerujem, no uistinu sam dugo tražila nešto poput ovoga kista u drogerijama i zbilja mi je drago da je ovaj našao put do mene. Naime, većina je mojih kistova za lice dosta gusto zbijenih dlačica i za većinu bih čak mogla napisati i ne pretjerano mekanih. Većina će se vas složiti da takvi kistovi mogu proći uz dosta tekućih proizvoda za lice, ali uz jako pigmentirane praškaste proizvode nikako. Od kada imam ovaj strobing kist, preporodila sam se. Koristim ga za nanošenje jako pigmentiranih bronzera, rumenila i highlightera i izuzetno sam zadovoljna sa time kako kist kupi proizvod, te kako isti potom blenda na licu. Naime, mekane sintetičke dlačice koje kist ima su savršene jer neće pokupiti previše proizvoda, a upravo zbog njih je i kist jako nježan prilikom blendanja na licu.


 Oblik srca je po meni super rješenje jer se lijepo prilagođava konturama lica. Mislim da ću si uzeti još jedan dok ne nestanu iz drogerija jer je savršen za ona jutra kada se žurim i samo želim na brzinu nanjeti nešto na sebe bez brige oko toga hoću li pretjerati. Opran je već nekoliko puta, običnim sapunom (sintetička dlaka) i nema nikakvih promjena na njemu. Za cijenu od 28, 90 kuna, po meni je ovo proizvod itekako vrijedan vaše pažnje.


Idući je proizvod metalik sjenilo u nijansi 03 mirror, mirror on the wall...Za njega je proizvođač naveo slijedeće:





"essence glitter in the air –metallic sjenilo za oči
Oči u fokusu. Kremasta sjenila u tubi imaju izuzetan metalik završetak u bojama smaragdno zelene, zlatne i rozo zlatne. Lako se nanosi i blenda prstima.
Dostupno u 01 dream on!, 02 smile! you´re beautiful i 03 mirror, mirror on the wall…."


Ni sa ovim proizvodom nisam ništa manje zadovoljna. Naime, radi se o kremastom sjenilu, srednje gustoće, koje nam dolazi smješteno u praktičnu tubicu. Proizvod je izuzetno pigmentiran i lijepe metalik završnice. Na oči ga nanosim prstima ili kistom i uopće ga ne nadograđujem jer je pigmentacija u jednom sloju odlična. Naravno, može se i nadograđivati, ali trebalo bi pripaziti da se slojevi između dva nanošenja posuše kako bi izbjegli neuredan izgled na kapcima. Suši se dosta brzo i na kapcima ostaje čitav dan uz blago popuštanje na intenzitetu, ali bez nakupljanja u pregibu. 
Moje je sjenilo u smaragdno zelenoj nijansi za koju mislim da je na dnevnoj bazi najmanje nosiva među tri koje su u ponudi. Gledati ću da swatcham nijansu 02 jer mi se čini kako bi bila odlična za svaki dan. Količina koju dobivate u tubici je 15 mililitara sa rokom trajanja od 6 mjeseci od otvaranja. Za svaku pojedinu nijansu ćete izdvojiti 21, 90 kuna.



SASTAV: Aqua (Water), Mica, Polyurethane-35, Synthetic Fluorphlogopite, Xylitylglucoside, Anhydroxylitol, Saccharomyces Ferment, Sodium Acrylate/Acryloyldimethyltaurate/Dimethylacrylamide Crosspolymer, Glyceryl Caprylate, Xylitol, Isohexadecane, Xanthan Gum, Caprylyl Glycol, 1,2-Hexanediol, Glyceryl Undecylenate, Ethylhexylglycerin, Silica, Polysorbate 60, Tin Oxide, Sodium Phytate, Alcohol Denat., Benzyl Alcohol, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Ci 77491 (Iron Oxides), Ci 77499 (Iron Oxides), Ci 77510 (Ferric Ferrocyanide), Ci 77891 (Titanium Dioxide)

I posljednji nam je proizvod pomade olovka za oči o kojoj vam ja danas neću pisati jer sam je odlučila pokloniti. Smatrala sam da nema smisla da otvaram proizvod koji nije u mojoj nijansi, te kako će biti puno ljepše poklonim li je nekoj od vas koja će nam kasnije u komentarima ostaviti svoje dojmove :) Naravno, da budem dosljedna ostatku teksta, prenjeti ću vam što je essence rekao o ovome proizvodu:

"essence glitter in the air –pomade olovka za obrve
Came to frame. Olovka za obrve dolazi u univerzalnoj boji koja odgovara mnogim tonovima obrva kako bi ispunila luk obrva. Ima teksturu sličnu vosku te postavlja obrve na mjesto.
Dostupna u 01 make your brow wow!."



Cijena je 16, 90 kuna, a proizvod teži 3,3 grama.

Za sudjelovanje u darivanju posjetite Facebook stranicu bloga Beauty kutak by Iva gdje vas čekaju upute.

* PR PROIZVODI 

Kako vam se sviđa ova kolekcija?
Jeste li što već isprobali?
Pišite mi! :)




3 komentara: