ponedjeljak, 6. veljače 2017.

#DARIVANJE POVODOM VALENTINOVA

Imala sam u planu objaviti favorite dekorativne kozmetike za 2016. godinu, no s obzirom da je vani tmurno i fotografije mi ispadaju (blago rečeno) očajne, odlučila sam to preskočiti za danas i ranije objaviti darivanje kojim sam vas planirala iznenaditi sredinom tjedna. Igramo se, naravno, povodom dana zaljubljenih, do kada će ovo darivanje i trajati.

Paketić koji sam vam pripremila sadrži:


Maybelline Lash Sensational Luscious za zavodljive i njegovane trepavice,
Essence matt matt matt ruž u nijansi 07 purple power za koji se nadam da ćete obožavati baš poput mene i  
Liquid Silk Cream koncentrat za ruke lavanda i bergamot da vaše ruke budu uvijek njegovane, mirišljave i zaštićene od hladnoće.

Uvjeti koje ovoga puta morate ispuniti da bi sudjelovali u darivanju su:

FACEBOOK

2. Share (opcija javno) objavu darivanja koja će se nalaziti na vrhu Facebook stranice,
3. U komentaru označiti 2 osobe koje želite podsjetiti da su vam drage i da ste zahvalni na tome što ih imate u životu :)

INSTAGRAM

1. Follow beauty_kutak_by_iva
2. Označiti 3 osobe u komentaru ispod objave darivanja.

Sudjelovati možete putem obje društvene mreže i računaju vam se obje prijave što znači da ćete biti uključeni u popis za izvlačenje dva puta.

DARIVANJE JE INTERNACIONALNO! 

Igramo se do 14.12. u 23:59, a dobitnika/cu objavljujem tijekom idućeg dana. Odabir ću izvršiti putem random.org aplikacije.

Ako sam nešto izostavila, slobodno pitajte u komentarima! 

SRETNO SVIMA! <3

*DOBITNICA JE DIJANA MANDIC!*







Broj komentara: 5: