subota, 18. veljače 2017.

#Reviews with ZAFUL Pretty Beauty: 5 & 10 PCS Rhombus Makeup Brushes Set+DARIVANJE

Prilikom slaganja prethodne narudžbe sa Zafula stranice obećala sam naručiti nešto iz njihove Pretty Beauty kolekcije i za vas. Naručila sam dva seta kistova koje ćete danas imati prilike vidjeti, a kako ćete moći osvojiti onoga koji sam namijenila vama, saznati ćete na kraju posta.


Setovi koje sam naručila su *5 PCS Rhombus Makeup Brushes Set i *10 PCS Rhombus Makeup Brushes Set. Oba seta imaju plastične drške u rose gold boji, te su im dlačice izrađene od najlona za koji se na stranici navodi kako sprječava razmnožavanje bakterija. Cijene preporučam provjeriti na linkovima jer su promijenjive.


S obzirom da sam set od 10 kistova odlučila ostaviti sebi danas ću vam, upravo o njemu, pisati detaljnije dok ćete set sa pet kistova moći upoznati kroz fotografije, a nadam se da će nam i sretna dobitnica seta povratno javiti svoje dojmove.


Set od 10 kistova sadrži kistove za lice, oči i usne. Potruditi ću vam se za svaki pojedini kist napisati za što ga koristim, te smatram li da ga je vrijedno imati u svojoj kolekciji.


Najprije ću se osvrnuti na četiri veća kista iz seta, odnosno na kistove namijenjene za lice.


Najveći kist iz seta najčešće koristim za nanos završnog pudera u kamenu, ali i za blagi nanos jače pigmentiranih bronzera. Kist je pri vrhu okruglog oblika. Dlačice su mu mekane i ugodan je na licu.


Idući je kist nešto manjih dimenzija, te ga najčešće koristim za blendanje kontura na jagodičnoj kosti i na bradi, konturiranje čela, nanošenje slabije pigmentiranih bronzera, a nekad i za nanošenje rumenila. U odnosu na prethodni kist, užih je dimenzija, te pri vrhu rezan oblo. Također je i čvršći u odnosu na prethodni kist, no i dalje mekan i ugodan na licu.


Slijedeći kist je uža verzija prethodnoga i obožavam ga koristiti za konturiranje, a ponekad njime i nanosim highlighter. Također mekan i ne grebe.


I posljednji kist za lice je kist za nanošenje highlightera koji mi se u tu svrhu ponekad učini premekanim s obzirom da u posljednje vrijeme isprobavam neke slabije pigmentirane highlightere, no za slabiji nanos jako pigmentiranih highlightera je odličan. Najviše ga ipak koristim za fiksiranje korektora u području ispod očiju.


Na redu su kistovi za oči (jedan može biti i za usne) kojih je u setu više u odnosu na kistove za lice.


Prvo ću vam napisati nešto o dvije plosnate četkice. Manja i čvršća je po meni namijenjena nanošenju proizvoda na usne i za tu svrhu će svakako poslužiti, te eventualno za korekturu obrva nakon iscrtavanja dok je kod šminkanja očiju možete koristiti za precizno nanošenje sjenila u vanjski ili unutrašnji kut oka ili neke detalje, no nije osobito fleksibilna, a ni nježna prema kapcima, pa je za to uglavnom nisam ni koristila. Veću sam namjeravala koristiti za nanošenje sjenila, no pokazala se premekanom za tu svrhu i puno mi je bolje služila za preciznija blendanja na kapku, te nanošenje sjenila u sam pregib kapka. Ovaj je kist mekan i ne grebe.


Idući su kist za blendanje koji nije previše grub i služi svojoj svrsi, te kist koji bi trebao služiti za precizno nanošenje sjenila u pregib kapka, no nažalost je pregrub, nimalo fleksibilan i s obzirom da mi kistova za oči ne manjka, brzo sam ga ostavila po strani. Za nanošenje sjenila na donji dio kapka je prevelik.


I zadnji u setu su kist nalik na Sigmin Flat Definer, te kosi kistić za iscrtavanje obrva i nanošenje eyelinera. Prvi kist zapravo ne razumijem čemu bi trebao služiti jer kist poput ovoga na koji sam ja navikla je puno kraći i omogućuje mi puno preciznije korištenje. Iskoristiv je za definiranje gornje i donje linije trepavica, no nikako nije nešto što ću, pored nekoliko boljih, koristiti svakodnevno. Mislila sam ga koristiti za korekturu obrva nakon iscrtavanja, no i za to mi se pokazao jako nespretnim. Kosim kistićem sam zadovoljna. Nije najbolji koji imam, ali svakako će poslužiti za svrhe u koje se kosi kistovi inače koriste. Ne bih mu zamjerila da je malo tanji.


Mislim da je i više nego očito da sam zadovoljnija kistovima za lice iz ovoga seta, no što sam to sa kistovima za oči. Dok prve rado koristim, za drugima posežem samo kada je njima sličan kist na sušenju ili spreman za pranje. Cijena seta nije previsoka, pa ne mogu reći da je neisplativo naručiti ga ukoliko vam se svidi, no sa druge strane, u posljednje sam se vrijeme uvjerila da postoji čitav niz jako pristupačnih, a kvalitetnih kistova i možda bih vam prije preporučila njihovu kupnju, nego kupnju danas recenziranog seta.

Idući je set od 5 kistova, koji sam, kao što već znate, obećala nekome od vas.


Jedan je kist u setu dvostrani, pa možemo slobodno reći i da ih je 6.



A evo i kako kistovi izgledaju izbliza.







Za mogućnost osvajanja ovih kistova, posjetite Facebook stranicu Beauty kutak by Iva, te slijedite korakte koje ćete pronaći u objavi darivanja. Nadam se da vam se set sviđa, te da ćete sudjelovati u velikom broju.

*PR PROIZVODI

Kako su vam se svidjeli setovi?
Što vam se iz Zafulove Pretty Beauty kolekcije najviše sviđa?
Pišite mi! :)





Broj komentara: 9:

  1. Kistovi su divni. Bas mi se sviđaju. I nadam se da ce me Random "voljeti" i odabrati kao dobitnicu 😂😃

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako su predivni, meni je dovoljno samo ih gledat ��...da su moji nikom ih ne dat ��. Hvala na mogućnosti igranja ��.

    OdgovoriIzbriši
  3. Poslužili bi mi i ovakvi jeftiniji kistići da se moji RT malo odmore od pranja i čišćenja.

    OdgovoriIzbriši
  4. Meni deluju sjajno. Imam jako malo cetkicica tako da bih volela da me strefi neka veca sreca dan kada budes izvlacila dobitnika/cu

    OdgovoriIzbriši
  5. Izgled im je top top! Kolika je cijena? Bas vrebam kistove ovih dana

    OdgovoriIzbriši