petak, 17. ožujka 2017.

OOTD+ review with ZAFUL: Mustard Leather Jacket

Suradnje sa ZAFUL stranicom nisu nikakva novost, pa vam neću ponavljati sve o čemu vam inače pišem. Do sada sam dobila dosta njihovih stvari i sa svakom pojedinačno sam bila zadovoljna, imaju veliku ponudu, prihvatljive cijene, a i naručeno brzo stigne. Za ovaj put sam odlučila odabrati si kožnu jaknu s obzirom na to da vjerujem da će većina vas uskoro ili već jest počela tragati za tim odjevnim komadom i da vam na ovaj način možda mogu olakšati potragu. Još mi je jedna stigla i sa Rosegal stranice, no o njoj više u skorije vrijeme.

Jakna koju sam naručila jest OVA. Radi se o žutoj, odnosni kožnoj jakni boje senfa od umjetne kože, dugih rukava i nešto kraćeg kroja. Dostupne su veličine od XS-XL, a ja sam naručila M veličinu s obzirom da je S u trenutku naručivanja bila rasprodana. Smatram da bi mi i S odgovarala, no nemam zamjerke ni na to kako mi stoji ova veličina. Rukavi su malo kraći, pa je možda ipak bolje naručiti broj veću ako imate dugačke ruke.

Jakna je jako kvalitetno izrađena i mislim da će mi dugo potrajati. Ako se sjećate da je Zara imala ovakvu jaknu u jednoj od svojih jesenskih (ako se ne varam) kolekcija, onda vas neće iznenaditi koliko joj je ova jakna zapravo slična, a možda mi nećete vjerovati kada vam napišem da je na unutrašnjoj etiketi ušiven upravo Zarin znak. Neku konkretniju razliku, osim cijene, nisam uspjela otkriti proučavajući fotografije sa interneta.

Neću puno duljiti jer smatram da će fotografije otkriti puno više, ali smatram da nećete pogriješiti ukoliko je se odlučite naručiti. Cijena nije previsoka, a jakna je zbilja udobna i podignuti će svaku kombinaciju. Outfit je najjednostavniji mogući, nisam htjela da išta odvlači pažnju od zvijezde današnjeg posta.







*kožna jakna (Zaful)
košulja (H&M)
traperice (H&M)
torba (ebay)
čizme (dobivene na poklon)
sunčane naočale (Guess)


*PR PROIZVOD

Kako su vam se svidjele jakna i kombinacija?
Na što najviše volite kombinirati kožne jakne?
Pišite mi! :)







2 komentara:

  1. Jakna je odlična, ja sam više klasičnoji tip pane bi imala hrabrosti za nositi žutu boju, ali tebi stoji mrak. Ja imam smeđu sportsku iz Manga i nosim ju već puno sezona na sve, sada mi je već neko vrijeme želja crna, tanja,elegantnija ali svi su mi krojevi dosta kratki pa sam jos u potrazi ☺

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, iznenadila bi se kako ju je lako kombinirati :) ja godinama nisam uopće nosila kožne jakne dok me u jednom trenutku nije nešto puklo i sad ih je pun ormar :)
      Držim palčeve da uskoro nađeš svoju savršenu crnu jaknu :*

      Izbriši