nedjelja, 7. svibnja 2017.

#FAVORITI ZA OŽUJAK I TRAVANJ

Ovoga sam puta spojila favorite ožujka i travnja s obzirom da na brzinu kojom mi je ožujak proletio nisam stigla izdvojiti favorite kroz mjesec. Sada kada se osvrnem unazad, vidim da bi ožujak bio i prvi mjesec kada zbilja ni ne bih mogla izdvojiti pet proizvoda koji su me se toliko dojmili da su zaslužili da ih nazovem favoritima, pa je i bolje da se sve odvilo upravo na ovaj način. Srećom, travanj je popravio dojam, tako da se nadam da će vam favoriti za protekla dva mjeseca biti zanimljivi, da ćete neke poželjeti i isprobati, ali i da ćete mi pisati svoje dojmove ukoliko ste isprobali neke od njih. Fotografijama se ovoga puta ne mogu pohvaliti jer sam pet dana uzastopce hvatala tračke sunca koje na kraju nisam uhvatila što ćete i primijetiti. 

Catrice Tekuću kamuflažu ću izdvojiti kao prvi favorit dekorativne kozmetike jer vjerujem da će se ovdje naći veliki broj vas koji ste je već isprobali. Ni sama ne znam zašto sam se toliko dugo opirala kupnji ovoga proizvoda, no i uobičajeno zadnja kupujem proizvode koji iskaču sa svih strana i za koje mi se na trenutke čini da su čak preuveličano hvaljeni- please, don´t judge me! Trebalo mi je, no pokleknula sam pred kupnjom tekuće kamuflaže i nisam ni najmanje zažalila, dapače, kupila sam već i nove dvije. Divno pigmentiran i postojan korektor koji mi ne isušuje okoloočno područje. Fiksiram ga unatoč tome što se ne uvlači jako u borice, a kao jedinu manu, navela bih to što blago oksidira, iako me to ne smeta jer mi je najsvijetlija nijansa i dalje dovoljno svijetla kada je koristim za posvijetljivanje određenih dijelova lica.  Fotke za recenziju su spremne još samo čekam da nađem vremena za sjesti i napisati post.


Recenziju theBalm Hot Mama rumenila ste mogli čitati OVDJE i vjerujem da nije bilo teško isčitati kako će ovaj proizvod biti ne samo mjesečni favorit, već i jedan od potencijalnih favorita godine. Zaljubila sam se u nijansu, odličnu pigmentaciju i mekoću rumenila koja se tako lako blenda na licu, a trajnost me oborila sa nogu. Proizvod čija cijena možda neće oduševiti svačiji džep, ali svakako je investicija vrijedna štednje.


Od *L´oreal Lip Paint Laquer u nijansi 101 Gone with the nude se ne odvajam od kada sam ga dobila. S obzirom da sam se zasitila teških tekućih ruževa mat završnice, sjani finiš i kremasta, njegujuća i ugodna tekstura ovoga tekućeg ruža su me preporodile. Recenzija Laquera je već u pripremi, samo još nisam sigurna hoću li odmah dodati i Matte verziju, pa ćete u tom slučaju još kratko pričekati moje dojmove.


Preparativni proizvod koji želim izdvojiti je ne samo favorit ožujka i travnja, već i čitave zime iza nas, a radi se o Avene Hydrance Optimale serumu za dehidriranu kožu. Nije prošlo previše vremena od kada sam vam pisala o ovome proizvodu, pa ste možda i čitali recenziju, a ako i niste, to svakako možete učiniti OVDJE. Kod ovoga mi se seruma najviše svidjelo što me riješio dehidracije te kožu održavao hidratiziranom tijekom cijelog zimskog (i proljetnog) razdoblja, to što je formula lagana, nemasna i brzoupijajuća, miris blag, a sastav primjeren osjetljivoj koži. U fazi smo opraštanja, ali družiti ćemo se opet sigurno.


Također, ne želim da GlamGlow Tinglexfoliate Youthmud tretman dospije u kutiju sa praznim ambalažama, a da ga prethodno nisam spomenula u favoritima. Ovo je jedan od tretmana na čiju ću se kupnju svakako ponovno odlučiti unatoč njegovoj nešto višoj cijeni. Recenzija se nalazi OVDJE da se previše ne ponavljam, a i vjerujem da ćete prije nego se odlučite na ovakvu investiciju željeti pročitati sve detalje.



*PR PROIZVOD

Imamo li neki zajednički favorit?
Što biste od ovih proizvoda voljeli isprobati?
Pišite mi! :)





2 komentara:

  1. Odlicni favoriti, svi proizvodi mi deluju jako zanimljivo :)

    makeupmania-byjovana.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :) nadam se da ćeš neke od njih i isprobati i da ćemo dijeliti oduševljenje ;)

      Izbriši