subota, 10. lipnja 2017.

#Review with ROSEGAL: Tassels Metallic Color Bucket Bag

U prethodnom outfit postu (OVDJE) obećala sam vam pisati i o torbi koju ste tamo mogli vidjeti,a koja mi je stigla sa Rosegala.

Torbu možete naći OVDJE gdje ćete moći pročitati i više informacija, te vidjeti sve boje u kojima se nudi. Ja sam torbom skoz oduševljena. Iako nije velika što inače preferiram, u nju mi stane sasvim dovoljno stvari uključivši i manju bočicu vode bez koje ne izlazim. Ima manju ručku, a dobivate i veći remen kojim je možete nositi preko ramena. Izgled same torbe ne smatram uopće potrebnim komentirati. Kombinacija metalik boje i raznobojnih resica biti će mi pun pogodak za većinu ljetnih kombinacija, a uhvatila sam i metalik balerinke (možete ih vidjeti u prethodnom outfit postu) koje mi savršeno idu uz nju.







*torba (Rosegal)

*PR PROIZVOD

FLORAL MIDI DRESS

Kako vam se svidjela torba?
Volite li metalik modne detalje?
Pišite mi! :)





2 komentara:

  1. Odgovori
    1. Imala sam skroz druge planove za narudžbu dok je nisam ugledala...jednostavno sam je morala naručiti :)

      Izbriši